Bende Kaz Yavrusu

218 25 0
                                    

Yani Isabel Hoca kimdi onu bile unutacaktım. Hakkaten o kimdi? Haa doğru bizim gizemli fen hocamız.

M: Eee?

I: Ne eeee?

M: Sadece nerdeyse kim olduğunuzu unutmuştum da.

Güldü. Niye güldüyse.

I: Fen hocası.

M: O kadarını hatırlıyorum yani o kadar da balık hafızalı değilim.

I: Neyse konuya dönelim. Ben sana çok yakında öğreneceksin falan demiştim ya işte şimdi öğreneceksin.

M: Tamam eee?

I: Her neyse. Sen beni okulda fen hocası olarak tanıdın ya. Aslında ben fen hocası falan değilim. Beni okulda görmeden önce de gördün hatırlamaya çalış.

Aklımı karıştırdım ama bir şey bulamadım.

M: Hatırlamıyorum.

I: Çok da şaşırmamak gerekir. Sen daha küçükken yani şöyle bi 4-5 yaşındayken sürekli annenle görüşüyorduk ama daha doğrusu annen sandığın kadın ile görüşüyorduk. Ben senin ne olduğun çok iyi biliyordum. Ben aslında senin GERÇEK VAMPİR ANNENİM.

M: Bende kaz yavrusu. Tanıştığımıza memnun oldum.

Isabel Hoca daha doğrusu annem midir nedir? Kahkaha ata ata gülüyordu. Komik mi? Bence değil.

M: Komik mi?

I: Değil aslında sen bana kaz demiş oldun.

Derin bir iç geçirdim. Annem de ayrı bi tip o değil de bana hiç ama hiç benzemiyor. Alakamız yok.

I: Sana gerçekten söylemem gereken önemli ve önemli şeyler var.

M: Ne var?

I: Kandırıldın.

M: Ne kim kandırdı?

I: Seni takip ediyolar en ufak kıpırtını bile inceliyorlar. Ve bir ajan var. Öldürmen gereken bir ajan. Ve Robb masum hepsi bi oyun daha açık konuşamam.

M: Açık açık konuşsan sevinirim.

I: İşlerini kolaylaştırmaktan başka bir işe yaramaz buna emin ol. Bir kraliçesin. Bir kraliçenin başı kalabalık olur. Buda halletmen gereken ilk görev. Ve emin ol senle gurur duyuyorum. Daha ortaya çıkmamış güçlerin var. Eğer bu işin içinden çıkamazsan sana yardımcı oluruz.

M: Kimle?

I: Tanışman gereken biri var.

M: Yine kim?

Odaya gelen kızı daha önce hiç ama hiç görmemiştim. Aslında tanıdık geldi ha. Bi dakka bu o!

Sırlar adlı hikayeyi okuyun.

Tavsiye.♥

Selam herkese selam. Yine açıklanması gereken sırlar var. Okuyucu sayısı çook düşük. Yazasım gelmiyo aslında ama ben yazmayı çok seviyorum.
Öncelikle haklısınız çok bekletiyorum bu aralar okey. Ne deseniz haklısınız ama elbette benim de yazmama sebeplerim var.

1. Si: Biz yazın yaylaya gidiyoruz ve maalesef yaylada internet yok. Sadece bazen normal eve gidiyoruz. Orda internet var.

2. Si: Mobil verim bitti telefonda internete giremiyor.

3. Sü: Havalar sıcak ve tatile vb. gidiyoruz.

SEVİLİYORSUNUZ. VE GERÇEK BEN ADLI HİKAYEYİ OKUMALISINIZ. ÇOK GÜZEL BİR HİKAYE AMA DAHA YAZMAYA BAŞLAMADIM AMA KURGUSU HAZIR. VE SON OLARAK OY VE YORUM ATARSANIZ SEVİNİRİM. ÇOK MU KONUŞTUM?

Korkunç Bir Vampir (Okuldaki Vampir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin