Leo şimdiye okulun çıkışına gelmiştir. Wampir hızımla koşarsam bu kalabalıkta birini çarparım ve sonu kötü olur. Normal hızla koşmak çok çok çok ama çok daha mantıklı.
Leo'da aynı şekilde düşünmüş olmalı ki ben koşarken bana çarptı. İlk önce kim olduğunu anlamadım. Ve çok sinirlendim. Hatta "Biraz dikkat etsene be gerizekalı!" bile dedim. Leo olduğunu görünce şok oldum yerin dibine girdim.
M: Pardon başka biri sanmıştım.
L: Önemli değil.
M: Anlayışın için teşekkürler.
L: Her canlı hata yapabilir.
M: Melez cadı kurt adam wampiri falan kastettin heralde.
L: Evet.
M: Biraz hızlı gidelim de taşınacak olan bir ev var çünkü.
Biraz düşününce koşarak gitmek
M: Arabayla gitmek daha mantıklı değil mi?
L: Belki.
Artık bu belki sanırım gibi sözcüklerden bıktım.
M: Sen belkiden başka bir kelime bilmiyor musun?
L: Çok mu önemli?
M: Evet çok önemli.
L: Niye çok önemli?
Hayatımda çok nadir bu kadar kızgın olduğum anlar olurdu.
M: Üzgünüm. Ben ait olduğum yere dönüyorum. Samantha'nın yanına. Görüşmemek üzere.
L: Bu kadar sinirlenmeni gerektiren şey ne?
M: Seni hiç sevmedim zaten. Sadece Robb'dan uzaklaşmak için böyle bir yalan uydurdum ve neredeyse bende bu saçma yalana inandım.
Küçümseyici bakışlarımı üzerinde gezdirdim.
M: Ve ya Ursula'nın yanına da gidebilirim. Senin yanın dışında her yere. Ve ya tek başıma da olabilir.
L: Sen delirdin mi?
M: Hıhh. Belki delirdim bundan kime ne? Bana değer veren tek bir kişi bile yok ki!
Ondan bir cevap istemiyorum. Samantha'nın yanına gidersem Robb ve Alvin benle ölesiye dalga geçerler. Bu şıkkı elemem gerekiyor. O zaman buralarda bir ev bulmam gerekiyor. Burada bir ev bulmam gerekiyor. Emma'dan ayrılmak istemiyorum.
Eşyalarımı topladım. Şimdi elimde bavulla ormanda yürüyordum.
Duyduğum ses ile irkildim. Bu onun sesiydi.
L: Seni nereye gidersen git bulabileceğimi biliyorsun. Değil mi?Etrafa baktım etrafta kimsecikler yoktu.
M: Nerdesin nerdeysen çık ortaya!
L: Evimdeyim.
M: O zaman nasıl benimle konuşabiliyorsun? Bu imkansız bir şey.
L: Buna telapatik bağ diyelim. Bunun anlamını bilmiyorsun. Yanılıyor muyum? Tamam. Telapatik bağ bir kişinin ne kadar uzakta olursa olsun zihin gücüyle konuşabilmesine denir. Şu anda olduğu gibi.
M: Ben senle konuşmak istemiyorum. O nasıl olacak?
L: Ben istediğim zaman senle konuşabilirim. İstediğim zaman rahatsız edebilirim. Çok güzel değil mi?
M: Ne demezsin? Bundan nasıl kurtulabilirim?
L: Benim aklımdan kendini silersen ve ya kendi aklından beni silersen. Yani çok zor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkunç Bir Vampir (Okuldaki Vampir)
VampiriMarcelin'in abisinin ve arkadaşlarının ne olduklarını öğrendikten sonraki yaşamları... Hikayeyi okuduğunuza pişman olmayacaksınız. Söz veriyorum.