Kraliçe

241 30 4
                                    

Gerçekten onu öldürecek miydim? Ölüm... güzel bir kelime. Öldürmek... hmm çok daha güzel bir kelime.

R: Beni niye öldürmeye çalışıyorsun?

Der demez hemen bir kahkaha patlattım.

M: Canım sende harbi kalın kafalıymışsın. Daha demin söylediklerimi duymadın mı?

Biraz önce duvara fırlattığım için doğal olarak yere düşmüş olan Robb'a yaklaştım. Düşünce yoluyla ayağa kaldırdım.

Tekrar boynundan tutup havaya kalırdım.

M: Orda havalar nasıl? Esiyo mu? Yani yukarıdasın. Peki üşüyor musun? Kıyamam.

R: Sen hangi ara bu kadar acımasız oldun?

M: Hmm bi düşünelim.

Başımı sağ tarafa çevirdim ve işaret parmağımı çeneme koydum(Robb'u tek elimle havada tutuyordum.).

Alev gibi gözlerimle tekrar onun gözlerinin içine baktım.

M: Galiba beni aynı anda bir sürü sü**ükle aldatan bi sevgilim olduğundan beri.

R: Ben seni kimseyle aldatmadım! Şu taş kafana sok bunu.

Bana biri taş kafalı mı dedi? Boynumda olan ellerini iyice sıktım. Acı çektiği her halinden belli oluyordu.

M: Canın mı acıdı? Aa yazık! Alt tarafı boynunu tutup tek elimle seni havaya kaldırdım.

X: Bırak onu!

Kim ki acaba? Arkama bakınca bayağı şaşırdım. Samantha hanımcığımız Emily teyzemiz ve Alvin abimiz duruyordu ve tabi Samantha'nın gardiyanları da.

M: Hoş Geldiniz biz de sizi bekliyorduk.

A: Cidden mi?

M: Haa cidden.

S: Amacın ne?

M: Bir çok amacım var.

Emily: Dalga geçmeyi kes!

M: Sen kimsin de bana emir veriyorsun?

S: Hey sakin olun.

M: Bir sorun mu var kızlar?

A: Hey ben kız değilim.

M: Üstüne alındıysan demek ki sende kızsın.

A: Sen benim kardeşim olan Marcelin değilsin.

M: Evet değilim. Çok mu önemli?

A: Evet çok önemli.

M: Onu bırakın da sizin derdiniz ne?

Emily: Onu kurtarmaya geldik.

M: Emily senin midende sanki kelebekler uçuşuyor. Yoksa aşık mı oldun?

Emily: O koca çeneni kapat!

M: Niye?

Emily: Çünkü öyle istiyorum.

M: Bende bir çok şey istiyorum. Peki oluyor mu?

Robb'u artık yere sert bir şekilde bırakmıştım.

Emily sür*üğü koşarak Robb'un yanına geldi.

Emily: İyi misin?

Leo'ya dönerek.

M: Beni bu teyzeyle de aldatmış mı?

Omuz silkti.

M: Robb aynı anda fazla kızla birlikte olmak nasıl bir duygu aa doğru ve bir teyzeyle.

Emily'ye göz kırptım. Emily ani bir hareketle üzerime saldırdı. Bana saldırır saldırmaz. Kalbini o sü*tük bedeninden ayırmıştım. Yerde cesedi kalbinden uzak bir tarafta yatıyordu.

Samantha da Emily gibi ani bir hareketle üzerime saldırdı onun da sonu Emily'den farklı olmadı. Kalbini anında söktüm. Benim için onları öldürmek çocuk oyuncağı olmuştu. Bi de beni eğitmeye çalışıyorlardı. Gerçekten nasıl beni eğitmeyi başarabilirlerdi? Aslında ben onları eğitmeliydim. Benim kadar güçlü olmaları için en az 1.000 yıl aralıksız çalışmaları gerekiyordu. 

Cesetlerini yan yana koydum ve cebimden çıkardığım kibriti yakıp üzerlerine attım. Cesetleri yanıyordu. Cayır cayır.

Bütün gardiyanlar bana hayretle bakıyorlardı. Aralarından yaşlı ve siyah pelerinli biri bana doğru yaklaştı.

Siyah Pelerinli Dede(SPD): Artık bizim kraliçemizsiniz.

Dedi. Hmm bu hoşuma gitti. Artık bir sürü gardiyanım vardı ve hepsi de benim emrimdeydi. Ve en önemlisi artık bir kraliçeydim.

Selam naber gençlik. Size çok kötü bir haberim var. Benim wattpad'in facebook'a bağlı benim kendi facebook'um olmasına  rağmen maalesef annemin facebook'una bağlı. Bu karışıklık yüzünden telefonla wattpad'e girmekte zorluk çekiyordum. Arkadaşımın tableti kırılmış, benden wattpad'ine girmemi istedi. Ben de onun wattpad'ine telefonumdan girdim. Daha sonra da annem facebook'unun şifresini değiştirmiş ve bana şifresini söylemiyor. Annem sayesinde bölümler artık biraz geç gelebilir. Bilgisayardan girmem gerekecek ve multimedia da koyamayabilirim.

Korkunç Bir Vampir (Okuldaki Vampir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin