🌟 Chapter 04🌟

416 76 7
                                    

මගේ අහසේ ඉන්න ලස්සනම තරුව ,
ඒ ඔයා
____________________________________________

Sana :" ජන්ග්කුක්  !!! ඔයා මාත් එක්ක එදා ඩිනර් එක දවසේ ඉදන් මාව මග අරිනවා.වයි බේබ්.."

Jungkook :" නැගිටිනවා ඕයි මගේ ලැප් එකෙන්.. ඇදලා දාන්න කලින්.."

Sana :" ඔයා වෙනස් වෙලා ජන්ග්කුක් ..මන් නැති වුන මාසෙට ඔයා වෙනස් වෙලා.."

Jungkook :" මේ අහන්න සනා මට මෙයිට වඩා ප්‍රශ්න තියෙනවා..මට පොඩ්ඩක් නිදහසේ ඉන්න දීලා යනවා.."

Sana :" එවුන් හී !!! මොකක්ද මෙයාට වෙලා තියෙන්නේ.."

ලෙක්චර් හෝල් එකේ ජන්ග්කුක්ට එහා  පැත්තෙන්   වාඩි වෙලා  නෝට් එකක් බල බල හිටපු එවුන්හිගෙන් සනා ඇහුවේ එවුන්හි දන්නැ කියන්න උරහිස් අකුලන කොට.

Jungkook :" දැන්වත් නැගිටින්න සනා  ඔය පුටුවෙන් වාඩි වෙනවා .."

Sana :" අනේ මට බෑ..."

Jungkook :" තමුසේ මගේ ගර්ල්ෆ්‍රෙන්ඩ් නෙමේනේ වද නොදී ඉන්නවා.. මේක යුනි එක.."

Sana :" ඔය ඕන තරම් කපල් මෙහෙම ඉන්නේ අනේ . "

Jungkook :" ඒ කපල්ස්..ඔයයි මායි කපල් එකක් නෙමේ.."

Sana :" එහෙනම්..? එතකොට මෙච්චර කාලෙකට මන් ඔයාගෙ කවුරුත් නෙමෙයිද ?"

Jungkook :" නැ.."

Sana :" ජන්ග්කුක්  අපි එකට--"

Jungkook : " එහෙනම් මෙච්චර කාලෙකට මන් නිදාගත්ත හැම එකාම මගෙ ගර්ල්ෆ්‍රෙන්ඩ් හරි කවුරු හරිද ?"

Sana :" එතකොට ඔයා මාත් එක්ක --"

Jungkook :" මට වඩා උවමනාව තිබ්බේ තමුසෙටනේ.. අනික මම කොල්ලෙක්..මට ඕන  එකක්..එහෙමයි කියලා මන් ඔයා  මගේ ගර්ල්ෆ්‍රෙන්ඩ් හරි වෙන කවුරුහරි කියලා නැහැනෙ.."

Sana :" ජන්ග්කුක් !!! "

ඒත් එක්කම සනා අඩාගෙන ලෙක්චර් හෝල් එකෙන් ගියේ ජන්ග්කුක්  සැනසුම් සුසුමක් හෙලන කොට..

Jungkook :" ඒක ඉවරයි.."

Eun hee :" ඒ මොනා උනත් පව් වැඩේ..ඔයාට සිරා ලව් කරලා වගෙ."

Jungkook :" යකෝව් උබ මෙව්වා මුල ඉදන් දන්න එකීනෙ..ඔහොම කතා කරන්න එපා.."

Just Like The Stars🌟JJK [ Completed ] Where stories live. Discover now