Οι δυο ντετέκτιβ μετά την νέα ανακάλυψή τους είχαν κοιμηθεί παραπάνω από τέσσερις ώρες όπως συνήθιζαν από τη μέρα που ανέλαβαν την αιματηρή υπόθεση της Μόνικα Χέμινγκς και πλέον ξεκούραστοι είχαν φτάσει απρόσκλητοι στο Universal στούντιο.
Με την ένδειξη των ταυτοτήτων τους και με το βλοσυρό βλέμμα του Τζακ, ο φύλακας της εισόδου τους άφησε αμέσως να περάσουν και να οδηγήσουν μέχρι το καμαρίνι του Τζίμι Άντερσον, του νεαρού ηθοποιού που θα ανέκριναν. Προς μεγάλη τους έκπληξη, η Έλσα είχε ενημερώσει τον Τζακ σε μια από τις νυχτερινές του επισκέψεις στο σπίτι της, πως ο Τζίμι ήταν ο νέος πρωταγωνιστής του Κρίστιαν Μαρτς. Μονάχα αυτό έκανε τον έμπειρο ντεντέκτιβ να τον υποπτευθεί και να βάλει τον Κρίστιαν Μαρτς ακόμα περισσότερο στο στόχαστρο. Απ' ότι φαίνεται, ο σκηνοθέτης δεν πρόσεχε πολύ τις κινήσεις του ή γιατί αδιαφορούσε ή γιατί υποτιμούσε την αστυνομία. Κρίνοντας από τους υπόλοιπους συναδέλφους του, εκτός του Ρόμπερτ δε θα είχε και άδικο. Όμως δυστυχώς για εκείνον ο Τζακ θα επέμενε μέχρι να βρει τον δολοφόνο της αθώας ηθοποιού, ακόμα κι αν έπαιζε το κεφάλι του κορώνα γράμματα.«Να ρωτήσουμε που είναι το τρέιλερ του και να οδηγήσουμε μέχρι εκεί. Ο χώρος είναι τεράστιος!» Έκανε ο Ρόμπερτ ενθουσιασμένος, δίχως να μοιράζεται τις ίδιες έγνοιες με τον συνάδελφο του, καθώς εκείνος ακολουθούσε μια διαφορετική μέθοδο σκέψης από αυτή του Τζακ. Μάζευε όσο περισσότερα κομμάτια του παζλ μπορούσε πριν καταλήξει σε ένα συμπέρασμα αν η υπόθεση ήταν περίπλοκη και οδηγούσε σε επικίνδυνα μονοπάτια όπως φαινόταν να είναι αυτή της Μόνικα. Απλά ο Τζακ φοβόταν μήπως ήταν πολύ αργά όταν το παζλ ολοκληρωνόταν. Απ' όσο είχε καταλάβει, ο Κρίστιαν οφειλόταν για την αυτοκτονία της κόρης της Έλσας, οπότε γιατί να μην έχει πληρώσει κάποιον κατά συρροή δολοφόνο να δώσει τέλος και στη ζωή της γυναίκας του και γιατί να σταματούσε εκεί; Αυτό που είχε μάθει όλα αυτά τα χρόνια που δούλευε στην αστυνομία και το μεγαλύτερο μάθημα που του είχε διδάξει και ο πόλεμος ήταν πως όταν ο άνθρωπος παίρνει στα χέρια του την τύχη για τις ζωές των άλλων ένιωθε αήττητος. Μέχρι που ερχόταν η στιγμή του μοιραίου λάθους.
Εκείνη την ώρα ο Ρόμπερτ σταμάτησε το όχημα καθώς από μπροστά τους πέρασε μια μικροκαμωμένη καστανή, με εξαιρετική ποιότητα μαλλιών που έλαμπαν κάτω από τον πρωινό ήλιο. Ο Τζακ παραξενεύτηκε καθώς ο ξανθός συνεργάτης του σταμάτησε πολύ πριν φτάσουν κοντά στην πεζή και στράφηκε και τον κοίταξε με σμιγμένα φρύδια. Δεν είχαν ώρα για φλερτ και ευγένειες. Η κοπέλα μόλις αντιλήφθηκε τους εισβολείς στράφηκε ενοχλημένη και τους κοίταξε πίσω από τα μαύρα γυαλιά ηλίου της πριν συνεχίσει την πορεία της αγέρωχη.
Ο Ρόμπερτ χαμογέλασε και έβγαλε το κεφάλι του έξω από το ανοιχτό παράθυρο για να την προλάβει, προκαλώντας εκνευρισμό στον Τζακ που τελευταία είχε αρχίσει να χάνει πολύ εύκολα την υπομονή του.
YOU ARE READING
Φόνος Αστέρων
Mystery / ThrillerΙούνιος 1947 Ένα ηλιόλουστο, καλοκαιρινό πρωινό, μια γυναίκα έκανε βόλτα με την τρίχρονη κόρη της στο Λέιμερτ Παρκ, όταν έντρομη παρατήρησε μια κοπέλα να κοίτεται στο γρασίδι, καλυμμένη με μια κουβέρτα. Σύντομα ανακάλυψε πως ήταν νεκρή και κατακρεου...