I'm Brooklyn baby
2 Οκτωβρίου 1941, Μπρούκλιν
Ο φθινοπωρινός αέρας έμπαινε από το ανοιχτό παράθυρο και από αυτό έβγαινε μια απαλή μουσική από το γραμμόφωνο και μια εξίσου αέρινη νεανική φωνή. Μια πεντάμορφη κοπέλα είχε ξαπλώσει ανάσκελα στο κρεβάτι της και χάζευε ένα εφηβικό περιοδικό. Στάθηκε περισσότερο στη στήλη με τον κινηματογράφο και τους σταρ του σινεμά, την αγαπημένη της στήλη μαζί με τις ρομαντικές ιστορίες. Άνοιξε διάπλατα τα μεγάλα καστανά μάτια της με τις μακριές, πυκνές βλεφαρίδες μόλις έμαθε πώς κάποιοι Ευρωπαίοι ηθοποιοί είχαν έρθει στο Χόλυγουντ εξαιτίας του πολέμου και την εξάπλωση του Γ' Ράιχ. Δεν την ενδιέφεραν καθόλου τα πολιτικά και ούτε και ο πόλεμος που μαινόταν στην Ευρώπη. Η Αμερική ήταν ασφαλής.
Και εκείνη ήθελε να παρατήσει την τόσο βαρετή και ασήμαντη πόλη της και να πάει στο Χόλυγουντ, να γίνει ηθοποιός. Ήξερε πως ήταν όμορφη και πως είχε ταλέντο, αλλά και ωραία φωνή. Οι φίλες της από το σχολείο της το έλεγαν αυτό συχνά, όταν τους παρουσίαζε κάποια μικρά μονόπρακτα για πλάκα. Επίσης προκαλούσε τα βλέμματα των αγοριών όπου πήγαινε κι ας μην έκανε τίποτα. Έλεγε συνεχώς στη μητέρα της να πουλήσουν το σπίτι τους και βρουν ένα καινούργιο στην Καλιφόρνια, στην αρχή μικρό και φθηνό για να χωράει έστω τις δύο τους, αλλά μόλις έκανε τις πρώτες της δουλειές ως ηθοποιός θα αγόραζαν ένα μεγαλύτερο και ύστερα μόλις γινόταν διάσημη, μια βίλα με πισίνα και κήπο και θα αγόραζαν και έναν σκύλο που τόσο πολύ ήθελε η Μόνικα. Δεν ήθελε με τίποτα να αφήσει τη μητέρα της μόνη και να δεχτεί μια δεύτερη εγκατάλειψη από το μοναδικό άτομο που της είχε απομείνει στον κόσμο.
Και εκεί θα τους ακολουθούσε και ο έρωτας της, ο Ντίλαν Γκρέυ. Από μικρά παιδιά ήταν ερωτευμένα και με τα χρόνια αυτό αυξάνονταν και μετατρεπόταν σε έντονη αγάπη. Μερικές φορές μετά το σχολείο τον συναντούσε κρυφά, μιας και εκείνος ήταν μεγαλύτερος από εκείνη. Επίσης έστελναν ο ένας στον άλλον ρομαντικά γράμματα κι ας ήταν τα σπίτια τους ένα στενό διαφορά. Αφού εκείνη γινόταν γνωστή, θα τον παντρευόταν και θα ζούσαν και οι τρεις τους στο μεγάλο σπίτι των ονείρων της.
Έτσι τα είχε στο μυαλό της η Μόνικα, όμως τα πράγματα δεν ήταν τόσο ρόδινα. Ο πόλεμος πλησίαζε και η μητέρα της το ήξερε αυτό μιας και παρακολουθούσε τις ειδήσεις από τις εφημερίδες και το ραδιόφωνο. Η Αμερική δεν είχε μπει στον πόλεμο ακόμη, αλλά η Ιαπωνία ήταν μαζί με τις δυνάμεις του Άξονα και απειλούσε εναέρια την ήπειρο. Εκείνη είχε διαφορετικά σχέδια για την Μόνικα τα οποία θα της τα ανακάλυπτε απόψε.
YOU ARE READING
Φόνος Αστέρων
Mystery / ThrillerΙούνιος 1947 Ένα ηλιόλουστο, καλοκαιρινό πρωινό, μια γυναίκα έκανε βόλτα με την τρίχρονη κόρη της στο Λέιμερτ Παρκ, όταν έντρομη παρατήρησε μια κοπέλα να κοίτεται στο γρασίδι, καλυμμένη με μια κουβέρτα. Σύντομα ανακάλυψε πως ήταν νεκρή και κατακρεου...