Κεφάλαιο:XVIII

20 3 3
                                    

Οι δυο ντετέκτιβ δεν ήταν ούτε στο ελάχιστον κοντά στην διαλεύκανση της δολοφονίας της νεαρής ηθοποιού και αισθάνονταν και οι δυο πως μέχρι στιγμής τα υπάρχοντα στοιχεία συνέχιζαν να οδηγούν σε ένα μονοπάτι που οδηγούσε σε ακόμα πιο περίπλοκα σταυροδρόμια. Ο Ρόμπερτ ακόμα αναρωτιόταν γιατί δεν είχαν ήδη ανακρίνει τον Κρίστιαν Μαρτς, μιας και αποτελούσε τον βασικό ύποπτο της υπόθεσης ως ο σύζυγος του θύματος και ακόμα περισσότερο αφού είχε εγκαταλείψει το σπίτι της. Όμως εμπιστευόταν τον Τζακ και δεν ήθελε να τον αμφισβητήσει, γνωρίζοντας πως ο μεγαλύτερος συνεργάτης του είχε περισσότερη εμπειρία από εκείνον και στο παρελθόν είχε επιλύσει εντυπωσιακές υποθέσεις. Ο ίδιος φυσικά, πάντα κρατούσε τις σημειώσεις του μετά από κάθε ανάκριση, στις οποίες ανέτρεχε συχνά. Νέα ονόματα, νέα στοιχεία που δεν γινόταν να ήταν όλα άσχετα με την υπόθεση.

Έτσι έγινε και το πρωινό εκείνο. Όσο βρισκόταν σπίτι του και έπινε τον καφέ του έψαξε ξανά στη δερμάτινη ατζέντα του όλες τις πληροφορίες για τον Κρίστιαν Μαρτς που είχαν συλλέξει. Ίσως ο Τζακ ήθελε να ακολουθήσουν τη δική του τακτική και να το έχει δεχτεί, όμως κι εκείνος ένιωθε πιο σίγουρος έχοντας τον δικό του τρόπο κατά νου. Γύρισε τις σελίδες και βρέθηκε στην ανάκριση της Έλσας Μοντγκόμερι, της μεγάλης ντίβας που ήταν το πρώτο άτομο που είχαν ανακρίνει από τον λαμπερό κόσμο του Χόλυγουντ. Το βλέμμα του περνούσε γοργά από λέξεις που είχε διαβάσει μέχρι που έφτασε στο τέλος της σελίδας όταν διαπίστωσε κάτι. Απότομα τα γαλανά του μάτια πήγαν στο στοιχείο που τον ενδιέφερε. Μισάνοιξε τα χείλη και πήρε μια κοφτή ανάσα, θεώρησε τον εαυτό του ανόητο που τόσον καιρό είχε την αλήθεια μπροστά στα μάτια του κι εκείνος την προσπερνούσε.

Η Έλσα είχε αναφέρει πως ο Κρίστιαν είχε αναγκάσει την αδικοχαμένη κόρη της να παίξει σε ταινία ακατάλληλου περιεχομένου. Προφανώς γνώριζε ότι πίσω από τη δόξα και τη λάμψη πολλών αστέρων κρυβόταν ένας βούρκος και πως ο Κρίστιαν δεν ήταν άγιος για να μην κάνει κι εκείνος ατασθαλίες. Φυσικά ήταν ένα στοιχείο φαινομενικά άσχετο με τον φόνο της Μόνικα, όμως μπορούσε να τους οδηγήσει σε ένα νέο μονοπάτι, ίσως πιο σχετικό με τη διαλεύκανση αλλά και πιο σκοτεινό. Αν ο Κρίστιαν είχε δική του παραγωγή ταινιών ενηλίκων τότε ίσως είχε αναγκάσει και τη Μόνικα να συμμετάσχει, γι' αυτό εκείνη αναζητούσε διέξοδο σε βραχύβια πάθη. Σκέφτηκε πως η Έλσα θα γνώριζε ποιον είχε συμπρωταγωνιστή η κόρη της σε αυτή τη ταινία και με την ατζέντα ανά χείρας σηκώθηκε απότομα όρθιος, εκπλήσσοντας την γυναίκα του που διάβαζε ένα περιοδικό μόδας αμέριμνη απέναντί του.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 24, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Φόνος ΑστέρωνWhere stories live. Discover now