Μια γυναίκα ψηλόλιγνη άνοιξε την κεντρική πόρτα που πριν λίγο είχε χτυπήσει ο Τζακ. Ήταν γύρω στα 40, με καρέ καστανοκόκκινο μαλλί και μια έκφραση στο περιποιημένο πρόσωπο της που εξέπεμπε κύρος. Χαμογέλασε ελαφρώς στους δύο άντρες.
«Μπορώ να σας βοηθήσω;» Ρώτησε ευγενικά με τη σταθερή της φωνή και οι ντετέκτιβ έβγαλαν τα σήματα τους από τις εσωτερικές τσέπες των σακακιών τους.
«Ομοσπονδιακοί πράκτορες της κομητείας της Καλιφόρνια.» Μίλησε ο Τζάκ. «Κυρία μου ήρθαμε να σας ρωτήσουμε κάποια πράγματα για την συννυφάδα σας, Μόνικα Χέμινγκς.» Ολοκλήρωσε σοβαρά ο Τζάκ χωρίς να αναφέρει το γεγονός πως η Μόνικα ήταν νεκρή ώστε να παρατηρήσει την στάση της Ρέιτσελ. Η γυναίκα τον κοίταξε με περιέργεια και παραμέρισε ώστε να περάσουν μέσα στο σπίτι της. Σε αντίθεση με αυτό της Άρια, το σπίτι της Ρέιτσελ ήταν μεγαλύτερο και νεόδμητο με καινούργια έπιπλα. Ο Ρόμπερτ παρατήρησε πως σε ένα σύνθετο κοντά στην τραπεζαρία ήταν τοποθετημένες πολλές φωτογραφίες με εκείνη αλλά και άντρες μέσα. Σπάνιο να υπάρχει άλλη γυναίκα σε φωτογραφία.
«Παρακαλώ, καθίστε» Τους έκανε νόημα με την παλάμη της δείχνοντας τους τις ξύλινες καρέκλες γύρω από το μεγάλο τραπέζι. «Να σας φέρω κάτι;» Ρώτησε ευγενικά η γυναίκα και οι δύο άντρες κούνησαν αρνητικά το κεφάλι τους. Η Ρέιτσελ έκατσε απέναντι τους και ακούμπησε τα χέρια της στο τραπέζι. «Τι θα θέλατε να με ρωτήσετε;» Είπε ήρεμα. Αυτή τη φορά ανέβαλε ο Τζάκ.
«Κυρία μου θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε, το θλιβερό γεγονός του θανάτου της Μόνικα Χέμινγκς.» Μίλησε λακωνικά ο Τζάκ και η γυναίκα τους κοίταξε με μια ειλικρινή έκφραση έκπληξης. «Θα θέλαμε να μάθουμε τι σχέση είχατε με το θύμα.» Συνέχισε και η Ρέιτσελ φάνηκε να έχει χάσει τα λογικά της.
«Ποτέ δεν τα πηγαίναμε καλά με την νεαρή.» Απάντησε ειλικρινά βρίσκοντας τη λαλιά της. «Είχε παντρευτεί τον αδερφό μου, τον Ντίλαν ο οποίος πέθανε σε αεροπορικό δυστύχημα στο Περλ Χάρμπορ.» Είπε και ο Τζακ πρόσεξε πώς μόλις αναφέρθηκε στον θάνατο του αδερφού της βούρκωσε, όμως μπόρεσε να ελέγξει τα συναισθήματα της. Πήρε μια βαθιά ανάσα και συνέχισε. «Παντρεύτηκαν μια μέρα πριν φύγει, έγινε εσπευσμένα ο γάμος γι' αυτό το λόγο. Η κοπέλα έμενε στο πατρικό της, όλον αυτόν τον καιρό.» Εξήγησε η Ρέιτσελ και έβαλε μια τούφα από τα μαλλιά της πίσω από το αυτί της, προσπαθώντας να σκεφτεί ψύχραιμα τις λεπτομερείς. Ο Ρόμπερτ σημείωνε ενώ ο Τζακ παρατηρούσε τη γυναίκα από πάνω μέχρι κάτω διακριτικά.
YOU ARE READING
Φόνος Αστέρων
Mystery / ThrillerΙούνιος 1947 Ένα ηλιόλουστο, καλοκαιρινό πρωινό, μια γυναίκα έκανε βόλτα με την τρίχρονη κόρη της στο Λέιμερτ Παρκ, όταν έντρομη παρατήρησε μια κοπέλα να κοίτεται στο γρασίδι, καλυμμένη με μια κουβέρτα. Σύντομα ανακάλυψε πως ήταν νεκρή και κατακρεου...