«Δεν πρέπει να ξεκινήσουμε από την αρχή;» Ρώτησε ο Ρόμπερτ τον συνεργάτη του κοιτώντας έξω από το αμάξι στη θέση του συνοδηγού. Αφού είχαν ξεκουραστεί από το χθεσινό ταξίδι τους, νωρίς το πρωί ο Τζακ πέρασε με το αμάξι του να πάρει τον νεότερο άντρα, ώστε να συνεχίσουν τις ανακρίσεις τους στο Χόλιγουντ και κυρίως στο στούντιο που εργαζόταν η Μόνικα.
«Δεν έχουμε κανένα στοιχείο, οπότε ξεκινάμε από τα βασικά. Από εκεί όλο και κάποιος θα ξέρει κάτι παραπάνω για τη ζωή της. Ίσως πετύχουμε και τον άντρα της.» Εξήγησε ο Τζακ ενώ οδηγούσε και ο Ρόμπερτ γύρισε και τον κοίταξε με απορία.
«Έχεις κάποιον λόγο που άφησες τον άντρα της τελευταίο;» Ρώτησε και ο Τζακ κούνησε καταφατικά το κεφάλι του δίχως να παίρνει τα μάτια του από τον δρόμο.
«Αν είναι ένοχος ίσως νομίζει πως έχει γλιτώσει από την ανάκριση και πως δεν τον υποπτευόμαστε. Επομένως θα κινείται πιο ελεύθερα.» Συνέχισε στον ίδιο επαγγελματικό τόνο ο Τζακ και ο ξανθός ντετέκτιβ έγειρε προς το παράθυρο, ώστε ο ήλιος να ζεστάνει περισσότερο το πρόσωπο του.
«Τον θεωρείς ύποπτο;» Ρώτησε ξανά και ο Τζακ ανασήκωσε τους ώμους ανέκφραστος.
«Προς το παρόν όλοι όσοι δεν έχουμε εξετάσει είναι ύποπτοι.» Είπε και γύρισε για πρώτη φορά να τον κοιτάξει. Φαινόταν κουρασμένος λες και δεν είχε κοιμηθεί όλη την νύχτα και σκεφτόταν πώς θα κινηθούν. «Δεν ζητήσαμε στην Άρια να δώσει τα γράμματα που της έστελνε η κόρη της.» Είπε ως διαπίστωση.
«Ναι, αλλά και πάλι και αυτά σταματούν κάποια στιγμή. Θυμάσαι; Είπε πως μετά τον γάμο η Μόνικα σταμάτησε να γράφει.» Θύμισε ο Ρόμπερτ στον μεγαλύτερο άντρα.
«Κάθε λεπτομέρεια είναι σημαντική Ρόμπερτ. Ίσως ο ύποπτος αναφέρεται στα πρώτα γράμματα της κοπέλας. Ίσως είναι κάποιος θαυμαστής που είχε γνωρίσει ως νεοφερμένη εδώ και μόλις έμαθε για τον γάμο να έγινε έξω φρένων.» Εξήγησε ο πιο έμπειρος άντρας.
«Μπορεί. Αλλά δεν νομίζω να το ανέφερε στην μητέρα της κι αν το έκανε εκείνη θα μας το έλεγε.» Είπε ο Ρόμπερτ και άνοιξε τον φάκελο στον οποίο μέσα είχε τα στοιχεία της Μόνικα και κοίταξε ξανά το κενό χαρτί με την εικόνα της επάνω. «Πολύ μυστήρια όλα...» Μονολόγησε, απορροφημένος.
Οι δύο ντετέκτιβ έφτασαν έξω από το μεγάλο στούντιο, στο οποίο είχε γυρίσει η Μόνικα την πρώτη της ταινία το 1940, μαζί με άλλους σπουδαίους ηθοποιούς. Η ταινία λεγόταν 'Waterloo Bridge' και σε αυτή έπαιζε η Έλσα Μοντγκομερι, η πλέον μεγάλη σε ηλικία διάσημη ντίβα του κινηματογράφου. Αυτή ήταν και το πρώτο άτομο στο οποίο θα μιλούσαν οι δύο άντρες.
YOU ARE READING
Φόνος Αστέρων
Mystery / ThrillerΙούνιος 1947 Ένα ηλιόλουστο, καλοκαιρινό πρωινό, μια γυναίκα έκανε βόλτα με την τρίχρονη κόρη της στο Λέιμερτ Παρκ, όταν έντρομη παρατήρησε μια κοπέλα να κοίτεται στο γρασίδι, καλυμμένη με μια κουβέρτα. Σύντομα ανακάλυψε πως ήταν νεκρή και κατακρεου...