Λίγα λόγια από τη συγγραφέα

121 12 10
                                    

Καλησπέρα σας! Ελπίζω όλοι να είστε καλά και να απολαμβάνετε το καλοκαίρι σας! Όσο έχει μείνει τουλάχιστον...

Με τη νέα σεζόν λοιπόν, πέρα από τις δύο άλλες ιστορίες μου, το 'Ο,τι και να είμαι' που βρίσκεται υπό διόρθωση και το 'Σε ξένα μέρη' που συνεχίζω να γράφω. Αυτή τη βδομάδα όμως δεν έχει κεφάλαιο σε κανένα από τα δύο ώστε να σας παρουσιάσω την νέα αυτή ιστορία.

Πρόκειται για μια ιστορία μυστηρίου που συμβαίνει στο Χόλιγουντ την περίοδο μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Έχω βασιστεί στη άλυτη υπόθεση της Ελίζαμπεθ Σορτ ή κατά κόσμον γνωστή 'Μαύρη Ντάλια', μόνο που η δική μου ιστορία θα είναι κάπως αλλιώτικη και θα έχει αρκετά πλοτ τουίστ. Η δική μου Ελίζαμπεθ ονομάζεται Μόνικα Χέμινγκς και ίσως σε αρκετά σημεία βρείτε ομοιότητες με την αληθινή ιστορία.
Ελπίζω να τη βρείτε ενδιαφέρον και να την αγαπήσετε τόσο όσο την αγάπησα εγώ από την πρώτη στιγμή που τη σκέφτηκα.

Στο επόμενο κεφάλαιο έχω τους χαρακτήρες, πως τους έχω πλάσει στο μυαλό μου και θα ήθελα τη γνώμη και τις υποθέσεις σας. Αυτά από εμένα, κεφάλαιο θα ανέβει... σύντομα.

Να πω επίσης πως το εξώφυλλο επιμελήθηκε η αγαπημένη μου -shzedd όπως και όλα τα υπόλοιπα εξώφυλλα μου.
Σε ευχαριστούμε Σταυρούλα.

Να είστε όλοι καλά!
Βίκυ.

Φόνος ΑστέρωνWhere stories live. Discover now