"Úgy tűnik, megvan az új nyertesünk!" Papa elégedetten mosolyog Huszonkettesre.
"Mivel nyertél, Huszonkettes, kapsz egy óra szabadidőt a Szivárványszobában - válassz valakit, aki veled megy, habár hozzá kell tennem, hogy Peter ott lesz és figyelni fog." Hozzáér az orra oldalához, miközben arra vár, hogy válassz valakit.
Végigméred a gyerekeket - sóhajtva Tizenegyre mutatsz - halványan elmosolyodik, mielőtt felállna.
"Kö...köszönöm." Tör ki belőle - úgy tűnik, csak nagyon kevés szót ismer.
"Szívesen... Tizenegy?" A lány bólint - közben Peter óvatosan ráhelyezi a kezét a kettőtök vállára.
"Most pedig menjünk, napsugarak, van egy óra szabadidőtök!" Mondja, aztán visszavezet titeket az ismerős szobába.
Te és Tizenegy, Tizi, kettéváltok, és a saját dolgotokra indultok.
Mivel Peter közelről figyelt, elég nehéz volt egy pillantást is vetni felé. Bárcsak láthattad volna a szemeit... de nem akartad egyenesen őt bámulni. Leülsz a földre és elbambulsz - az erődet használva. Ez volt az egyik képességed - belépni mások gondolataiba.
Vajon min gondolkozik...
Elkalandozol a gondolataiban - olyan sok volt - hogy tud valaki ennyi mindenre gondolni? Megállsz, és az egyik képet bámulod, te voltál rajta. Most rád gondol. Kuncogsz.
Milyen édes...
Tovább merészkedsz - valami olyasmira találsz, ami egy gyilkosságnak tűnik - megrázod a fejed, ahogy hallod, hogy valaki téged szólít... mármint, a számodat.
Visszatérsz a valóságba - a szemeid a férfire fókuszálnak, Peter az.
"Ah, végre nyuszi, visszatértél - Hm? Élvezed az utazgatásaidat?" Megragad, és a karodnál fogva visszarángat a szobádba - "Nem lépünk be a vezetőink gondolataiba, kivéve, ha engedélyt kapsz rá - Huszonkettes! A mindenit, olyan kíváncsi vagy! Menj és aludj!"
"Hogy érted, hogy... aludjak? Egy, nem vagyok fáradt! Kettő, majdnem felnőtt vagyok! Három, ne viselkedj úgy velem, mint egy kisgyerekkel, te... te dilis!"
Mélyen morog, mielőtt rád nézne. "Olyan bonyolultá teszed, Huszonkettes! Aludj, vagy be kell drogozzalak!"
"Baszódj meg..."
Sóhajtva hátrasimítja a haját - elővesz egy tűt, és befecskendez neked valamit.
"Te... ki-be... baszott... kurva..." Dadogod, majd könnyű álomba esel, Peter téged figyel, majd sóhajt egyet.
"Oh... szegénykém, csak légy türelmes... kitalálok valamit, és kijutunk innen, te, Tizenegy és én. Nagyon jó csapat leszünk - te és én közelebb leszünk egymáshoz, mint itt bárki más." Elvigyorodik, és felnéz a kamerára, ami pirosan villogott.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Álomszuszék || PETER BALLARD X OLVASÓ ;) (Fordítása a "Sleepyhead"-nek)
Hayran KurguEzt a történetet @LuvJamieCampbell írta, én csak lefordítom. :) Olvasó x Peter Ballard sztori! Te vagy a labor új tesztalanya, az egyik legidősebb. Egy bizonyos segítő TÚL sok érdeklődést mutat irántad. Barátok vagytok Tizenegyel, de egy idő után, a...