Lassan felébredsz - Peter kezét fogtad, ő pedig mélyen aludt. Óvatosan felállsz - próbálod nem felébreszteni a fiút, aki melletted aludt el. Megfogod a kulcskártyáját - és kiosonsz - egyik kamera se volt bekapcsolva... mázlid volt!
Végiglépkedsz a folyosókon, halkan, de tempósan. Jobbra fordulsz - a kijárat felé.
Mielőtt elérhetnéd az ajtót, valaki elkapja a karod - gyorsan hátrafordulsz - megragadva a csuklóját.
Tizenegy.
Tizenegy volt az.
"Tizenegy! Mit keresel itt?!" Suttogod.
"Megyek... megyek veled..." Mondja - felnézve rád.
"Oh... mármint, nyugodtan." Mosolyogsz finoman, majd megragadod a kezét. "Menjünk, oké?" Bólint, szorosabban fogva a kezedet - meg volt rémülve, érezni lehetett. Te is féltél - a büntetések itt nagyon durvák, és nem bírtad volna ki, ha még egyszer végig kellett volna menjél rajtuk - vagy, ha Tizenegyet bajba keverted volna.
Végighúzod a kulcskártyát, majd óvatosan bementek Tizivel.
A csupasz lábad fáj, fogalmad sincs merre mentek - csak ki akarsz jutni. Találsz egy ablakot, nem volt túl magasan. Lenézel Tizenegyre.
"Készen állsz?"
"K...készen..." Motyogja.
Kinyitod az ablakot - segítesz neki kimászni.
Abban a pillanatban, ahogy megpróbálnád magad felhúzni - egy pár erős kéz megragadja a csuklóidat. A szemeid kitágulnak, ahogy megpróbálsz kiszabadulni a fogásából."TIZI! FUSS, FUSS TIZI! MENEKÜLJ!" Kiabálod - amilyen gyorsan csak tudott, szaladni kezdett - elmenekült az erdőbe.
"Ejnye, ejnye... micsoda kis tervet eszeltél ki." Vigyorgott Peter, mint a Cheshire Macska.
"Szadista pöcs!" Hördülsz fel, ahogy leemel az ablakból.
"Na, na... ki mondta, hogy nem szökünk meg hamarosan, csak még tisztáznom kell néhány dolgot Papa-val." Morcosan néz le rád.
"Tizenegy teljesen egyedül van! Te idióta!" Suttogod.
"Ugyan már, szerinted nincsenek embereink, akik figyelnék őt? Megpróbálnák elkapni?" Kuncog.
"A feléről sincs fogalmad, nyuszi." Csettint a nyelvével. Visszavezet a folyosókon, végig téged bámul.Peter kikapja a kártyát a kezedből, óvatosan betol a szobádba, a kezeivel a háta mögött a falnak támaszkodik.
"Meg ne próbálj még egyszer megszökni nélkülem..."Mielőtt észbe kaptál volna, már reggel volt - reggelizni hívtak, és mivel Tizenegy nem volt ott, Kettes mellé ültél. Magas srác volt, szőkés hajjal.
Zabkása volt reggelire. Undorító.
Megpiszkálod a kanaladdal. Kettes rád néz.
"Szeretnéd odaadni nekem?" Kérdezi teli szájjal.
Megvonod a vállad. "Ha akarod. Számomra nem valami étvágygerjesztő..."
Peter melletted áll. "Nem jó az étellel játszani, álomszuszék." Mosolyog - úgy tűnik elfeledkezett az előző éjszakáról.
Megvonod a vállad, és áttolod a tányérodat Kettes elé.
YOU ARE READING
Álomszuszék || PETER BALLARD X OLVASÓ ;) (Fordítása a "Sleepyhead"-nek)
FanfictionEzt a történetet @LuvJamieCampbell írta, én csak lefordítom. :) Olvasó x Peter Ballard sztori! Te vagy a labor új tesztalanya, az egyik legidősebb. Egy bizonyos segítő TÚL sok érdeklődést mutat irántad. Barátok vagytok Tizenegyel, de egy idő után, a...