Király és királynő

169 9 2
                                    

Felébredsz - elviselhetetlenül fáj mindened. Peter feletted áll, és téged figyel.
A szemeid könnyesek - a torkod száraz a kiabálástól - és mivel majdnem megfulladtál...
Alig tudtad felemelni a karodat, hogy felhívd magadra a figyelmet.
"P...Pe-"
"Ne használd a hangodat, nyuszi." Sóhajt, majd melléd guggol.
Bólintasz - könnyek gyűlnek a szemedbe.
"Minden rendben lesz... csak aludj egy kicsit, vagy nézz a szemembe." Vigyorog, majd óvatosan végighúzza az egyik ujját az arcodon.
Halkan felnevetsz - "V...vi- vizet."
"Vizet szeretnél? Természetesen, álomszuszék." Megfog egy poharat - megtölti vízzel - aztán óvatosan megdönti a fejed - résnyire kinyitod a szád.
Lassan beleönt egy kis vizet, óvatosan, nehogy megfojtson.

Egy idő után - könnyebben ment a beszéd - te és Peter beszélgettetek néhány dologról - a régi életetekről, hogyan éreztétek magatokat, stb.
"Tudod y/n, te igazán elbűvölő vagy... meg szép is - te és én olyan erősek lennénk!" Kuncog - a hajadat simogatva. "Mindent megkapsz majd - Tizenegy is. Az egész világot uralni fogjuk, mint király és királynő - Tizenegy lesz a segítőnk." 
Kitágulnak a szemeid, olyan vörös voltál, mint egy cékla.
"Te-természetesen, Peter..."
Büszkén elmosolyodik, most már az ágyadon ült, melletted - a kamerák ki voltak kapcsolva, és ezúttal önmagát mutatta meg neked - szeretett téged.

Elaludtál - és Peter még mindig figyelt rád - szinte érezted a védelmező auráját - érezted, hogy a szemei rád szegeződtek.

Peter sápadt volt, a szemei mélyek, a haja arany. Megnyugtató és tisztelettudó volt.
De alig ismerted... ami összezavart. Ő szinte mindent tudott rólad - de te semmit sem róla.

Álomszuszék || PETER BALLARD X OLVASÓ ;) (Fordítása a "Sleepyhead"-nek)Where stories live. Discover now