Különleges fejezet 😭😭😭

80 4 10
                                    

Ez a rész eléggé szaftos lesz, szóval, aki úgy érzi, hogy nincs gyomra a felnőtt tartalom olvasásához, az még most zárja be az appot.😳 Azoknak, akik maradnak, pedig jó szórakozást kívánok! 💀
(Egyébként nem nagyon írtam/fordítottam még ilyet, szóval sajnálom, ha nem olyan jó.)


Eltelt egy nap. Peter boldogabb volt - és kedvesebb. Te is boldogabb voltál.

Brenner már egy ideje el volt foglalva a tudósokkal - szóval ismét elmaradtak az órák. Minden gyereknek a szobájában kellett maradnia.

Peter egyre közelebb és közelebb került hozzád. És nem csak megismerkedés szempontjából, hanem testben is.

Később aznap éjjel, volt egy meglepetése számodra. ;)

Vacsora után, mindannyian visszamentetek a szobátokba. Peter követett téged, bezárva maga mögött az ajtót.
"Hagynom kéne, hogy lenyugodj, de nem tudok többé ellenállni, nyuszi."
"Te meg miről-"
Az ágyra dob téged - vigyorogva. Le voltál döbbenve. Az első alkalmad Eddie-vel volt - de a második alkalmad ezzel a sráccal lesz? Jesszus. Te aztán szerencsés vagy.
Megragadja az álladat. "Én, y/n. Nem ő. Én."
Bólintasz.
Elengedi az álladat - elkezdi kicsatolni az övét. Leveszi, majd a földre dobja. Vörös vagy. A szemeid tágra nyíltak.
"Már régóta akartam ezt, nyuszi... olyan nehézzé tetted, hogy ellenálljak..."
"Sajnálom-"
"Shhh... ne beszélj... még ne."
Lassan leveszi a nadrágját - láttad a... tudod mijét a boxeralsójában. Jesszus. Ott fekszel, őt bámulva. Kuncogni kezd...
"Tetszik, amit látsz?"
Bólintasz - elég gyorsan.
"Legyél türelmes, nyuszi."
Nyomon követed a v-vonalát. Megborzong.
"Istenem..." Megfeszül az állkapcsa.
Elvigyorodsz.
Néhány perccel később, elkezd behatolni - megragadod a haját - megpróbálva egy hangot sem kiadni.
"Istenem... szeretlek y/n!!" Nyögi, halkan.
"Peter...Peter-" Erősebben megy - ezzel egy hangos nyögést adtál ki magadból.
"Csönd legyen! Felébreszted őket, y/n!" Mondta, a levegőt kapkodva.
Bólogattál - már majdnem elmentél. Istenem, ő olyan... jó volt. A gondolataiddal ingerelted.
Lefogadom, hogy egy mega szűz voltál előttem. (😭)
Én vagyok neked az első? Örülnék, ha így lenne.
Minden alkalommal, ahogy gondoltál valamire, rád bámult és rágyorsított a tempóra - megtanítva arra, hogy ne szórakozz vele.
Végül kihúzta, mielőtt bármelyikőtök is elment volna. Ledőlt melléd, a nyakadat és az arcodat puszilgatva. A fejedet simogatta, amitől néhány percen belül el is aludtál.

Az az éjszaka bebizonyította, hogy mélyen szeretett téged. Hogy te mélyen szeretted őt.

(Vissza se olvasom. 💀)


Álomszuszék || PETER BALLARD X OLVASÓ ;) (Fordítása a "Sleepyhead"-nek)Where stories live. Discover now