Szegény Peter

171 7 4
                                    

(AN - angolul - author's note - írói megjegyzés)

Te és Peter egyre közelebb kerültetek egymáshoz - és ez Brennernek is feltűnt. Észrevette hogy Peter titkokat árul el neked. Az ő titkait.

Este tizenegy volt - Petert behívták Brennerhez - egy idő után úgy döntöttél, hogy követed őket, elbújtál egy sarok mögött.

"Hazudtál Huszonkettesnek. Hogy merészelsz neki olyan dolgokat mondani, amiről nem tudhat!?" Kiabálja, majd arcon csapja. "Csalódást okoztál, Egyes, azt hittem te ennél jobb vagy... minden terved, a kapcsolatod Huszonkettessel be lesz tiltva, nem beszélhetsz vele, és még egy pillantást sem vethetsz felé!"

"Ezt nem gondolhatod komolyan Papa! Én sosem árulnálak el, hűséges vagyok. Nem állíthatod meg, hogy egy olyan erős alanynak segítsek, mint Huszonkettes, szüksége van rám... Muszáj segítenem neki!" Kiált fel - el akar menni. 
"Meg ne próbálj el menni, Egyes, meg ne próbálj!"
Peter elindul.
BUMM
Brenner megütötte - egy nagy vörös nyomot hagyva az arcán - az ajkai felrepedtek egy kicsit.
Peter felnyögött, majd megtörölte a száját.
"Hazudtál! Azt mondtad, hogy elmehetek innen... azt mondtad, hogy elmehetek innen, amikor a kiképzéseimnek vége van! De te hazudtál. Még mindig itt vagyok, mint egy ketrecbe zárt állat... mint az összes többi tesztalanyod! Mint itt mindenki más! Te egy pszichopata vagy, Brenner. Nem hiszem el, hogy bíztam benned!"
Peter kiviharzott - visszarohantál a szobádba.

Jesszusom... ki hagyta, hogy ekkora dráma legyen itt?

Szórakoztató volt... persze, de össze voltál zavarodva - Peternek volt száma? Ő volt Egyes? És kiképzés? Ez azt jelenti, hogy neki is volt ereje?
Lehetséges, de nem voltál benne biztos.

(AN: Rövid rész, bocsi. :/)

Álomszuszék || PETER BALLARD X OLVASÓ ;) (Fordítása a "Sleepyhead"-nek)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang