Koncentrálj

140 10 3
                                    

Eltelt néhány hét, a leckéket már régóta halasztják - azt hitted tudod miért: Tizenegyet keresték.
Imádkoztál, ami nem vall rád, hogy ne találják meg. Muszáj volt szabad lennie; megérdemelte.
Te és Kettes közelebb kerültetek egymáshoz. Többé már nem zavart, hogy itt vagy; lenyugodtál és elfogadtad a tényt, hogy mostantól egy tesztalany vagy.

Peter figyelt téged, mint mindig.

Elkezdtél a gondolataiban turkálni - közelről figyelted.
Belementél a mélyebb gondolataiba - múltbeli gondolatokba.
Jobban beleástad magad a gyilkosságokba... annyit tudtál eddig elmondani, hogy kiskorában történtek... és hogy minden csontjuk eltört... undorító.

Brenner látta a fejlődést, amit elértetek Kettessel - szurkolt nektek. Ti voltatok a kedvencei.

Hiányzott Eddie, Steve és Nancy - Robin is. Ők voltak a családod, a barátaid.
Történeteket meséltél a gyerekeknek a kalandjaidról. Kettes le volt nyűgözve - a történeteiddel és veled.
Peter, mint mindig, most is féltékeny volt, mindent megtett annak érdekében, hogy elválaszthasson titeket.
Brenner tiltakozott a tettei ellen.

"Y/n." Sziszegte Peter.
"Végre hozzámszólsz?" Forgatod a szemeidet.
"Tudod jól, hogy eddig miért nem beszélhettem veled!" Sziszegett még egyszer, mély hangon.
"Tökmindegy, Peter. Mit akarsz?"
"Tudod, hogy szeretlek..." Sóhajt - végigsimítja egy ujját az arcodon.
"Ja, persze..." Nyelsz egyet, majd felnézel rá.
"Tényleg így van, Huszonkettes. Jobban bánnék veled, mint Eddie, mint Kettes."
"Szeretem Eddie-t! Jobban, mint téged!"
"Hát... majd meglássuk, nyuszi!"
Mérgesen forgatod a szemeidet, majd 'véletlenül' rátaposol a lábára.
"Bocsi..." Kuncogsz - átsétálsz Ketteshez.

Álomszuszék || PETER BALLARD X OLVASÓ ;) (Fordítása a "Sleepyhead"-nek)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt