Ahogy telik a nap, összebarátkozol Kettessel, ő volt az egyik legidősebb gyerek itt - kedves volt, legalábbis hozzád. Illedelmesen bánt veled, és azt tette, amit akartál. Egyértelműen beléd volt zúgva - ezt Peter is érzékelte. Bármit csinált Kettes - figyelte. Féltékeny volt - vigyorogtál rajta.
"Öhh... Huszonkettes? Mondja Kettes, meglökve téged egy kicsit.
"Hm?"
"Mi a helyzet Peterrel? Folyamatosan bámul engem." Elvigyorodsz és halkan felnevetsz. A fülébe suttogsz:
"Tetszem neki... és nem úgy, mint egy barát... de..." Vigyorogsz.
"De...?" Rád pillant.
"De... azt hiszem féltékeny rád."
Kettes kuncogva Peterre néz - Peter visszanéz.
"Olyan fura..." Folytatod. "Folyton engem figyel, és fura dolgokat mondogat."
"Itt mindannyian egy kicsit furcsák vagyunk, de ő felsőkategóriás furcsa." - grimaszol Kettes.
Kuncogva bólintasz.
Peternek ez nem tetszett - mosolyogva Kettes és feléd sétál.
"Helló Kettes és... oh! Huszonkettes! Milyen kellemes meglepetés... Azt hiszem, az lesz a legjobb, ha most mindketten a szobátokba mentek, nemde? Aludjatok kicsit a leckék előtt!"
Te és Kettes duzzogva felálltok, és elindultok a szobáitok felé - ahogy elhagynátok a szivárványszobát, egy kéz megragadja a csuklódat. Peteré. A szemedbe néz - olyan volt a nézése, mintha figyelmeztetni akarna, ugyanakkor egy bizonyos érzést keltett benned - ijesztő, de valahogy... szívdobogtató.Visszamentél a szobádba - körülbelül egy órát aludtál, mielőtt a többi gyerekkel együtt hívtak volna órára.
Egy kör volt a földön... a szoba pedig teli volt villanykörtékkel.
"Jó napot, gyerekek!"
"Jó napot, Papa!"
Rázod a fejed - miközben Brenner elmagyarázza a leckét. Te voltál az első.
Leültél a lámpák elé. Becsuktad a szemed, majd az erődet használva, felkapcsoltad azokat - egyenként felvillantak - lenyűgözve a kisgyerekeket. Mosolyogva felállsz, és visszasétálsz a helyedre.
"Szép munka Huszonkettes! Ez lenyűgöző volt." Vigyorog Brenner - egy pillanatig tapsol, mielőtt kihívná a következő számot:
Csak a szokásos - a legtöbb gyerek csak két villanykörtét tudott feloltani - ugyanakkor... Kettesnek az összeset sikerült. Elképesztő volt.
YOU ARE READING
Álomszuszék || PETER BALLARD X OLVASÓ ;) (Fordítása a "Sleepyhead"-nek)
FanfictionEzt a történetet @LuvJamieCampbell írta, én csak lefordítom. :) Olvasó x Peter Ballard sztori! Te vagy a labor új tesztalanya, az egyik legidősebb. Egy bizonyos segítő TÚL sok érdeklődést mutat irántad. Barátok vagytok Tizenegyel, de egy idő után, a...