Njegova žena | 15. deo

5.6K 125 2
                                    

"To što imamo dogovor ne znači da ne možemo da konzumiramo ovaj brak." dobacio je dok sam se udaljavala.

Prevrnula sam očima i uputila se ka dnevnoj sobi. Šta taj dečko zamišlja? Da ću mu se prepustiti zato što se negde vodi kao moj muž? Ili zato što je vraški zgodan? Vraški privlačan? Možda zbog toga što me svaki njegov pogled vrati par koraka unazad? Ne. Ne dolazi u obzir.

***

Našla sam se u prostranoj tuš-kabini. Moron je znao kako da ugodi sebi, to je očigledno. Dok se mlaz vode spuštao niz moje telo, želela sam da sa sobom odnese sve sa čime se susrećem. Mom sadašnjem životu i jeste mesto u kanalizaciji. Uplela sam se u mnošto stvari koje ne bi trebale da me se tiču. Našla sam se u nepredviđenim spletovima okolnosti, ali im ne smem dopustiti da me potpuno razore. Moram dokazati koliko borbenosti je nastanjeno u mom naizgled krhom telu.

|Demir Petrov|

Stajao sam na dovratku i osmatrao božansku figuru pred sobom. Nije čula kada sam se našao u kupatilu, ali sam naprosto morao da utolim žeđ za njenim telom. Kako je bila okrenuta leđima, mogao sam nesmetano da uživam u pogledu na baršunastu kožu niz koju su klizile kapljice. Suptilni pokreti ruku dok prolazi kroz gustu crnu kosu, kao i lagani dodiri kojima je prelazila preko meke kože, činili su da osetim nemir. Želja da je istog časa bestidno uzmem, dok vrišti moje ime, postajala je sve veća. Prostor u farmerkama se sužavao, a mirisi koje su upijale nozdrve vodili su me do ludila. Zar sve oko nje mora biti savršeno?

|Vana Petrova|

Okrenula sam se nakon što sam završila sa kupanjem i poskočila videvši ga oslonjenog o vrata. Sa poluosmehom na usnama odmeravao je svaki milimetar moje kože. Zar je moguće da nisam zaključala vrata? Dođavola, Vana.
Ljutito sam ga pogledala i dohvatila peškir koji sam obmotala oko tela.

"Da li reč privatnost zauzima neko mesto u tvom rečniku?" frknula sam prolazeći pored njega ili sam to nameravala da učinim. Uhvatio me za mišicu i pribio uza zid. Njegove pune usne našle su se na samo par milimetara od mojih koje su lagano podrhtavale. Zašto drhtim, pobogu?

"Tako zgodno džangrizalo još nisam sreo" rekao je promatrajući crte mog lica. Gubila sam dah od njegove blizine, kao i sposobnost da se usprotivim. Položio je ruke na moje kukove i fiksirao poglede. "Svesna si da imam pravo na ovo?" pitao je povlačeći liniju niz moju ruku, preko nadlaktice sve do korena šake.

"O kakvom ti pravu govoriš? Nisam ti robinja. Nisam ni jedna od onih željnih tvog seksualnog umeća. Šta pokušavaš sa mnom?" bila sam drčna, a to je jedino moglo da izađe iz mene u trenutku.

"Hoću da te probam" uzvratio je nehajno.

"Nismo na pijaci, a ja nisam voćka koju ćeš probati i odložiti po strani ako ti se nekim slučajem ne dopadne." otrgla sam ruku iz njegove i otišla u spavaću sobu. Nemam snage za njegovu navalentnu stranu ličnosti, svoje potrebe treba da zadovoljava na drugoj strani. Ja nisam raspoložena za njega.

"Razgovor nije završen" dodao je ulazeći u spavaću sobu. Skenirao je moje oči sa pristojne udaljenosti svojim ledenim pogledom.

"Za mene ja završen, Demire." podigla sam ton i besno ga pogledala.

"Jebote", opsovao je i uz osmeh zabacio glavu unazad, "kako dobro zvuči." prišao je sasvim blizu i opkolio me rukama, ponovo prokleti zid. "Kako bi tek zvučalo dok vrištiš od užitka?" bezobrazne doskočice palile su kožu dok su se njegove usne sve više primicale mojima.

"Mnogo laskaš sebi, znaš?" trudila sam se da zadržim borbenost, ali je ona čilela svakim njegovim pogledom koji je završavao na mojim usnama.

"Naprotiv, mnogo umem."

Prevrenula sam očima i odmahnula glavom. "Pronađi sebi drugu zanimaciju, Moskva je puna lakih zadovoljstava, znaš to i sam."

"Ja želim tebe", spustio je ruku na moj kuk, "i ne vidim u tome nikakav problem."

"Ja vidim problem, ja tebe ne želim i čini mi se da bi trebao poštovati dogovor. Ja radim za tebe, ne spavam sa tobom!"

"Dobar seks ne podrazumeva spavanje" izazivao me tim šeretskim osmehom.

"Nosi se", pokušala sam da ga odgurnem ali su se njegove usne našle na mojima. Jebiga. Ljubio me kada sam stigla da shvatim šta se dogodilo. Te sočne, pune usne širile su ukus rajskog voća. Bio je spretan, odvažan, užasno svestan toga koliko je dobar. Prijalo je, prokleta da sam, ali prijalo je.
Opustila sam se i počela da uzvraćam. Nametao je tempo, onemogućavao mi da se odmaknem, čak i da udahnem vazduh, ali mi on nije ni bio potreban. Trebale su mi njegove usne. Rukama se spustio do moje zadnjice, a usnama znatno ubrzao ritam. Uplela sam ruku u njegovu kosu i uzvraćala svaki poljubac kao da mi od njega zavisi život. Načas se odvojio od mojih usana i oslonio čelo o moje, tražeći u mojim očima iskru bunta od malopre. Nije je bilo. Osmehnuo mi se uz usne i ponovo me poljubio, sasvim nežno, osećajno. "Znam da ne bih smeo, ali te silno želim" iskren šapat njegovih usana uticao je na otkucaje mog srca. Pretilo je da svakog časa iskoči iz grudi. Rukom je posegao ka peškiru koji je skrivao nago telo od njegovih grešnih pogleda. Sve vreme me gledao direktno u oči, hipnotisao me plavim dubinama, a rukom svlačio peškir sa mog tela. Ostala sam ogoljena pred njegovim budnim okom i nije me bilo stid, naprotiv, uživala sam u svakom pogledu koji je rasipao po mojoj koži. Usnama se, niz vrat, spustio do grudi i zasisao jednu bradavicu. Užitak koji je preplavio moje telo bio je dovoljan da skočim u ruke đavolu. Izgubila sam razum za svega par sekundi i bila spremna da sa njim odem do kraja. Glupača. Njegova šaka klizila je niz bok, a usne postajale agresivnije. Vratio ih je na moje usne i zahtevao da ga pratim, bez zadrške. Slepo poslušno sam to i činila dok su njegovi spretni prsti jezdili nagim telom i raznosili hormone.

Njegova ženaWhere stories live. Discover now