8

3.2K 253 90
                                    

''Hâlâ sizden bir açıklama bekliyorum çocuklar. O haliniz neydi öyle?''

Mina ellerini beline koymuş hâlâ bir cevap bekliyordu. Jimin ve Jungkook ise elleriyle oynarken bakışlarını Mina hariç her yerde gezdiriyordu. Artık konuşması gerektiğini anlayan Jimin söze atıldı.

''Anne biz birbimizin ih-''

''Biz sevgiliyiz Mina Teyze.''

''Ne?''

''Ne?''

Ikisi de aynı anda verdiği tepki ve kocaman olmuş gözleriyle Jungkook'a bakıyordular. Jungkook'sa Mina ile olan göz kontağını kesmeden, bir elini Jimin'in beline atıp kendisine çekti.

''Bu kadar şaşırma sevgilim. Annen bizi öyle gördükten sonra saklamanın bir lüzumu yoktu.''

Jimin zoraki bir şekilde gülümseyip Jungkook'un kahverengi irislerine bakarken, Mina duyduklarını sindirmiş ve öne atılıp sıkıca sarılmıştı onlara.

''Çok sevindim canlarım! Keşke daha önceden söyleseydiniz. Biz hep Yoora'yla sizi shipliyorduk.''

Jimin annesinin tepkisinden korkarken böyle bir dönüş almayı beklemiyordu. Boşta kalan ellerini gevşekçe annesinin sırtına sardı ve bakışlarını Jungkook'a çıkardı. Jungkook ona bana güven dercesine bir bakış atarken Mina
geri çekildi.

''Ne zaman herkese söyleyeceksiniz?''

''En kısa zamanda Mina Teyze.''

''Anladım. Şimdilik bu tatlı sırrınız benimle güvende. Ama Yoora öğrenince çok sevinecek!''

Mina sevinçle odadan çıkarken, Jimin ve Jungkook ikilisi derin bir nefes verdi. Tanrım yakalanmıştılar!

Jimin, annesinin ardından kapıyı kapattı ve sırtını yasladıktan sonra meraklı bakışlarını Jungkook'un yüzüne çıkardı.

''Neden sevgili olduğumuzu söyledin?''

''Ne yapsaydım? Senin gibi seks arkadaşı olduğumuzu mu söyleseydim? Bizi bastıktan sonra yapabileceğim en mantıklı açıklama buydu Jimin, seni koruduğun için kusura bakma.''

''Öyle demek istemediğimi biliyorsun Kook. O an ne söyleyeceğimi bilemedim ve doğruyu söylemek daha mantıklı geldi. Beni, bizi koruduğun için teşekkür ederim.''dedikten sonra öne atılıp sıkıca sarıldı Jungkook'a.

Biraz sarıldıktan sonra ilk çekilen kişi Jungkook oldu. Bir an önce lavaboya gitmesi gerekiyordu çünkü az önceki öpüşme yüzünden erekte olmuştu.

''B-ben lavaboya gitmeliyim.''

Jimin onun bu tuhaf halini anlamazken bakışları karşısındaki bedenin elleriyle kapattığı kasıklarını buldu.

''Erekte mi oldun?''diye sordu şaşkınca. Tamam, ilk öpüşmelerinde erekte olmuş olabilirdi ama garip gelmişti işte.

''Kasıklarımda kıpırdanıp durdun Min. Bu yüzden şaşırma. Şimdi çekil de lavaboya gideyim.''

''Ben yaparım.''

''Ne?''

''Sen de bana yardım etmişin. Ben de sana yardım ederim. Ama annem evde. Oldukça sessiz olmalıyız.''

''Saat kaç?''

Jimin cebindeki telefonu çıkardı ve saatte baktıktan sonra geri yerine koydu.

''Altı buçuk. Neden?''

''Annem eve yedide geliyor. Babam da arkadaşlarıyla geziye gitti dokuzda falan anca gelir. Yarım saate hallederiz bence. Hadi gidelim.''

Jimin onaylarcasına kafasını salladı ve Jungkook; telefon, cüzdan ve anahtarını alınca odadan çıktılar.

They're Just Friends(!)+18|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin