2,5 Ay Sonra
''Jimin Bey bütün tedavilerimize olumlu yanıt verdi. Kısa süre içinde taburcu olabilcek Bay Jeon.''
İşte bunlar, odadaki üçlünün uzun zamandır duymayı beklediği sözlerdi. Üçü de gözyaşlarına boğulurken Jimin sıkıca sarıldı Jungkook'a.
''Ba-başardım.''
''E-evet Min, başardın.''
Mina'ysa bir yandan ağlarken diğer yandan da birbirine sarılan bedenlere bakıyordu mutlulukla.
''Tebrik ederim Jimin. Şimdi benim gitmem gerekiyor.''
Jimin başını olumlu anlamda salladıktan sonra burnunu çekti ve Jungkook'un kollarından ayrıldı.
''Sonunda buradan çıkacağım, değil mi Jungkook?''
Jungkook, gözlerindeki yaşlar akmaya devam ederken konuştu.
''Evet.''
Jimin'in bakışları ağlayan annesini bulunca, az önce dinen gözyaşları tekrar hareketlenmişti.
''Anne...''
Mina hızla oğlunun yanına gelip sıkıca sarıldı. Hıçkırık sesi hastane odasını doldururken dünyadaki tek varlığı iyileştiği için şükretti Tanrı'ya.
''Baban gibi beni bırakacaksın sandım oğlum. Ne kadar korktum bilemezsin.''
''Sizin için iyileştim anne. Sen ve Jungkook için.''
Koskoca geçen iki buçuk ayın sonucunda ilk defa mutluluktan ağlamıştı Mijikook üçlüsü.
...
Yaklaşık yarım saat süren araba yolculuğunun sonunda eve vardıkları zaman, Jimin hüzünle bakındı evinin bulunduğu mahalleye.
Jungkook arabayı park ettiğinde hızla kemerini açtı ve arabadan çıktı. Evinin olduğu kısma dikkatlice bakarken belinde hissetiği elle irkilmişti.
''Sonunda evine geldin Jimin-ah.''
''Evet, sonunda.''
Bazı zamanlar hatta çoğu zaman eve gitmek istemeyebilirsiniz. Ama ev, bazen ihtiyaç duyduğunuz yerdir. Olmayınca fark edilir yokluğu.
''Hadi bebeklerim içeriye geçip dört tane büyük boy pizza söyleyelim!''
Jimin annesinden çıkan neşeli sesle gülümsedi. Ardından onu takip ettiler. Evin içinde girdiklerinde Jimin, bütün
odaları turladı.En sona odasını bırakmıştı. Girer girmez yatağının üzerine gördüğü
şeyle hızla oraya ilerlemişti.Kocaman beyaz bir kutuydu. Heyecanla açtı ve içinden çıkan notu eline aldı.
Umarım hediyelerimi beğenirsin^^
-Seni her halinle seven Jungkook
Jimin gülümsemesine engel olamazken bu sefer kutunun içindekilere attı elini. Küçük bir kutu vardı, en üstte durduğu için ilk onu açtı. Gördüğü zarif kolye oldukça hoşuna gitmişti.
Onu bir kenara koyduktan sonra alttaki kumas parçalarını çıkardı teker teker. Oldukça şık croplar ve şortlar vardı.
Daha adam akıllı bakmadan odadan fırladı ve salona doğru koşturmaya başladı.
''Kookie!''
Koltukta oturan bedenin kucağına atladıktan sonra sıkıca sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
They're Just Friends(!)+18|Jikook|✔
FanficBiri aşıktı diğeri kör. Ortaokuldan beri arkadaş olan ikilinin bu güzel arkadaşlığı bir anda nasıl seks arkadaşlığına dönüştü? Smut dışında da +18 sahneler vardır. •Semekook •Ukemin