30-M

1.9K 144 13
                                    

''Jimin hayır dedim.'' Dedi Jungkook odasının kapısını açtıktan sonra. Sesi oldukça ciddiydi.

Jimin'se soruyu sorduğundan beri Jungkook'un peşinden koşuyordu. İkna edeseye kadar konuşacaktı.

''Neden ya?! Hep ben mi acı çekeceğim. Bir kere de sen çek. Hem benimki seninkinden küçük.''

''Hayır.''

''Ben de başkasını bulurum.''

Ciddi görünen Jimin ve histerikçe kahkaha atan Jungkook.

Oldukça tehlikeli bir ortamdı.

''Aklından bile geçirme.'' Diye tısladı Jungkook. Saçma bir konu nasıl buraya gelmişti ki?

''İstemiyorsun?''

''Tamam, ama bir kez. Söz ver.''

''Söz. Ama ikimiz de seversek arada yaparız, değil mi?''

''Sınırlarını zorluyorsun.''

''Hani bana aşıktın?''

''Sana olan aşkımı sakın sorgulama.''

Jungkook'un oldukça ciddi çıkan
sesiyle sustu. Devam ederse kavga edeceklerini biliyordu çünkü.

''Yapacak mıyız?''

''Şimdi mi?''

Jimin başını olumlu anlamda salladı ve ellerini Jungkook'un boynuna doladı. Yüzüne parlak bir gülümseme yerleştirip konuştu.

''Sen bana mı kızdın, hm?''

Jungkook anında yumuşarken, yüzüne tıpkı Jimin'inki gibi gülümseme yerleştirdi. Elleri dibindeki bedeninin belini bulurken burunları birbirine değeseye kadar yaklaştı.

''Sana kızmak mümkün mü?''

''Değil mi?''

''Tabii ki mümkün değil. İnsan sevdiğine kızar mı hiç?''

Jungkook hafif öne atılıp dudaklarını birleştirdi. Az öncekinin aksine şehvetle dans ediyordu dudakları.

Jimin inlemekten çekinmezken, Jungkook'un elleri arsız bir keşfe çıkmıştı kıvrımlı bedende.

Nefessiz kaldıkları anda geri çekildiler. Jungkook'un bakışları hala Jimin'in dudaklarındayken konuştu.

''Üstte olmak istediğinden emin misin güzelim?''

''Hmhm. Hadi, soyun ve yatağa yat.''

''Siz nasıl isterseniz Jimin Bey.''

Jungkook oldukça seksi bir şekilde soyunduktan sonra davetkar bir şekilde yatağa uzandı. Jimin de aynı hızla soyundu ve Jungkook'un kucağına yerleşti.

''Önce seni genişletmem gerekiyor. Kayganlaştırıcı kalmış mıydı?''

''Sana sormalı?''

''Vardı sanırım.''

Jimin az önce oturduğu kucakta kalktı ve sağ komodinden yarısı dolu olan Kayganlaştırıcıyı çıkardı.

''Daha yarısı dolu.''

''Bugün bitireceğiz desene?''

''Tükürüğü tercih ederim. Sadece bu ilk seferinde olduğu için.''

''Düşünceli sevgilim benim.''

Jimin gülümseyip tekrar yatağın ucuna geldi ve Jungkook'un bacak arasına oturdu. Elindeki şişenin kapağını açtıktan sonra bakışları oldukça tedirgin görünen Jungkook'a kaydı.

They're Just Friends(!)+18|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin