''Annecim? Ne oldu sana?''
Mina işten gelip oğlunun odasına girdiğinde yatakta iki büklüm yatan bedeni görünce endişeyle sormuştu.
''Üşüyorum.''
Mina elini oğlunun alnına yerleştirdi ve ateşine baktı. Jimin resmen yanıyordu. Orta yaşlı kadın hızla Jimin'in üzerinde örtülü olan örtüyü çekti ve yere attı.
''Hemen geliyorum.''
Mina mutfağa doğru ilerlerken çalan kapıyla bu sefer adımlarını giriş kapısını bulmuştu.
''Mina Teyze Jimin evde mi? Ulaşamadım da.''
''Ben de şimdi geldim eve, bir baktım hasta. Suyla havlu almaya gidiyordum sen geldin.''
Jungkook endişeyle içeriye girdi ve Jimin'in odasına doğru ilerledi. Sevdiği adam hastaydı ve bunu tesadüfen öğreniyordu.
Kapıyı açar açmaz yatakta minicik olmuş bedeni gördü. Üşüdüğü belliydi. Hızla yanına oturdu ve saçlarını okşamaya başladı.
''Min-ah, iyi misin?''
Jimin zorlukla gözlerini araladı ve ona bakan bedene çıkardı bakışlarını. Jungkook sabahki gibi endişeliydi.
''Sanı-öhö öhö.''
Y/N: gülmeyin götünüzü keserim.
Jungkook'un eli ayağı birbirine dolaşırken ne yapması gerektiğini düşünüyordu. Bu sırada odaya Mina girmişti.
''Ben ilgilenirim Mina Teyze, olur da düşmezse sana seslenirim. Annem seni çağırmıştı da.''
''Ah, emin misin Jungkook?''
''Mina Teyze, oğlun hasta olduğunda hep ben baktım. Sorun olmayacak. Ayrıca tıp okuyorum.''
Mina yatakta uzanan oğluna son kez baktıktan sonra pes edip önce odadan sonra evden ayrıldı.
Odanın kapısı kapanır kapanmaz Jungkook bakışlarını hasta olan bedene çıkardı. Jimin oldukça kötü görünüyordu.
''Üşüyorum.''
''İlaç ve annenin hazırladığı şeyleri getireceğim, bekle.''
''Öhöhö''
...
''Daha iyi misin Min?''
''Evet sen beni dert etme, sevgil-pardon flörtünün yanına git.'' Dedi ve zorla yattığı yatakta doğrulmaya çalıştı. İyi olduğunu göstermek istiyordu. Eh, Jungkook onunla güzelce ilgilenmişti.
''Saçmalama.''
''Bugünü mahvettim zaten onun ya-''
''Sus.''
Jimin kendisine denildiği gibi sustu, çünkü Jungkook'un bakışlarından ürkmüştü.
''Kendine iyi bakmıyor musun?''
''Bakıyorum.''
''Sürekli tok olduğunu söylüyorsun ve uykusuz oluyorsun. Kendine iyi bakman gerekiyor.''
''Bakıyorum zaten, hem sen benimle ilgileneceğine flörtünle ilgilen.''
''Neden Lisa'ya bu kadar taktın? Sen benim kaç yıllık arkadaşımsın(!) tabii ki de seninle ilgileneceğim.''
Bu sefer Jungkook ona söylemeden sustu. Neden bu kadar tepki verdiğini kendisi bile bilmiyordu.
''Bundan sonra her sabah bize gelip kahvaltı yapacaksın, en geç on iki de uyuyacaksın ve öğle yemeğini de beraber yiyeceğiz. Anlaşıldı mı?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
They're Just Friends(!)+18|Jikook|✔
FanfictionBiri aşıktı diğeri kör. Ortaokuldan beri arkadaş olan ikilinin bu güzel arkadaşlığı bir anda nasıl seks arkadaşlığına dönüştü? Smut dışında da +18 sahneler vardır. •Semekook •Ukemin