Jimin hala bir cevap bekliyordu yanında oturan bedenden. Jungkook da sanki yemin etmiş gibi konuşmuyordu.
''Hey, sana soruyorum.''
''Henüz bir şeyler yapmadık. Ama beni tatmin edeceğini düşünüyorum.''
İçindeki ses çok ileri gittiğini söylerken Jimin başını olumlu anlamda salladı. 'Acaba ben onu tatmin ettim mi?' Diye düşünmeden edemedi. Ama bunu soramazdı.
''Senin için sevindim.''
Lisa hayatlarına girdiğinden beri aralarinda bariz bir soğukluk vardı. Jimin fazla yaklaşmıyor, Jungkook da ona ayak uyduruyordu.
İkili konuşmadan karşıdaki pencereyi izlerken, evde duyulan kapı sesiyle Mina'nın geldiğini anlamışlardı.
''Ben gitsem iyi olacak, dediğim gibi dinlen. Ben de sana hem sağlıklı hem de güzel bir liste ayarlayacağım.''
''Sağol.''
Onu geçirmedi bile. Kendini garip hissediyordu. 'En baştan bu seks ilişkisine girmemeliydik.' Diye düşündü.
Zaten yalan söylemişti. İhtiyaçları vardı ama kendi karşılamaya çalışıyordu. Belki o da sevgili yapmalıydı?
...
1 hafta sonra
Yine her şey monoton devam ediyordu. Jungkook, Jimin'i evinden aldıktan sonra güzelce kahvaltı yapmışlardı. Sonra okula geçip öğlen yine yemek yemişlerdi.
Şimdiyse dersleri bittiği için eve dönüyorlardı. Jimin hafif gelen uykusu yüzünden gözleri kapalı bir şekilde dururken, Jungkook arada sırada göz ucuyla bakıyordu yanındaki beden.
Bir elinin karnından olduğunu fark ettiğinde yine midesini bulanıp bulanmadığını merak etti. Jimin
bazen söylemiyordu olanları.''Min?'' Diye konuştu arabayı sürmeye devam ederken. Jimin göerini açmadan kısaca hımladı.
''Yine mi miden bulanıyor?''
''Hayır.''
''O zaman elin niye karnında?''
Jimin o söyleyeseye kadar fark bile etmemişti elinin karnında olduğunu. Kafasını olumsuz anlamda salladıktan sonra önüne döndü.
''Farkında bile değildim.''
''Tamam.''
Bundan sonra konuşmamışlardı. Eve vardıklarında arabadan indiler. Jungkook arabayı kitledikten sonra konuştu.
''Bize gelsene yemeğe, annem sebzeli sağlıklı bir şeyler yapmış.'' Dedi yüzünü buruşturarak. Normalde asla yemek ayırmazdı. Amacı Jimin'i biraz olsun gülümsetmekti.
''Biraz yorgunum, başka zaman gelsem?''
''Yarın hafta dönüyorlar zaten. Yemek yedikten sonra uyuruz bizde.''
''Tamam o zaman.''
Jungkookların evine doğru ilerlerken annesine mesaj çekti Jimin. Merak etmesini istemiyordu.
Yoora eve gelen ikiliyi gülen yüzle karşıladıktan sonra üçlü güzel bir akşam yemeği yemişti.
''Anne biz odamdayız.''
''Tamam bir tanem.''
İkili Jungkook'un odasına girer girmez Jimin kendini yatağa attı. Akşamları uykusunu alamadığı için birkaç
gündür sürekli yorgundu.Jungkook da onun yanına yerleştikten sonra başını gözlerini kapatmış olan bedene çevirdi.
''Bugün çok dersimiz yoktu, neden yorgunsun bu kadar? Akşam geç mi yattın yoksa?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
They're Just Friends(!)+18|Jikook|✔
FanficBiri aşıktı diğeri kör. Ortaokuldan beri arkadaş olan ikilinin bu güzel arkadaşlığı bir anda nasıl seks arkadaşlığına dönüştü? Smut dışında da +18 sahneler vardır. •Semekook •Ukemin