17

2.2K 187 55
                                    

''Annecim ağlama lütfen, sana kızmıyorum sadece bana mantıklı
bir açıklama yapmanı istiyorum.''

''B-benim ihtiyaçlarım vardı anne, sevgilim yoktu onları karşılayacak. Jungkook'un da öyleydi...B-biz de birbirimize yardım etmek istedik. Her şey güzel gidiyordu taa ki sen bizi yakalayana kadar. Jungkook öyle bir yalan uydurunca devam ettirmek zorunda kaldık. Ş-şimdi hayatına başka hıck* birini almış. İlişkimizi kesti bu yüzden. Ona kızamam ama kırıldım.''

Mina kolları arasında ağlayan oğluna biraz daha sıkı sarıldı. Şu an neye ağladığını bilmiyordu ama susmayı tercih etti. Onları anlıyordu bu yüzden kızmadı ikisine de.

''Hadi kalk uyuyalım, yarın konuşursunuz yine.''

''T-tamam.''

İkili koltuktan kalktıktan sonra yavaş adımlarla Jimin'in yatak odasına doğru ilerlediler.

...

''Sıçmışsın Jungkook, tebrikler.''

''Biliyorum, sus!''

''Şimdi bir günde nasıl sevgili bulacaksın peki?''

''Bilmiyorum hyung. Acaba gidip her şeyi söylesem mi?''

''Hayır, artık kalkıştın bir işe. Gidip her şeyin yalan olduğunu söylersen bu sefer daha çok kavga edebilirsiniz.''

''Sürekli batıyorum. Keşke oyunlar oynamak yerine direkt ona duygularımı açsaydım...''

''Sana karşı bir şey hissedip hissetmediğini bilmiyoruz.''

''Beni durduran şey de bu zaten. Hyung lütfen yardım et bana. Hiç mi tanıdığın kız yok?''

''Taehyung'la olan ilişkimden sonra tanıdığım bütün kızları ve erkekleri takipten çıktım. Sadece biricik sevgilimi  takip ediyorum.''

Jungkook dayanamayıp kahkaha patlattığında keyfi kısa süreliğine de olsa yerine gelmişti.

''Göreceğim ileride seni. Jimin'in sözünden cikmadihinds ben de sana aynen böyle güleceğim.''

''Umarım o günleri görürüz hyung.''

''Umarı-buldum.''

''Neyi?''

''Taehyung'un kuzeni sizin okulda. Neydi adı...Hah Lisa.''

''Nasıl bir tip? Oyun işini büyütüp bana aşık olmaz değil mi?''

''Oldukça zeki bir kız, sanmıyorum.''

''Benim için onunla konuşabilir misin?''

''Tabii ki, yarın sabah haberleşiriz. Şimdi geç oldu gideyim ben.''

''Sağol hyung, tekrardan.''

''Bundan sonra seans başına para alacağım yah! Bari beynimi kullanarak para kazanırım.''

''Nasıl istersen.''

Seokjin Jeon ailesine iyi geceler diledikten sonra Jungkook hyungunu yolcu etmişti. Ardından o da ailesine iyi geceler dileyip odasına çekildi.

...

Ertesi Sabah

''Hey, Jimin.''

Jimin ne kadar istemese de  kendisine seslenen bedene doğru döndü. Jungkook arabasını işaret ederek konuştu.

''Birlikte gitmiyor muyuz?''

''Sevgilinle gideceğini düşünüyordum.''

''Henüz flört aşamasındayız.''

They're Just Friends(!)+18|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin