Jimin yediği sakinleştirici yüzünden iki saattir aralıksız uyuyordu rahatsız hastane yatağında.
''Şu an olması gerekenin 15 kilo altında. Ve hâlâ zayıflamak istediğini belirttiniz. Ne zamandır böyle? Yani ne zamandır kusup, zayıflamak için çabalıyor?''
''Sanırım bir-iki haftadır.''
''Anladım. Nadir de olsa bir hastalıktan şüpheleniyorum çünkü belirtileri aynı.''
''Ne hastalığı?''
''Anoreksiya nervoza. Belki okulunda duymuşsundur genç adam?''
''Ah evet, biliyorum. Ancak ben o hastalığın sadece ergenlik döneminde olduğunu sanıyordum. Bu yüzden hiç şüphe etmemiştim.''
''Bazen erişkin bireylerde de meydana gelebiliyor. Tedavisi hakkında bir fikrin var mı? Ona göre bilgilendirme yapacağım.''
''Bir grup doktor tarafından tedavi edilmesi gerekiyordu, değil mi? Bir de kişi desteği önemli.''
''Evet, oldukça iyi bir doktor olacaksın Jungkook. Ben biraz daha sonuçlara bakacağım ve annesiyle konuşacağım. Yarım saate gelirim.''
''Tamam, teşekkürler Bay Kim.''
Orta yaşlı doktor odadan çıkarken Jungkook'un bakışları uyuyan bedeni buldu. Onu buraya getirmek için oldukça fazla uğraş vermişti.
Uyku sersemi olan bedenini arabaya bindirip olaylı bir yolculuk yaşamış, ardından hastaneye vardıklarında bütün acili ayağa kaldırmışlardı.
Şimdiyse sanki onları yapan kişi değilmiş gibi masum masum
uyuyordu karşısında.Onu daha yakından izlemek için ayak ucuna oturdu ve Jimin'in bir elini, elleri arasına aldı.
''Bu hastalığı atlatacağız Min, her zaman senin yanındayım.''
...
''Sana hasta olmadığımı söyledim! Zayıflamak ne zamandan beri hastalık haline geldi?! Herkes diyet yapıyor! Onları da yatırın hast-''
''Jimin, güzelim, bir daha sakinleştirici vurulmasını istemiyorsan kendine hakim olmalısın.''
Jimin gözlerinden akan yaşlarla yanında oturan Jungkook'a sarıldı.
''Ben hasta değilim Jungkook, lütfen gidelim buradan.''
''Doktorla konuştuktan sonra bakacağız nereye gideceğimize.''
''Ben hasta değilim...''
Jungkook kollarında ağlayan bedene ne diyeceğini bilemedi. Jimin'in hastalığı psikolojikti. Kendini bedenen hasta hissetmemesi normaldi.
Tıktıklanan kapıyla ikilinin dikkati oraya kaydı. Bay Kim tüm ihtişamıyla odaya girdikten sonra yatağın yanına doğru ilerledi.
''Uyanmışsınız Jimin Bey.''
''Evet, şimdi beni taburcu eder misiniz? Ben hasta değilim.''
''Size hasta olduğunuzu söylemedim zaten. Sadece bir süre müşade altinda durup, ideal kilonuza ulaşasaya kadar besleneceksiniz.''
''Yemek yemek istemiyorum. Ayrıca ideal kilom için zayıflamam gerekiyor.''
''Boy, yağ ve kas istatistiklerinize bakarsak ortalama 65 kilo olmanız gerekiyor Bay Park. Fakat siz 50 kilosunuz ve bu sizi hasta edebilir.
Hasta olmak istemiyorsanız kilo almanız gerekiyor.''''Jungkook ben kiloluyum, bu doktor neden anlamıyor? Yaşlı olduğu için kafası çalışmıyor herhalde. Söyle de beni taburcu etsin.''
''Sizi duyabiliyorum Bay Park. Ayrıca ben profesör doçent bir doktorum. Kafam sizinkinden bile fazla çalışıyor emin olabilirsiniz, sizin yaşınız kadar meslek deneyimim var. Vücudunuz için ideal kiloya ulaşasaya kadar çıkış yapamazsınız. İyi günler.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
They're Just Friends(!)+18|Jikook|✔
FanfictionBiri aşıktı diğeri kör. Ortaokuldan beri arkadaş olan ikilinin bu güzel arkadaşlığı bir anda nasıl seks arkadaşlığına dönüştü? Smut dışında da +18 sahneler vardır. •Semekook •Ukemin