2 yıl sonra, 29 Ağustos Sabahı;
Jimin, gözlerini yeni güne araladı. Heyecanlıydı. Jungkook'un doğum gününe sadece iki gün kalmıştı ve
ona büyük bir hediyesi vardı.Eline telefonunu aldıktan sonra son
kez kontrol etti her şeyi. Bir aksaklık çıkmasını istemiyordu.''Her şey hazır gibi görünüyor.'' Dedi kendi kendine. Yüzünde gururlu bir gülümseme vardı. Yapacağı sürprizden oldukça memnundu.
Telefonundan rehbere girip Jungkook'un üzerine tıkladı
ve kulağına koydu.Jimin - Jungkook
Günaydın sevgilim~
Günaydınn
Uyandırdım mı? Sesin oldukça
çatallı geliyor.Evet ama bu bir sorun değil? Kim gün sevdiği adamın sesiyle başlamak istemez ki?
Sabah sabah romantikligin üzerinde bakıyorum. Neyse ben seni şey için aramıştım...Bize gelsene birlikte kahvaltı yapalım.
Hemen geliyorum bebeğim.
...
Jungkook üzerine beyaz bir tişört geçirdikten sonra eşyalarını alıp hızla evden çıktı. İki yıldır sevgili olmalarına rağmen, ikisi de sanki ilk günmüş gibi heyecanlıydı sürekli.
Hızlı adımları sayesinde 15 saniyede sevgilisinin evine vardı. Zili çalarken, midesinde tatlı bir sancı vardı.
Kapı mutfak önlüklü sevgilisi tarafından açıldığında, Jungkook'un yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirmişti.
''Hoşgeldin sevgilim!'' Dedikten sonra Jungkook'un boynuna sardı kollarını Jimin. Daha dün akşam görüşmelerine rağmen deli gibi özlemişti.
Jungkook'un kolları hızla yerini -ince beli- bulurken Jimin'in güzel kokusunu içine çekti.
''Hoş buldum bir tanem.''
''Hadi gel içeriye geçelim, kahvaltı hazırlayacağım sana.''
''Hamarat sevgilime bak sen.''
Jimin gülümsedikten sonra istemese de Jungkook'un kollarından ayrıldı ve mutfağa doğru ilermeye başladı.
...
''Elin cidden çok lezzetli.''
''Beğendiysen sorun yok~''
Jungkook onun bu tatlı haline gülümsedikten sonra sandalyesini hafif geri çekti ve kucağını patpatladı.
''Gel bakayım kucağıma da biraz seveyim seni.''
''Sonu yatakta bitecek yine. Sana söyleceğim bir şey var, ondan sonra.''
''Tamam güzelim.''
Jimin heyecanla telefonunu eline aldı ve gerekli olan siteye girdikten sonra ayağa kalktı ve Jungkook'un kucağına oturdu. Jungkook'sa onun bu heyecanlı hallerini büyük bir keyifle izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
They're Just Friends(!)+18|Jikook|✔
Hayran KurguBiri aşıktı diğeri kör. Ortaokuldan beri arkadaş olan ikilinin bu güzel arkadaşlığı bir anda nasıl seks arkadaşlığına dönüştü? Smut dışında da +18 sahneler vardır. •Semekook •Ukemin