5

3.7K 292 89
                                    

Jimin ne olduğunu anlamadan kendini klozetin üzerinde otururken bulmuştu. Ve olacakların farkına vardığından beri önünde yere oturup kendisine bakan Jungkook'a itiraz etmeye devam ediyordu.

''Jungkook bak gerçekten gerek yo-''

''Biraz daha konuşursan daha fazla zaman kaybedeceğiz ve annemler şüphelenecek. Şimdi o çeneni kapa
ve sana yardım etmeme izin ver.''

Jimin sonunda kabullenmişlikle başını salladı ve Jungkook'dan bir hamle beklemeye başladı.

Onayı alan Jungkook hızla Jimin'in pantolonunu, ardından da baksırını indirdi. Jimin'in yanakları bu sefer utançtan kırmızının en koyu tonlarina dönerken, elleriyle yüzünü kapattı.

Jungkook vakit kaybetmemek için hareketlerini hızlı tutarken, bir elini havaya kaldırdı ve Jimin'in erekte olmuş olan penisini kavradı.

''Ah*!''

Jimin, penisinde ilk defa başkasının elini hissedince elinden olmadan inlemişti.

''Sessiz olman gerekiyor Jimin. Ellerinle yüzünü kapatmak yerine ağzını kapat. Daha ilk günümüzde annemlere yakalanmak istemezsin değil mi?''

Jimin kafasını tekrar onaylar bir biçimde salladı. Ağzı sadece inlemek için işe yarıyordu şu anda.

''Süper.''

Jungkook, elindeki sertliği yukarı aşağı çekiştirmeye başladı. Jimin ilk defa hissettiği bu gariplikle, iki eliyle sıkıca ağzını kapatırken inlemelerini bastırmaya çalışıyordu.

''İyi hissettiriyor mu?''

Jimin, ağzını açıp sesli bir inleme kaçırmaktan korktuğu için kafasını yukarı aşağı salladı.

Jungkook çekiştirmenin tam olarak işe yaramadığını fark edince, elini penisin dibine yerleştirdi ve bir anda yarısını ağzına aldı.

''Ahmn*!''

Jimin kendine engel olamayıp, ağzından sesli bir inleme kaçırırken; Jungkook kafasıyla git-geller yapıyordu.

Hala boşalmamış olan Jimin, zevkten dolu dolu olan gözleriyle inlemeye devam ediyordu.

Böyle geçen 1 dakikanın ardından sona yaklaştığını anlayan Min, ellerini ağzından çekip Jungkook'un kafasına yerleştirdi ve onu penisinden uzaklaştırmaya çalıştı.

''G-geleceğim.''

Sesi inler gibi çıkmıştı. Fakat Jungkook durmak yerine hareketlerini iyice hızlandırınca daha fazla dayanamayıp onun ağzının içine boşalmıştı.

''Aman T-tanrım özür dilerim.''diyerek uzun zaman sonra ilk defa konuşmuştu Jimin. Jungkook'sa hiçbir şey olmamış gibi geri çekilip dudaklarını yalamıştı.

''Neden özür diliyorsun?''

''A-ağzına boş-''

''İstesem geri çekilirdim Min. Ayrıca beni geri çekmeye çalıştın. O yüzden özür dilemeye gerek yok. Duşa gir sen, ben sana kıyafet ayarlayıp annemlere haber veriyorum.''

''T-tamam.''

Jimin hızla kendisini duşakabine atarken, Jungkook ellerini yıkadıktan sonra az önce kilitlediği kapıyı açtı. Hızla dşarı çıktıktan sonra geri kapattı. Ardından adımlarını salona yöneltti.

''Ne oldu oğlum?''

''Kendisini pek iyi hissetmiyormuş da, ben de duş almasını söyledim. Bu gece burada kalsa sorun olur mu Mina Teyze? Duştan sonra direkt yatsın.''

They're Just Friends(!)+18|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin