33-M

1.9K 122 28
                                    

Aynı yılın, 13 Ekim Sabahı;

Jungkook, sabaha Jimin'siz uyanmanın verdiği huzursuzlukla istemeye istemeye yatağından kalktı. Yeni uyanmasına rağmen bütün gücünün çekilmiş olduğunu hissediyordu.

Banyoya gidip elini yüzünü yıkadıktan sonra tekrar yatak odasına girdi ve şarjda olan teledonunu eline aldı.

Mesaj ya da arama olmadığına göre Jimin uyuyor olmalıydı. Çünkü ilk kim uyanırsa ya mesaj atıyor ya da çağrı bırakıyordu.

Jungkook hızla WhatsApp'a girip sevgilisine uyandığına dair birkaç şey yazdı, fakat aklına gelen şeyle hepsini silip telefonu cebine attı.

Adımları mutfağın yolunu tutarken, bulanan midesine küfürlerini yolladı. Çoğu insan gibi aç kalkmak isterdi. Çünkü ne zaman uyansa midesinde hafif bir bulantı ve ağzında iğrenç bir tat oluyordu.

Kendine tost hazırlayacağı sırada cebinde titreyen telefonuyla elindeki tost ekmeğini tezgaha bıraktı ve görüldü atmadan mesaja baktı.

Jimin

Günaydınnnn sevgilimmmm

Ben uyandım ^^

Uyanınca yazarsın♡

Ona geri yazmayı çok istedi fakat uyması gereken bir planı vardı. Bu yüzden telefonunu sessize alıp kahvaltı hazırlamaya devam etti.


...

Jungkook çalan zille oturduğu koltuktan kalktı ve kapıya doğru ilerledi. Delikten baktığında gelen kişinin sevgilisi olduğunu görmüştü.

Bu yüzden soğuk yüz ifadesini takındı ve yavaşça kapıyı açtı. Jimin hızla sevdiği adamın boynuna atlayıp kokusunu içine çekti.

''Tanrım...Başına bir şey geldi sandım. Neden telefonuna cevap vermiyorsun? Senin için ne kadar endişelendim biliyor musun?''

Jungkook o geri çekilseye kadar konuşmadı. Jimin geri çekildiği zaman, kendini savunmak adına konuşmaya başladı.

''Dün akşam bildirim geliyor diye sessize almıştım.''

''Mesajlarıma cevap vermeyip telefonlarımı açmayınca ben de
kapına dayandım. Ne yapıyordun?''

''Hiç, öylesine televizyon izliyordum.''

''Uyanınca neden yazmadın?''

''Tamamen aklımdan çıkmış, başım ağrıyor biraz da.''

''İlaç aldın mı?''

''Evet.''

''Saçlarınla oynamamı ister misin?''

''Şimdi yatacaktım zaten, başımda beklemene gerek yok.''

Jimin onun bu soğuk tavırlarına anlam veremese de incindiğini hissetti. Onun için çabalarken terslenmek canını acıtmıştı.

Ayrıca bugün doğum günüydü ve her zaman 12 Ekim biter bitmez kutlayan Jungkook, bununla ilgili tek bir kelime etmemişti. Davranışlarını baş ağrısına verip hafif kırgın çıkan sesiyle konuştu.

They're Just Friends(!)+18|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin