Aşk serseri bir kuş
Bazen istesen de tutamazsın
Aç kanatlarını
Bırak korkuların, orada kalsın
Biz seninle sonsuz olalımGözlerimi Devrim'e çevirdiğimde bana baktığını fark ettim. Kameraya işaret ederek sırıttı. Devam ettim şarkı sözlerine. Ve o da eşlik etti.
Her sabah yanında uyansam
Gözlerinde yakamoz olsam
Ömrümü ömrüne doladım
Bırak sende kaybolayımMüzik arasıyla soluklandım. Çimenlerin üzerinde bağdaş kurmuştuk. Açık havada mutlu oluyorum. Devrim işaret verdiğinde nakaratları tekrar etmeye başladık. Sanırım iki kişiden çokça fazlaydık.
Aşk serseri bir kuş
Bazen istesen de tutamazsın
Aç kanatlarını
Bırak korkuların, orada kalsın
Biz seninle sonsuz olalımHer sabah yanında uyansam
Gözlerinde yakamoz olsam
Ömrümü ömrüne doladım
Bırak sende kaybolayımAlkış tutarak tekrar ettiklerinde gülerek arkamı döndüm. Devrim'in gülüşleri geliyordu kulağıma. Sağlık çalışanlarının da yer aldığı yaklaşık on kişi vardı. Benim gibi kanser hastaları ve yakınları...
Küçük kız yanıma geldiğinde elini tutup kucağıma oturttum. Kıkırdadı.
Ses kesildi. Sadece Devrim söylüyordu. Başımı çevirdim.
Bu masalda mutluluk var
İnanırsan varolurlar
Tutun bana n'olur korkma
Bu masalda mutlu son var
Sende benim yarınım var
İnan bana n'olur korkmaGülümsüyorum. Alkış tuttuk. Devrim gülerek telefona uzanırken kameraya bakış atıp gitarın tellerine vurdum. Sırıtıyorum.
"Burayı kesmeyeceğim." dedi gülerek. Küçük kız kucağımdan kalkıp beni taklit etti. Kahkaha attım. Alkışlar eşliğinde videoyu sonlandırdık. Çok mutluyum.
...
"Hadi biraz dinlen, yoruldun."
Üzerimi örtüp alnımdan öptü. Gülümsüyorum.
"Devrim..."
Yatağın kenarına oturdu. Gülümsüyor. Beni taklit etti.
"Serra..."
Gülümsemem büyümüş, gülümsemekten kısılan gözlerim görüş alanımı kısıtlıyordu.
"Teşekkür ederim yanımda olduğun için."
"Rica ederim Serra hanım. Refakatçiniz olmaktan gurur duyuyorum." deyip sırıttı. Kıkırdadım.
"Biliyor musun, ilerde çok iyi baba olursun sen. Bana bebek gibi bakıyorsun."
"Öyle mi?" dedi gülerek. Gülümsedim.
"Senin mürüvvetini görürüm inşallah."
Yerimde kıpırdanırken esneme tutmuştu beni. Güldü.
"Uyu hadi, gözler gidiyor."
Mırıldandım. Gözlerim kapanırken Devrim'in gülüşlerini duyuyorum.
"İyi geceler... Hav hav."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki|Yarı Texting
EspiritualSiz/ Hayat çok kısa değil mi? Siz/ Ölümü bekliyorum mesela ben Siz/ Beni sevmeni beklerken Siz/ Sana kavuşmak için gün sayarken Siz/ Aslında kalan ömrüm için gün sayıyormuşum Siz/ Kimisi 'hayat ne acımasız' diye düşünür Siz/ İnsan insana acımıyor iş...