Devrim
'❤️'
Oha kırmızı kalp birbirlerine bakışlarına bakın
Yaaa sevgili oldular kesin
Aşık olduğum çift aşık olmuş lan kshslsjsk
Düğün tarihi verirsiniz artık
Devrim'i kaybettim, ağlamaya gidiyorum ben
Serracım güzellik sırrını bizimle paylaşmayacak mısın?
Bu oğlan bu kızda ne buluyor be
Kız da güzel olsa içim yanmaz
❤️❤️❤️❤️
Sadece arkadaşız SKHDKSBDKSKS
Şimdi Devrim olmak vardı 🔥
Hep yanyanasınız maşallah size ya🤗
Bırak Sende Kaybolayım ❤️
Aşık Oldum Ben Sana😍
"Güzelim..."Gözlerini bana çevirdi. Dizlerimin üzerinde yatıyordu. Gözlerimi yüzünden çekemiyorum. Son birkaç gündür makyaj yapıyordu yüzüne. Beğenip beğenmediğimi soruyordu. Onu görmek beni heyecanlandırırken şimdi ne tepki vereceğimi şaşırıyordum. Yutkundum.
"Bir şey mi diyeceksin?" dedi heyecanla. Eli yüzüne gelen saç tellerine giderken gülümsedim. Alnına yaklaşıp öptüm. Ondan yavaşça ayrıldığımda gözlerini araladı. Derin nefes alıp verdim.
"Sana bir şey vereceğim."
Kollarımı beline sarıp kaldırdım onu. Yanıma oturttuğumda gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. Çok heyecanlıyım.
"Gözlerini kapatır mısın?"
İtiraz etmeden gözlerini kapattı. Cebimden kutuyu çıkartıp kısa nefes çektim içime. Kutuyu açtım. Yapmak istiyorum.
"Açabilirsin."
Gözlerini araladı. Gözleri yüzükteydi. Dudaklarımı ıslatıp derin nefes alıp verdim.
"Benimle evlenir misin, Serra?"
Gözlerini gözlerime çevirdi. Gözlerini doldurmuştu. Başını salladı. Yutkundum.
"Evlenirim."
Kutudan yüzüğü alıp parmağına taktım özenle. Güzel gülümsemesi ile yüzüğüne bakıyordu. Cebimden kendim için aldığım yüzüğü çıkartıp parmağıma taktım. Elini tuttum. Başını kaldırıp gözlerime baktı. Islak kirpiklerini öptüm. Yanaklarımdan süzülen yaşlarla yutkundum. Ondan ayrılamadım. Onu kendime çekip sarıldım. Kollarını boynuma sarıp başını kaldırdı. Yüz yüze bakıyorduk. Sonra güldük aynı anda.
"Evleneceğiz."
&
Duygulanmam normaldir bence..
❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki|Yarı Texting
EspiritualSiz/ Hayat çok kısa değil mi? Siz/ Ölümü bekliyorum mesela ben Siz/ Beni sevmeni beklerken Siz/ Sana kavuşmak için gün sayarken Siz/ Aslında kalan ömrüm için gün sayıyormuşum Siz/ Kimisi 'hayat ne acımasız' diye düşünür Siz/ İnsan insana acımıyor iş...