5

309 28 5
                                    

jennie:"aman tanrım, tzuyu!"

bir anda, yeni, muhtemelen şu anda öldürüldüğünü anladım!"

jennie iç ses:"katil burada olabilir!"

sağ tarafta bir gölge parladı.

jennie:"ah!"

melek namjoon labirentten fırladı. dışarı çıkmak istedi, ama beni fark etti ve durdu.

namjoon:"burada ne yapıyorsun?"

açıklama yerine, tzuyu'nin cesedine işaret ederek sadece ağzımı açıp kapattım. namjoon gergin ve yavaşça bana yaklaştı, ve parmağımı işaret ettiğim yöne baktı. bir süredir tzuyu'yi hiç tepki vermeden inceledi, sonra kısaca ama kesin söyledi:

namjoon:"bunu kimin yaptığını gördün mü?"

jennie:"hayır..."

yorgun bir şekilde nefes verdi ve bana baktı.

namjoon:"titriyorsun. fakat ölüm seni korkutmamalıdır."

jennie:"hayatımda çok fazla ceset görmedim."

namjoon:"ölümsüzlüğünde daha çok göreceksin."

elini omzuma koydu ve sıktı, görünüşe göre beni sakinleştirmeye çalışıyordu.

namjoon:"burada bir şeye dokundun mu?"

jennie:"hayır."

namjoon:"güzel. şimdilik odana git. gerisini ben hallederim. gördüklerinden kimseye bahsetme, tamam mı?"

başımı salladım. omzumu tekrar sıktı ve bir gülümseme gibi bir şey yaptı.

namjoon:"..."

bahçeden itaatkar bir şekilde çıktım, üzerimde ağır bir bakış hissettim.

...

yarım saat sonra, öğretmenler ve yardımcıları bir şeyler bulmaya çalışırken her odaya girmeye başladılar. rosé yalınayak yatağın üstünde durdu ve seokjin'in hareketlerini öfkeyle izledi. şeytan dolapları açtı ve tüm içeriği zemine fırlattı. duvarları inceledi, dolapların ve eşyaların arkasına baktı.

rosé:"belki iç çamaşırımı da kontrol edeceksin?"

tahrişini kısıtlamadı ve saklamadı.

seokjin:"gerekirse kontrol edeceğim."

odayı aradıktan sonra, seokjin bana doğru yürüdü, biraz kaba bir şekilde ellerimi tuttu, ve incelemek için onları öne çıkardı. ellerimi çektim ve geri adım attım, onları arkamda sakladım.

jennie:"bana böyle davranmaya nasıl cüret edersiniz?"

seokjin:"tzuyu'yi buldun..."

jennie:"ben onu öldürmedim! yoksa tanınmadığım için mi? bir şeytan ya da melek olsaydım, benden şüphelenmeye bile cesaret edemezdiniz! değil mi?"

seokjin rahatsız edici bir şekilde dudaklarını sıktı.

seokjin:"bu yargılamayı ölümlülere bırak. beni ikna etmeyeceksin."

jennie:"..."

seokjin:"ama girişim önemli."

seokjin kafamı tuttu, beni gözlerine bakmaya zorladı. bana uzun süre baktı ve gözbebeklerinin yansımasında benimkinde gördüklerini gördüm.

seokjin:"tamam. anladım. çok zor değildi, değil mi?"

jennie:"..."

seokjin:"bir saat sonra herkes ortak salonda toplanmalı."

heaven's secret, taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin