kanat çırpışı. korkmuş bir iç çekiş. geriye hızlı bir bakış. acı çeken kalbin çarpması. onlar geride. hala geride kalıyorlar. korku için zaman yoktu, ama hissetmeme rağmen o vardı. düşünmek için zaman yoktu ve ileriye doğru uçmaktan başka bir şey düşünmedim. malbonte'nin iblisleri tarafından inatla takip edildik. çaylaklar gibi, gücümüzün tükenmesini bekliyor gibiydiler, ve biz de yavaşlayıp kendimizi savunamazdık.
jimin:"buraya!"
jimin aniden sağa döndü, uçan adadan zar zor kaçtı. tüylerinin uçları, sanki parmak uçlarıyla okşuyormuş gibi, adanın pürüzlü, gözenekli yüzeyinden geçiyordu. onun peşinden uçtuk.
jungkook:"nereye uçuyorsun?"
taehyung, jimin'e yetişmek için hızlandı.
rosé:"taehyung!"
jimin bize döndü ve taehyung'a bağırdı ve taehyung bize söyledi:
taehyung:"altı yüz metre düz, sonra sola ve hemen sağa! çabuk!"
ve elinden geldiğince hızlandı. figürü çok uzaklaşmaya başladı, ve sonra jimin ile birlikte köşede gözden kayboldular. rosé onları takip etti. jungkook bana döndü.
jungkook:"hazır mısın?"
jennie:"evet!"
Ş-Ş-Ş-A-a-a....
jennie:"ha?"
takip edenlerle yüz yüze görüşerek geri döndüm. ama bu fısıltıya neden olan dehşet, onların korkusunu gölgede bıraktı. boşluğa bağırdım:
jennie:"kimsin sen?!"
ama kimse cevap vermedi. sadece iblisler yaklaşıyordu. tekrar arkamı döndüm: ne jungkook, ne rosé, ne de taehyung ve jimin yakınlarda yoktu.
yeonjun:"jennie, dur!"
uçtum, artık arkamı dönmedim. köşeyi döndüm, rosé'ye çarptım.
rosé:"nerelerde takılıyorsun?! neden bu kadar uzun sürdü?"
jennie:"her şey kontrol altında!"
vadide saklandık. rosé parmağını dudaklarına koydu.
rosé:"ş-ş-ş..."
ölümsüzlerin kanatlarıyla havayı kestikleri, yanımızdan koşarak geçtikleri duyuldu. dar açığa dikkatlice baktım.
jennie:"ah!"
yeonjun, baktığım yarığın tam karşısında dondu.
jennie iç ses:"enerjimizi hissedecek!"
korktum, geri çekildim. jungkook elimi sıktı, sessiz olmayı işaret etti, ve kulağıma fısıldadı:
jungkook:"eski kayalar enerjinin geçmesine izin vermez."
yeonjun hala ayakta duruyordu, uzaklara bakıyordu, sonra o kadar yüksek sesle ıslık çaldı ki, birkaç mil ilerideki iblisler anında tepki verdiler ve geri döndüler.
yeonjun:"malbonte sadece onları korkutmamı söyledi! hadi gidelim!"
başını bir kayayı dinliyormuş gibi hafifçe çevirdi, birkaç saniye boyunca böyle dondu kaldı, ve sonra döndü ve uçtu. diğerleri onu takip etti. daha önce heykeller gibi durduk, sonra anında rahatladık. şimdi herkes nefes almaya cesaret ediyormuş gibi iç çekmeler duyuldu.
jimin:"geceyi burada geçirsek iyi olur."
taehyung:"neden zaman kaybedelim?"
jimin:"bu bir tuzak olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heaven's secret, taennie
Adventureöldüm ve bir melek ve şeytanlar okuluna girdim. cehennem dersleri, melek çocuklar, ve cennetin kurallarını çiğnemenin cazibesi - bu fantastik, ama tehlikeli dünyada başka neler bekliyor? romantizm klubu goklerin sirri hikayesinin kpop halidir bir da...