rosé öfkeyle ileri geri yürüdü.
rosé:"on dakikadır seni bekliyorum. hazır mısın değil misin?"
kıyafetler yatağa, yere, rosé'ye doğru uçtu.
jennie:"bir saniye!"
rosé:"ne oldu?"
jennie:"hazırım!"
rosé:"lahana gibisin!"
suçlu bir gülümsemeyle, hoşnutsuz rosé'yi geçip koridorda koştum.
başka bir melek omzuma çarptı, ve koşarak geçti. öğretmenler burada ve orada gökyüzünde uçup, pencerelere endişeli bir şekilde bakıyorlardı.
rosé:"okulda gerçek bir kargaşa var..."
jimin:"burada böyle bir panik görmedim."
jennie:"gerçekten bu kadar ciddi mi?.. belki martılar bir çeşit virüs kaptı, ve şu suba... mı nedir?.."
jimin:"subantra."
jennie:"...subantra bir şeyden korktu ve yuvasından kaçtı. belki burada kötü bir alamet yoktur?"
rosé garip bir şekilde bana baktı ve başını salladı.
rosé:"burası dünya değil. burada her şey farklı."
melekler ve şeytanlar duvarlardan birinin etrafında toplandı.
rosé:"orada ne var?"
rosé elimi tuttu ve beni peşinden çekti. müdahale eden uykucuların kaburgalarına birkaç darbe, ve geçmeyi başardık.
jennie:"o-o-y!"
rosé bileğimi sıktı ve hemen ofise doğru ilerledi. birkaç saniye gördüklerimi sindirmeye çalıştım. birinin adı duvarda kırmızı boya ile yazılmıştı. tam olarak orada ne yazdığını anlayamadım, ama rosé hemen anladı ve bu konuda heyecanlandı.
jennie:"ne var?.."
rosé:"saçmalık. birisi bizi korkutmaya çalışıyor."
jimin sessizce bizi takip etti.
...
seokjin sırtı ile bize doğru duruyordu, ve pencereden gökyüzüne yoğun bir şekilde bakıyordu. arkasını dönmeden şeytan ofise kimin girdiğini anladı.
seokjin:"şimdi herkes toplandığında, bir duyuru yapmak istiyorum."
tzuyu:"jimin!"
tzuyu yanında yeri okşadı ve tatlı bir şekilde gülümsedi. onun yanına oturduk.
tzuyu:"(fısıldayarak) seokjin bugün pek iyi değil."
seokjin:"hepinizin bildiği gibi dün... bir olay oldu. kıyamet ve malbonte hakkında söylentiler, zaten okulun etrafına yayıldı."
herkes bir anda fısıldadı ve fısıltı hızlı bir şekilde kontrol edilemeyen bir vızıltıya dönüştü. seokjin döndü, kanatlarını keskin, sinirli bir hareketle açtı ve katladı.
seokjin:"sessizlik! bugün şeytanların fakültesine gideceğiz. mitoloji dersimiz olduğu için size fısıldadığınız şeyleri anlatacağım. ve bunun paniğe kapılmaması gereken bir efsane olduğunu anlayacaksınız."
yeji:"meleklerin burada ne işi var?"
seokjin:"melekler bizimle uçacaklar."
jungkook:"neden? cehenneme ait değiliz."
jungkook'un sesini duyduktan sonra arkamı döndüm. bakışımı yakaladı, ama sonra tekrar seokjin'e döndü.
seokjin:"cehennem fakültesine uçacağız. şu anda içinde bulunduğumuz, okul kadar, tarafsız bir bölge. ve zaten nedenini açıkladım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heaven's secret, taennie
Adventureöldüm ve bir melek ve şeytanlar okuluna girdim. cehennem dersleri, melek çocuklar, ve cennetin kurallarını çiğnemenin cazibesi - bu fantastik, ama tehlikeli dünyada başka neler bekliyor? romantizm klubu goklerin sirri hikayesinin kpop halidir bir da...