çığlıklar, panik, çok uzakta bir yerde, her kası korkuyla kasılmaya zorladığı bir patlama.
hoseok:"SESSİZLİK!"
hoseok diğerlerine bakarak sakin ve ihtiyatlı görünüyordu, ama gözleri korku içindeydi. annem arkası düz ve ellerini indirerek arkasında duruyordu. görünüşe göre geleceği umursamıyordu.
hoseok:"okula ek bir ordu çağırdım. tek yapmanız gereken odanızda oturmak."
nayeon:"yeterince savaşçımız yok. isteyenler okulun savunmasına katılabilirler."
hoseok:"öğrenciler savaşa katılamaz!"
nayeon:"doğuştan melekler ve şeytanlar yeterince eğitilmiştir. adalet için savaşma hakları var."
yeji:"senin için savaşmayacağız!"
şeytanlar yeji'yi destekledi. annemin dudakları bir sırıtışta yavaşça büküldü.
nayeon:"istemiyorum zaten."
hoseok'a döndü.
nayeon:"artık zamanımız yok."
merdivenlerden aşağı indiler, ve sonunda annem dedi:
nayeon:"ölümsüzler, düşünün..."
rosé ve ben birbirimize baktık.
jennie iç ses:"gerçekten... bu gerçekten doğru olabilir mi?"
...
pencerenin önünde durup, uzağa baktım, şeytan ordusunun ufukta bir yerde görünmesini bekledim. göğsümde bir korku ve öfke yığını toplandı.
jennie iç ses:"insanlardan daha iyi değiller- bu ölümsüzler: sorunlarını yalnızca kan ve ölüm çözebilir!"
rosé sakinleşmek için bir çay yaptı.
rosé:"nayeon, şeytanların onun için savaşacağını düşünürse tamamen çıldırmış."
jennie:"savaşın... şeytan için."
rosé:"savaşa hazır değilim. ölmek istemiyorum, mesele ne?"
rosé'nin sesi titriyordu ve iğneler üstünde gibiydi. her hareketi gerginliğe ihanet etti. bana bir bardak çay getirdi, ama eli titredi ve kendisi tökezledi, çayın doğrudan giysilerime dökülmesine neden oldu.
jennie:"ah!"
rosé:"ah, özür dilerim! affet, lütfen!"
lekeyi silmeye başladı, ama o kadar çok uğraştı ki ayaklarının üzerinde zorlukla durabiliyordu.
jennie:"rosé..."
rosé:"şimdi... şimdi düzelteceğim."
jennie:"rosé..."
ellerini yavaşça tuttum. gözlerini kaldırdı.
jennie:"her şey iyi olacak."
rosé:"babam öldürülürse? o sizde, yeryüzünde her dakika insanlar ölüyor. hazır değilim..."
sesi kısık ve dudakları kuru ve çatlamış, gerginlikle kıvrılmış. sanki bu dudaklarla yaklaşmakta olan gözyaşlarını tutmaya çalışıyor gibiydi.
jennie:"iyi olacak."
rosé:"kıyafetlerini de mahvettim..."
sanki bardağı taşıran son damla gibiydi. omuzlarını silkti, doğruldu ve bana ağlamadan baktı.
rosé:"kendimi toparlamam gerekiyor. tanınmayanın önünde ağlamak... bu çok utanç verici."
dolabı açtı ve üstümü değişmem için birkaç seçenek attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heaven's secret, taennie
Adventureöldüm ve bir melek ve şeytanlar okuluna girdim. cehennem dersleri, melek çocuklar, ve cennetin kurallarını çiğnemenin cazibesi - bu fantastik, ama tehlikeli dünyada başka neler bekliyor? romantizm klubu goklerin sirri hikayesinin kpop halidir bir da...