sabah gördüğüm ilk şey- çatlak bir tavan oldu. ilk düşüncem:
jennie iç ses:"malbonte ile tekrar mı konuştum? yoksa rüya mıydı?"
rosé:"uyandın mı? seni uyandırmak istemedim."
rosé benden önce nadiren uyanıyordu, ama toplu görünüşü, şekillendirdiği saçları ve dışarı çıkmaya hazır oluşu bazı işlerden bahsediyordu.
jennie:"nereye gidiyorsun?"
yüzümü buruşturdum ve yataktan kalkmakta zorlandım: başım ağrıyordu ve vücudum uyuşmuştu.
rosé:"kule restore edildi. babam onu ziyaret etmem için beni çağırdı. şimdi orada nayeon'la birlikte çalışıyor."
acı bir şekilde sırıttı.
rosé:"böyle olacağını kim bilebilirdi, ha?"
jennie:"beni bekler misin? ben de geleyim."
rosé:"ama çabuk olmalısın."
dolabı açtım. bir kıyafet seçip giyindim. rosé düşünceli bir şekilde bana baktı.
rosé:"gidelim."
kuleye yaklaştığımızda durdum.
rosé:"sorun nedir?"
jennie:"daha önce olduğu gibi, onu bütün olarak görmek çok garip. bu bir illüzyon gibi. her şey bozuldu, her şey mahvoldu ve çarpıldı, ve bu kule sanki alay ediyormuş gibi burada sağ salim duruyor."
rosé sözlerime neden olan gözyaşlarını tuttu. sadece söyledi:
rosé:"kes şunu... babam bekliyor."
merdivenlerden çıktık ve kapının arkasında kaybolduk. koridorda yüksek sesler duyuldu. rosé ve ben birbirimize baktık, ama yine de kapıyı çaldık. annemin kızgın sesi duyuldu, ama rosé yine de kapıyı açıp içeri girdi. onu takip ettim. jungkook ve taehyung, annemin oturduğu masanın önünde duruyordu. jeongin sırtı diğerlerine dönük pencerede dondu kaldı. seraf hoseok, bir sandalyede oturuyordu, ve titreyen ellerinde bir kitap tutuyordu. herkese soluk gözlerle baktı, sanki böyle oturmak onun için bir sınavmış gibi.
nayeon:"siz ikiniz zor zamanlar geçirdiniz..."
annem taehyung ve jungkook'la konuşuyordu.
taehyung:"merhamet istemedim. buna ihtiyacım yok!"
nayeon:"sana istediğini, veremem!"
taehyung:"ve gerek yok, sadece yoluma çıkmayın!"
bizi görünce herkes sustu. jeongin önüne döndü.
jeongin:"rosé, tam zamanında geldin. belki senden iyi hakem olur?"
nayeon:"dışarı çıksınlar."
ama taehyung fazladan kulakları umursamadı. annemin masasına kararlı bir şekilde yaklaştı, parmak uçlarıyla ona yaslandı.
taehyung:"azazel'in cehennemi alacağını söylediniz."
nayeon:"aynen öyle."
taehyung:"ve bu geçici bir çözüm değil."
nayeon:"anladığım kadarıyla, evet."
taehyung öfkeyle jeongin'e döndü.
taehyung:"ve buna katılıyor musun?!"
jeongin:"hayır. taht senin hakkın."
hoseok:"bu tartışılır."
jeongin:"iktidarı kazanmak için eski güzel yöntemlere başvurman gerekecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heaven's secret, taennie
Adventureöldüm ve bir melek ve şeytanlar okuluna girdim. cehennem dersleri, melek çocuklar, ve cennetin kurallarını çiğnemenin cazibesi - bu fantastik, ama tehlikeli dünyada başka neler bekliyor? romantizm klubu goklerin sirri hikayesinin kpop halidir bir da...