28

146 14 13
                                    

danışmanlardan biri, bundan önce her zaman sessizce tahtına oturmuş, karanlıkta saklanarak, koltuğundan kalktı ve salona indi. annemin önünde diz çöktü ve başını eğdi.

danışman:"nayeon, eragon'un senin için büyük umutları vardı. şimdi öldü."

nayeon:"çok fazla ölümsüz öldü."

danışman başını kaldırdı.

danışman:"kurallara uyarak görevden alındın. ancak malbonte intikam peşinde olduğu sürece... artık kurallar dünyamızı etkilemiyor. kalenin sana ihtiyacı var."

yükselen duyguları dizginleyen annem küstahça başını kaldırdı.

nayeon:"eragon'un yerini almamı mı istiyorsun?"

danışman:"evet."

annem sadece birkaç saniye düşündü, sonra pelerinini salladı ve baş danışmanın yerine kararlı bir şekilde yöneldi.

nayeon:"o zaman zaman kaybetmeyelim."

hayatta kalan danışman bakışlarıyla onu takip etti, zıpladı ve yerine yürüdü.

nayeon:"yani kazanmamız için tek şansımız risk almak ve hile yapmaktır."

bana baktı.

nayeon:"sonraki adımlarımızı düşünüyordum... ve seni riske atmam gerektiği sonucuna vardım, jennie. tüm bu zaman boyunca bana sistematik olarak saygıya layık olduğunu kanıtladın. cesur ve kararlıydın. seninle gurur duyuyorum."

sustu ve son sözleri iradesi dışında çıkmış gibi göz kapakları titredi.

nayeon:"malbonte seni çekiyor, sen de onu. bağlantınıza göz yummak aptalca ve tehlikelidir. yine de doğru olanı yapacağına inanıyorum. cennet için değil, şepfa için değil, kibirli, hırslı melekler için değil. bunu yap, çünkü savaşı ilk başlatan her zaman yanlıştır. çünkü adaletle değil intikamla hareket ediyor. sana inanıyorum!"

jennie:"ne yapmamı istiyorsunuz?"

nayeon:"malbonte sana güveniyor. en yakın olmanı izin veriyor... onun tarafındaymışsın gibi davranmalısın."

jennie:"peki sonra ne olacak?"

nayeon:"şepfa'nın kapısının anahtarlarını yok et."

jennie:"ne? bunu nasıl yaparım?"

annem danışmana baktı ve başını salladı. hemen ayağa kalktı ve koridorda gözden kayboldu. danışman bana yaklaştı ve parlak hiyerogliflerin olduğu bir taş uzattı.

danışman:"bu tökezleme taşı- kapı anahtarlarını yok edebilen tek öğedir."

parmaklarımı taşın sert yüzeyinde gezdirdim ve titredim.

jennie iç ses:"uçuruma atmak üzere olduklarını ellerinde bir merdiven gibi hissediyorum. bu uçuruma düştüğümde dikkat etmeden, kolay ve basit bir şekilde üzerimden geçecekler. ama annem ölmeme izin verecek mi?"

nayeon:"yüzün solgun. bu kadar endişelenmene gerek yok. seni koruyacağız. peki ne düşünüyorsun?"

jennie:"yardım etmekten mutluluk duyarım."

nayeon:"teşekkür ederim. yarın şafakta okulda buluşacağız."

jennie:"tamam."

omuzlarımda dayanılmaz bir yük olduğu hissiyle ayrıldım. planın detaylarına girmeden kalede gerçekleşen konuşmayı hoseok'a aktardım. hoseok sanki hikayenin nihayet finaline geldiğini hissetmiş gibi garip bir şekilde canlandı. ama ben bitkin ve boştum. kendimi bir labirentin çıkmazında hissettim, buradan çıkacak gücüm yoktu. seçim felç ediciydi. ve görünüşe göre, herkesin ölüme yol açması gerekiyordu... ufkun altında batan güneş, geride sadece yıldızlı bir karanlık bıraktı. yatağa uzandım, hevesle uzaklara baktım ve koşan ruhumu sakinleştirmeye çalıştım. erken kalkmam gerekiyordu ama uykum yoktu. kapı açıldı ve taehyung içeri girdi.

heaven's secret, taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin