2

501 33 15
                                    

jennie:"A-A-A!"

bir çuval gibi aşağıya düştüm. girdap oluşturan bulutlara her dokunduğumda dağıldılar, ancak boşluk hemen tekrar dolduruldu. girdap sonsuz gibi görünüyordu ve yere değil, doğrudan cehenneme gidiyordu. çığlık atmayı bıraktım, düşmeye alıştım ve etrafa bakmaya başladım. burada ve orada, tıpkı benim gibi bir göreve gönderilen meleklerin, şeytanların ve tanınmayanların siluetleri gözetlendi. bir erkek yanımdan uçtu.

jungkook:"..."

aniden uçarak beni görmek için döndü ve gülümsedi.

jungkook:"tanınmayan."

bunu kesin emir olarak gibi söyledi, ve bir sebeple güldü, sonra geri döndü ve hızlanmak için aşağı indi.

jennie iç ses:"garip bir tip."

yavaşlamaya başladım, hava akışı ayaklarımı aşağı doğru çevirdi ve yakında dünya ortaya çıktı. iniş yumuşaktı.

insanlar ileri geri koştular, işlerine acele ettiler. hayatta oldukları için, ne kadar şanslı olduklarını anlamıyorlardı, her an sevdiklerine dönebilirdiler. derin bir nefes aldım, kollarımı açtım ve güldüm.

jennie iç ses:"hayattayım. yaşıyorum!"

kimse arkamdaki kanatları görmedi ve görünüşüm onlar için çok farklıydı. ve yine de evdeydim...

kız:"ne yapmalı?"

gülümseme yüzümü terk etti.

jennie iç ses:"görev. görevi tamamlamam gerekiyor."

göze çarpan bir kız vardı. göğsümde yankılanan bir kalp atışı gibi, olan sesiydi.

jennie iç ses:"melek namjoon ne dedi?.."

flashback

namjoon:"jennie."

bana bakarak gözlerini kıstı, bir yaprak salladı ve yine içine gömüldü.

namjoon:"dünyaya dokunduğunda, yabancı birinin görünüşünü kabul edeceksin. kimse kanatlarını görmeyecek, ve onları kullanmanı tavsiye etmiyorum. görevi tamamlaman için sana iki saat verilecek. bu fazlasıyla yeterli. görevi tamamladıktan sonra, gökyüzüne bak, odaklan ve girdap düşün. seni okula geri götürecek. eğer iki saatten uzun kalırsan, girdap seni geri çeker. istesen de istemesen de. zamanınızı boşa harcamayın. işte görev... kız solar bir seçenekle karşı karşıya. sınava girmesi gerekiyor, aksi takdirde üniversiteden atılacak. geleceği için önemlidir. ama solar'ın erkek arkadaşı başka bir ülkeye gidiyor. eğer ona veda etmezse, ayrılacaklar. peki jennie: onu gelecek vaat eden bir geleceğe mi, yoksa geçici bir aşka mı iteceksin?"

jennie:"ve beni böyle kolay kolay dünya'ya mı göndereceksin?"

namjoon:"evet öyle."

jennie:"ama ben asla... ben sadece..."

namjoon:"umurumda değil."

flashback end

jennie iç ses:"umurumda değil... öf! peki şimdi ne yapmalıyım?"

solar kapının yanında duruyordu, sinirli bir şekilde defterleri kendine bastırıyordu. gitmeye cesaret edemedi, ama aynı zamanda içeri girmeye de. ona yaklaşmam ve konuşmam gerekiyordu.

jennie iç ses:"ama neden beni dinlesin ki?"

bir an için panikledim. tıpkı onun gibi tereddüt ettim, adım atmaya cesaret edemedim.

heaven's secret, taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin