yatağın kenarında oturuyordum ve pencereden dışarı bakıyordum. rosé, dans ederek, eşyaları topluyordu. cennetteki ana tatil noel arifesiydi, ve şimdi tüm melekler ve şeytanlar akrabalarıyla buluşmak için eve dönüyordu.
jennie iç ses:"tanınmayanların gidecek hiçbir yeri yok. tanınmayanlar işte... annem kulede hapsedilmiş benden sadece birkaç yüz metre uzakta, ama onu göremiyorum."
tatil yüzünden sehun idamını ertelemeye karar verdiler. rosé toparlanırken bunu tartışıyordu.
rosé:"şeytan'ın göklerle konuşmaya devam ettiğini duydum. ama melekler çok aptal!"
jennie:"her iki taraf birbirlerine layık."
rosé bana doğru döndü ve kollarını salladı.
rosé:"hangi tarafta olduğuna karar ver, jennie!"
jennie:"tarafsızım."
rosé:"bizde öyle bir şey yok."
rosé sinirli sinirli kıyafetlerini bir valizin içine itti, üzerine oturdu ve fermuarı çekmeye çalıştı. o ya yenik düştü, ya da inatla açıldı.
rosé:"tatilde ne yapacaksın?.. şepfa seni kahretsin! lanet fermuar!"
rosé valizinden fırlayıp yumrukladı.
jennie:"bilmiyorum. fazla seçeneğim yok."
rosé:"benimle gelmek ister misin?"
jennie:"nereye?"
rosé:"cehenneme, salak. ailemle tanışacaksın."
jennie:"o-o... bu çok iyi olurdu."
rosé bana boş bir sırt çantası attı.
rosé:"o zaman hazırlan."
...
en uçta durduk. yeryüzünün derinliklerinden gelen sıcaklığı hissettim. nefes almak zordu.
rosé:"gerilme, babam... biraz tuhaf, ama kötü değil."
rosé elini uzattı.
rosé:"üç deyince. bir... ÜÇ!"
jennie:"ROSE!"
ateş okyanusuna atlıyormuşuz gibi geliyor. neredeyse ödüm kopuyordu. uçtuk ve aşağı uçtuk ve bunun ne kadar garip olduğunu düşünüyordum.
jennie iç ses:"ve bir gün kendimi jeongin iblisinin evinde bulacağımı düşünmedim..."
iner inmez, zayıf, bitkin adamlarla karşılaştık. bizi doğrudan jeongin krallığına doğru kayalık bir yol boyunca götürdüler. büyülü bir şekilde etrafa baktım, rosé'nin babasını gördüğümde gerçekte nerede olduğumu anladım...
jennie:"ah!"
şeytan sırtını bize dikti, ama ya kızın enerjisini hissetti, ya da bizi duyduktan sonra yavaşça döndü.
jeongin:"cuarantico rosé, diablo tu en figito!"
rosé:"papa, ti-ti gua ma prieteno."
rosé babasının önünde diz üstü oturdu ve başını eğdi, sonra ayağa kalktı ve bana işaret etti.
jeongin:"dua te reden huahio nostro?"
rosé:"baba, jennie- tanınmayan. diablo lehçesini öğrenmedi."
rosé bana baktı, ve gülümsemesini saklayarak babasına döndü.
rosé:"görünümünü değiştirebilir misin, bu biraz... utanç verici."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heaven's secret, taennie
Adventureöldüm ve bir melek ve şeytanlar okuluna girdim. cehennem dersleri, melek çocuklar, ve cennetin kurallarını çiğnemenin cazibesi - bu fantastik, ama tehlikeli dünyada başka neler bekliyor? romantizm klubu goklerin sirri hikayesinin kpop halidir bir da...