Co když přeskočí ona jiskra a vy jste najednou v prdeli. Víte kým jste, ale najednou se objeví něco co jste neznali. Co potom s novými pocity. Půjdete se opít, aby jste to zaspali?
Nebo si snad půjdete zacvičit?.... A nebo něco jiného jako Felix?.....
Konečně byla prohlídka školy u konce Hyunjin dostal i typ na dobré schovky, když by chtěl být na chvilku sám. Felix mu ukázal snad každé zákoutí této budovy. Mladší z toho byl nadšený sám ani nečekal, že najde tak dobrého společníka.
Bok po boku se vydali do jedné kavárny, podle Lixe je tam klid na povídání. Cesta netrvala ani nijak dlouho a už stáli u vchodu. Starší galantně otevřel dveře, aby mladší s rudou tváří a drobným úsměvem mohl vstoupit dovnitř . Lixovi to přišlo zvláštní jak se Hyun pořád červená. Po menším rozhlédnutí se rozhodli jít ke stolu, který byl vzadu v rohu. Ani to netrvalo dlouho a už u nich byla obsluha,, Dobrý den co vám mohu nabídnout? '' Felix se pohotově ujal slova,, Pro mě prosím americano a můj kamarád si dá to samé ! Děkuji. "obsluha se jen uklonila a odešla.
Hyun na něho nevěřícně koukal,, Jak víš co piju?" starší se na něho pobaveně podíval,, Hyunii... Za prvé víš co studuji za obor a za druhé mám dobrý odhad na lidi. "mladšímu to konečně docvaklo a sám sobě se musel zasmát. Mezi tím jim obsluha donesla jejich nápoje. Oba slušně poděkovali. Hyunjin hned zvedl svůj oblíbený nápoj, aby zjistil jestli je stejně dobrý jako u nich doma.
Lix sledoval každý jeho pohyb, od přiložení rtů k okraji kelímku, lehké usrknutí a následné zavření oči, aby si chlapec lépe vychutnal ten teplý nápoj. Staršímu tahle situace brala dech a to doslova. Proto se rozhodl radši pro komunikaci,, Tak Hyunii co tě přivedlo do Busanu? "mladší se hned po této otázce zhluboka nadechl a sklopil zrak. Tak nějak nevěděl kde začít. A hlavně jestli to může Lixovi říct. Nechtěl aby ho starší zavrhl. Jenže když se podíval do té andělské tváře něco mu napovídalo, že on ho pochopí.
Hyunjin se narovnal, aby měl na Lixe dobrý výhled, ještě si odkašlal..,, Abych řekl pravdu, tak to nebyl můj nápad, ale byl to nápad mých rodičů. Nechtěli mě už mít na očích a tohle byla ta nejlepší cesta podle nich. " starší byl z toho zmatený,, Proč tě nechtějí mít na očích jsi jejich syn?" Lix se snažil ze všech sil krotit svůj hněv vůdčí jeho rodičům. Hyun se trochu usmál, aby odlehčil situaci a pokračoval,, Zamiloval jsem se do svého spolužáka a začali jsme spolu chodit. Věděl jsem, že jak moje rodina zjistí, že kopu za jiný tým tak bude zle. A proto jsme to tajili a dařilo se nám to krásné 4 měsíce. Jenže jak se říká, tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Ani nevím jak, ale můj bratranec to zjistil a ještě za tepla to oznámil u mě doma. "mladšímu se z očí pomalu spustilo pár neposedných slz. Felix hned vytáhl kapesník, vzal mladšího z lehka za bradu a otřel mu mokré tváře,, Jestli o tom nechceš mluvit tak se do toho nenuť"...
Hyuna mile překvapilo chování staršího a už proto to chtěl říct až do konce,,Vrátil jsem se z našeho rande domů a na chodbě už na mě čekali. Už podle těch pohledů jsem věděl, že je něco špatně, ale až první facka mi to potvrdila. Máma mě udeřila poprvé v životě a dost mě to sebralo jediné co jsem dokázal, bylo tam stát s nevěřícným pohledem a rukou na tváři. Až otec mi tu ruku sundal a vrazil mi další se slovy,, TY JSI JAKO BUZERANT?".. Já jim to ze strachu ani nedokázal říct do očí jen jsem tam stál a kýval na souhlas. No to byla asi chyba otec si sundal pásek a začal mě tam mlátit hlava nehlava. Máma ta tam jen chodila ruce sepnuté,, Bože proč? Proč naše jediné dítě? Co jsme udělali špatně? " po tomhle všem mě zavřeli v pokoji jako nebezpečné zvíře. Celou noc jsem nespal. Až ráno se otevřeli dveře otec mi hned oznámil, že mě doma nechce, hodil po mě desky. Byly tam papíry k novému bytu tady v Busanu, papíry pro školu, jízdenka a jiné věci. V rekordním čase jsem měl zbaleno a byl na cestě sem. Rodiče mi řekli, že moje obrazy a ostatní věci pošlou, ale pak mi napsali, že to všechno nechali odvést na skládku. Takže asi tak nějak jsem se sem dostal. Já dva kufry a batoh. "mladší měl celé tváře mokré od vzpomínek na to jak ho rodina zavrhla.
V Lixovi se mezi tím vařila krev nedokázal tohle chování pochopit. Celou tu dobu co Hyun vyprávěl měl pod stolem pevně sevřenou pěst, až ho z toho bolela celá ruka. Ale nechtěl nechat mladšího samotného v jeho smutku, proto se zvedl došel k němu a uvěznil ho v pevném objetí. Jednou rukou ho hladil po zádech a druhou ve vlasech. Ani si nevšiml toho, že Huyn je v šoku. Felix se mu podíval hluboko do očí a radši od něho odstoupil,, Promiň... Jestli ti to vadí tak to dělat nebudu. "mladší se probral z tranzu, který mu byl způsoben,, Počkat.. Tobě to nevadí?..To kdo jsem?.. Ty se mě neštítíš jako moje rodina?" mladší to nechápal nebo mu to nedošlo. Felixovi se na tváři objevil upřímný úsměv, který mladšího zahřál. Lix mu položil ruku na rameno nahl se k jeho uchu a zašeptal,, Asi to bude tím, že kopeme za stejný tým a já už vím proč se přede mnou pořád tak červenáš. "hned na to se odtáhl, aby viděl reakci mladšího.
......
ČTEŠ
PSYCHO (FELIX X HYUNJIN) DOKONČENO
ФанфикAŽ V SOBĚ ZAČNEŠ ZABÍJET SVÉ VNITŘNÍ DÉMONY, TAK NEZAPOMEŇ, ŽE JSI V SOBĚ ZABIL MOŽNÁ TO NEJLEPŠÍ A JEDNOU SE TI TO VRÁTÍ... Felix (23 let) měl na tváři pár kapek krve a těžce oddychoval. Rukou si přejel po tváři po euforii, která ještě teď probudi...