Jak jsem naznačila v předešlé kapitole,né každému se tahle část bude líbit. Ale jak říkám je to jen FanFiction.
A teď let's go.......Dae a Ki šli k výslechu brzy z rána,aby měli konečně klid. Celé to mohlo trvat ani ne dvě hodiny,kdy chlapci dobře maskovali lež ještě větší lží.
Snažili se hlavně očernit Lee Felixe,aby veškeré podezření padlo na něho.
Přeci jenom lepší Felix v base než oni pod drnem.Po úmorném výslechu detektivové chlapcům poděkovali za vzornou spolupráci a konečně je pustili ze stanice.
Dae byl na sebe patřičně pyšný a vykračoval si jako by mu patřil celý svět.
Za to Ki měl ze svých lží špatný pocit a něco mu říkalo,že za to zaplatí tu největší daň.Alfa téhle dvoučlenné smečky si brzy všiml, že něco není v pořádku a očima vyhledal svého parťáka.
,,Co je vole? Jdeš jako na popravu! Ještě mi řekni,že máš z toho blbý pocit a já ti jednu fláknu."jen co Dae domluvil,podíval se na Kího a bylo mu všechno jasné.
Ani na nic nečekal a splnil to co řekl. Zvedl svou ruku a jednou dobře mířenou ranou trefil svého kámoše přes hlavu.Ki se ihned chytl za bolavé místo a tiše zakňučel ,,Co blbneš? Vždyť sem nic neřekl."chlapec se po právu tvářil ublíženě.
,,Ani jsi nemusel ten tvůj pohled mluvil za vše,"hned na to se Dae zasekl jako by viděl příšeru.
,,Co je?" Kí byl zvědavý a tak se podíval tím samým směrem.Na druhé straně ulice viděli Hyunjina bez svého přítele,jak si to míří bůh ví kam.Dae vycítil příležitost,bouchl Kího do paže se slovy ,,Pojď,tohle je naše příležitost jak srovnat skóre!"hned na to přeběhl silnici za dopravu zmateného kamaráda,aby následovali kroky mladšího.
Už byli daleko od stanice,zrovna se všichni tři nacházeli v místech pověstných svou nelegální aktivitou,když Dae rychlým krokem došel k Hyunovi a strhnul ho za límec k zemi,aby ho táhl do jedné ze slepých uliček.Bylo mu jedno že Hyun kope,křičí a všemožně se snaží vysvobodit.
Ki to celé sledoval a neměl slov. Bezmyšlenkovitě jako tupá ovce následoval Daeho, který táhl vyděděného chlapce po zemi a pustil ho,až když měl jistotu že bude mít klid na svůj plán.Slepá ulička se starýma paletama,která normálně sloužila kurvám a feťákům jako klidné místo pro jejich potřebu se mělo brzy změnit na místo nechutné pomsty.
Dae se povýšeně podíval na vyděděného Hyunjina,který se zmohl jen na vyslovení jejich jmen a prosté otázky.
Ki měl tušení co bude následovat a tak se snažil radši dívat někam jinam. Nechtěl vidět jak jeho kamarád dává průchod své agresivní stránce,ale bylo mu jasné že odejít taky nemůže.
To by Daeho ještě více naštvalo a z pomsty by přešel k něčemu horšímu.Jen co Kímu proběhla myšlenka hlavou,uslyšel silnou ránu a výkřik. Rychle se podíval tím směrem a spatřil přesně to co nechtěl.
Dae vzteky vydechoval a díval se na Hyuna,který se válel na zemi a rukama si držel poraněný obličej od kopnutí.
Kdyby to bylo to jediné co Dae udělá možná by si Ki vydechl,jenže tohle byl jenom začátek.Dae se prudce sehnul k chlapci na zemi a vytáhl ho zpět na nohy. Jednou rukou ho držel za límec košile a druhou rukou mu dával pěstí do břicha. Hyun se snažil bránit,ale proti silnějšímu spolužákovi neměl šanci. Jediné čeho docílil bylo,že mu Dae stáhl kabát.
Po chvilce Hyun padl znova k zemi. Bolest která naplnila jeho tělo se nedala ani slovy popsat.,,Copak? Bolí to?" Dae se se smíchem díval na své dílo.
,,Jdi do prdele! Proč to děláte?" Hyun vyplivl krev ze svých úst přímo před Daeho,který se nad chabým gestem ještě více rozesmál.
,, Proč?? hmm...co třeba proto,že Lix zabil naše kámoše? A takhle se mu můžeme pořádně pomstít!"Dae se vyžíval ve výrazu mladšího,který na něho zmateně hleděl.
,,Co to meleš za sračky! Lix by něco takového nikdy neudělal!" Hyun bránil dobré jméno svého přítele.
,,Fakt! A tobě není divné,že kluci zdechli po tom zkurveným večeru? Neříkej mi že jsi fakt tak naivní! Jo a ještě jedna věc, jeden můj známý toho večera co umřel Hwa viděl Felixe v klubu!"mladší si matně vzpomněl na krvavý ručník a začalo mu to v hlavě šrotovat.
ČTEŠ
PSYCHO (FELIX X HYUNJIN) DOKONČENO
FanficAŽ V SOBĚ ZAČNEŠ ZABÍJET SVÉ VNITŘNÍ DÉMONY, TAK NEZAPOMEŇ, ŽE JSI V SOBĚ ZABIL MOŽNÁ TO NEJLEPŠÍ A JEDNOU SE TI TO VRÁTÍ... Felix (23 let) měl na tváři pár kapek krve a těžce oddychoval. Rukou si přejel po tváři po euforii, která ještě teď probudi...