,, Hyunie sundej si tu bundu a prosím i tu košily, chci vidět jak moc ti, ty zmrdi ublížil! "mladší byl z Lixova chování trochu překvapený, ale udělal to o co ho starší požádal.
Sundal si bundu, kterou přehodil přes okraj postele. A hned na to i košily, které chyběly knoflíky. Starší si prohlížel podlitiny na krku, rameni, zápěstích a břiše. Mladší viděl jak Lix od vzteku zatíná pevně čelist k sobě,, Felixi, neboj se to bude dobrý, uvidíš za pár dní ! "mladší se snažil usmát, aby svým slovům dodal patřičnou váhu. A svou pravou ruku přemístil na jeho tvář, která byla stále zatnutá.
Felix na nic nečekal! Vzal mladšího za volnou ruku a už si to s ním mířil do koupelny. Bylo mu jedno jak moc je Hyunjin zmatený, ale za to věděl, že teplá sprcha jim pomůže oboum.
Otevřel dveře oné místnosti, rozsvítil světlo a nechal mladšího stát uprostřed. Sám se mezitím rozešel ke sprše, aby nastavil vhodnou teplotu vody.Poté se otočil k Hyunovi a pomalu si začal sundavat triko, následně i kalhoty a nakonec boxerky . Ten, jen co uviděl dokonalé tělo staršího,hned uhnul ze studu pohledem a byl rudý, jako by ho snad viděl poprvé.
Lix tuhle mladšího reakci miloval, došel k němu a přemístil své prsty k lemu kalhot, aby mu je mohl rozepnout a sundal z něho zbylé oblečení. Jenže Hyunjin se lekl, najednou byl bílý jako stěna, oči dokořán a celý ztuhl.
Felixe to ani nepřekvapilo, uvědomil si co má mladší za sebou. Proto přemístil své ruce na boky mladšího a zadíval se mu do očí,, Sweetie neboj se, neudělám nic co by ti ublížilo! A nebo jestli chceš tak běž první a já se výkoupu po tobě. "Lix ho pohladil po bocích a otočil se v úmyslu, že si vezme župan a odejde. Jenže mladšího ruka na jeho rameni ho v chůzi zastavila,,Promiň, zapomněl jsem, že s tebou jsem v bezpečí! Zůstaneš tu? Nechci tu být sám!" Lix se hned otočil, aby viděl mladšího posmutnělou tvář.
,, Jak si přeješ a nebude ti vadit, když ti pomůžu s tím oblečením? Jen chci, aby ses cítil co nejlépe." Hyun se podíval na Lixe a když viděl jeho ustaraný obličej souhlasil s jeho pomocí.
Felix přemístil ruce na mladšího zátylek a přitáhl si ho do polibku. Nejdříve jen jemně ochutnával ty dokonalé rty, než ucítil na svých zádech dvě trochu se třesoucí ruce.Lix se odtáhl a jednu ruku přemístil na Hyunovu tvář,, Neboj se všechno bude dobrý, tahle noc je jen naše."mladší se po těchto slovech trochu uklidnil a svůj pohled přesunul na rty staršího.Felix si toho hned všiml, přitáhl si Hyunjina ke své hrudi, ten jen zalapal po dechu, ale než něco stihl říct Lix mu svým jazykem zabloudil do úst. Začal tam zkoumat každý milimetr a Hyun se hned na to přidal, otíral svůj jazyk o ten Lixův a najednou nemyslel na nic jiného než na ten úžasný pocit, který mu starší dává.
Felix pomalu začal svýma rukama sklouzávat po těle mladšího,který byl naprosto ponořený do zkoumání jeho úst. Jen chvilkama byl slyšet tichý stén nebo krátké nadechnutí. Zrovna když Lix začal hladit a dráždit prsty mladšího bradavky. Ten jen hlasitě vzdychl a přemístil svojí hlavu na staršího rameno, jeho nehty se více zaryly do Felixových zad. Ale to staršího jen povzbudilo,aby pokračoval . Začal líbat a nasávát kůži na Hyunově rameni. Jeho prsty se dostaly, až k lemu kalhot mladšího, kde s nima párkrát projel po okraji, než se dostal k rozepínání.
,, Můžu? "Felix i přes vzrušení, které oba prožívali, chtěl jasnou odpověď, aby věděl že Sweetiho do ničeho nenutí .
Hyunjin zvedl hlavu z Lixova ramena, těžce oddechoval,ale i tak se podíval do očí staršího,, Ano.. Prosím, chci aby jsi se o mě postaral!" s tímto se mladší přisál na Lixovi rty o kterých si myslel, že se jich nemůže nikdy nabažit. Jeho ruce při tom doslova drtily Lixův krk a rameno.Felix pomalu rozepl knoflík, následně i zip, už teď cítil jak moc je Hyunjin vzrušený. Odtáhl se, ještě naposled se podíval do Hyunových oči, než zahákl své prsty za kraj kalhot a boxerek, které najednou stáhl. Mladší postupně zvedl jednu nohu za druhou, aby ho mohl starší vysvobodit ze zbytků oblečení.
Lix se pomalu postavil, svým pohledem zkoumal každý centimetr toho dokonalého chlapce, co stál před ním
,, Jsi připravený na sprchu Sweetie? "palcem mu začal hladit tvář. Hyunjin chytil jeho ruku,, S tebou jsem připravený na všechno!"mladší stihl Lixovi darovat menší polibek. Hned na to totiž ucítil jak ho Felix uchopil za zápěstí a vedl ho pod teplý proud vody.Jen co Hyun ucítil kapky vody na svém těle, ucítil úlevu. Konečně se z něho smývala vzpomínka na dnešní noc. Měl zavřené oči, zády se opíral o chladné kachličky a jediné co vnímal byl klid. Až do doby kdy na svém těle ucítil něco zvláštního.
Hned otevřel oči, aby viděl jak mu Lix mokrý od hlavy až k patě, projíždí po těle houbou na koupání ze které cítil lehce sladkou vůni . Jednou rukou ho stále držel za bok a druhou z mladšího pomalu smýval doteky na které chtěl mladší rychle zapomenout.
°°°°°°°°°°°Pokračování příště °°°°°°°°°°°
Tohle berte jako ochutnávku toho, co přijde. Přeci jenom první pořádná společná noc se vším, si zaslouží svou kapitolu.
To jest.....Ano Hyunjin a Felix spolu v peřinách. Nebo to možná změním u mě člověk nikdy neví :DAspoň to je můj názor...
Jinak konečně se vracím do práce. A nevím jak to bude s vydáváním.
Uvidím hlavně jaká bude u příběhu odezva. Ta je pro psaní hodně důležitá. Každý nový komentář, hlasování a přečtení je jako dobití baterek.
Snad se bude kapitola líbit a budu ráda, když napíšete svůj názor,pocity a nebo cokoliv...
Jo a omlouvám se za chyby možná se tam nějaká najde. Nebyl čas na pořádnou korekci. Děkuji za pochopení :)
❤️💙💚💜🖤🧡❤️🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍❤️🧡💛💛💚💙💜🤎🖤🤍💛💚💙💜💛🧡❤️
ČTEŠ
PSYCHO (FELIX X HYUNJIN) DOKONČENO
FanficAŽ V SOBĚ ZAČNEŠ ZABÍJET SVÉ VNITŘNÍ DÉMONY, TAK NEZAPOMEŇ, ŽE JSI V SOBĚ ZABIL MOŽNÁ TO NEJLEPŠÍ A JEDNOU SE TI TO VRÁTÍ... Felix (23 let) měl na tváři pár kapek krve a těžce oddychoval. Rukou si přejel po tváři po euforii, která ještě teď probudi...