Jsi Dokonalý (+18)

910 44 4
                                    

Ten jen se studem tiše zašeptal,, Já, já, já to ještě nikdy.. Víš co... No to..." mladší si rychle schoval tvář do dlaní jako by to snad mělo zachránit situaci.

Felix na něho koukal s překvapeným výrazem. Vůbec to nechápal. Byl zvyklý na všechno, ale tohle byla novinka i pro něho. Právě měl na klíně kluka, který ve svém věku ještě nepoznal milostný akt.

Uběhlo pár minut od Hyunjinova přiznání a starší se snažil tu informaci zpracovat. Až uslyšel ten zvuk, který ho probral. Mladší brečel, byl nešťastný z toho, že se takhle hloupě přiznal a všechno pokazil. I přesto, že Lix nebyl svatý ten zvuk ho ničil. Uchopil mladšího ruce, aby je mohl dát pryč z jeho obličeje. Ten se sice bránil ale pak to vzdal. Starší se díval na tu krásnou, i když ubrečenou tvář.

,, Hyunii vždyť jsi měl přítele?To jste spolu ani jednou... " starší ani nestihl říct co má na srdci, když ho mladší zastavil....,,Ne!.. Byli jsme spolu jen chvilku a k tomu na co se chceš zeptat nikdy nedošlo. Ano mazlili jsme se, ale vždy jen v oblečení. Po pravdě pod úroveň pasu jsme se ani jeden neodvážili." starší začal hladit mladšího po tváři ,aby ho uklidnil.

,, Pššš... Nic se neděje. Nebudu na tebe tlačit, když vím jak to je. Jsem moc rád, že to vím a to je hlavní." Lix se na něho celou dobu díval, aby mu dodal jistotu. Najednou měl před sebou zlatý grál (sorry nevím jestli je to dobře)...

Lix se díval do těch nevinných očí a v hlavě měl totální chaos. Jeho horší já ho chtělo hned hodit pod sebe a vyšukat z něho při nejlepším, aspoň duši. Jenže ví, že u toho by jenom nezůstal. Ale zase na druhou stranu, mladší ho dostatečně zaujal a starší měl dost velký zájem ukázat mladšímu svět dospělých. Ta nová a nepoznaná možnost ho přiváděla do nepříčetnosti.

,, Věříš mi? "prostá otázka, i když v této situaci byla rozhodující. Mladší zvedl tvář, aby viděl na svého přítele. Jenže když uviděl tu tvář, byla snad jiná možnost, než říct?..,, Ano." Hyunjin se pokusil dokonce i o menší úsměv.

,, Zvedni se! " mladší už chtěl panikařit, ale udělal co starší chtěl. Lix
ho znova vzal za ruku a táhl ho do pokoje. Hyun moc dobře věděl, že je to ložnice, ale snažil se zachovat klid.

Lix dovedl mladšího do pokoje a řekl mu, aby se posadil na kraj postele. Ten tak učinil. Ruce složené v klíně a zmatený pohled. Nevěděl co ho čeká.

Mladší seděl na posteli a starší si ho prohlížel,, Pořád mi věříš? "jen pokyn hlavou na souhlas mu byl odezvou.

Lix se naklonil aby ochutnal něžně ty krásné rty. Nečekal že by se mladší přidal. Po drobném ochutnání ustoupil,, Je to v pořádku?"mladší jen souhlasil.

Starší se snažil držet svou kontrolu na uzdě,i když uvnitř šílel. Teď se nahnul, aby dal mladšímu polibek se vším, co k tomu patří. Přisál se na jeho rty, jazykem přejel přes jeho spodní ret, aby si vyžádal vstup. Mladší ze vzrušení pootevřel ústa, aby mu do nich zapadl Lixův jazyk,který zkoumal každou část jeho úst. Cítil staršího ruce na tváři a krku.

,, Chceš pokračovat? "to jediné stihl starší říct do jejich polibku. Mladší mu dal ruce kolem krku, aby polibek prohloubyl. To byl jasný souhlas. Najednou ucítil jak mu Lix zajel rukou ke košily,kterou knoflík po knoflíku rozepínal. Netrvalo to ani dlouho a košile byla dole. Lix si na oplátku sundal tričko. Nechtěl, aby byl mladší v nevýhodné situaci. Ten jen se zatajeným dechem sledoval staršího krásné tělo. Prsty projížděl po krásné hrudi, zkoumal všechny záhyby, vypracované svaly, než se odvážil podívat nahoru do těch očí, které ho pořád uváděli do rozpaků.

Lix stál před Hyunjinem, na tváři měl úsměv, než se naklonil k jeho uchu,, Teď se prosím nadzvedni! "jeho hlas byl klidný a vyrovnaný. Za to mladší se sotva držel, aby neměl infarkt. I tak se zapřel rukama za zády a nadzvedl své spodní partie.

Starší mu pomalu začal sundavat kalhoty, přičemž s ním pořád udržoval oční kontakt. Najednou tam Hyunjin seděl jen v tmavých boxerkách a byl plný rozpaků, které starší rychle zahnal.

Položil mladšího na postel a obkročmo se na něho posadil. Hyunjinovi hrála v očích nejistota a tak nechal všechno na Felixovi. On sám nechtěl nic pokazit.

Lix se naklonil tak, aby viděl Hyunjinovi do očí. Jednou rukou se zapřel vedle jeho hlavy a druhou rukou ho začal hladit po tváři. Užíval si ten pohled, ale nechtěl nechat mladšího dlouho čekat, co kdyby si to rozmyslel..

Spojil jejich rty v jedny. Začal s nima pomalu hýbat, aby se mladší mohl přidat. Ten s rukama nad hlavou začal slastně vzdychat do polibku. Doteky staršího mu byli velmi příjemné, až tak moc, že sám chtěl víc. Své ruce proto našly cestu k zátylku chlapce, který začal určovat trochu rychlejší tempo.

Lixovi rty dravě ochutnávaly mladšího. Chtěl slyšet jak mladší vzdychá jeho jméno. Proto svou pozornost přesunul dál. Začal se více věnovat i jiným částem toho dokonalého těla.

Nasával rozpálenou pokožku na krku, poté se zaměřil na klíční kosti, až jeho pozornost přešla k bradavkám mladšího. Pomalu a jemně přes jednu přejížděl jazykem, jen menší krouživé pohyby, než se jemně zakousl. Mladší pod ním velmi hlasitě zavzdychal, zalapal po dechu a silně sevřel Lixovi vlasy. Ten jen zvedl hlavu a s úžasem si ho prohlížel. Věděl, že mladšímu bude stačit málo, aby ho dovedl k rozkoši.

,, Chceš, abych pokračoval? "mladší jen zakňučel místo odpovědi. To se ale Felixovi nelíbilo,, Chci, abys to řekl nahlas!" mladší se musel z hluboka nadechnout, než si podepsal rozsudek,, Ano!? "Lixovi se v ten moment rozzářily oči radostí.

Po této odpovědi nečekal na nic. Vyhledal ústa mladšího a začal ho náruživě líbat. Rukou mu zajel do vlasů a druhou mířil pod tenkou látku spodního prádla. Jak sjížděl rukou po trupu mladšího. Cítil jak se každý jeho sval více napíná vzrušením. Konečně se dostal pod látku, aby mohl začít jemně přejíždět po údu mladšího.

Ten v návalu rozkoše přestal vnímat a poddal se tomu. Ani si nevšiml, že ho starší stihl zbavit i posledního kousku oblečení. Hlava zakloněná, skousnutý ret a jeho ruce drtily Felixova ramena. Felix se sehl k jeho krku a začal hrubě ničit to krásné místo. Mezi tím jeho ruka více sevřela úd mladšího a začala pomalu jezdit pravidelně nahoru a dolů.

Hyunjin vzdychal snad přes celý byt, jak starší zrychloval tempo. Stehny pevně svíral staršího boky a rukama nad svou hlavou drtil prostěradlo.

Felix byl naprosto uchvácen tou dokonalostí. Mladší se svíjel, prohýbal v zádech a vzdychal jeho jméno přesně tak, jak měl v plánu.

Lix více sevřel mladšího penis a pár rychlými tahy se stal svědkem jeho vyvrcholení.

                  Pokračování příště

🤷‍♀️🤦‍♀️

PSYCHO (FELIX X HYUNJIN)  DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat