🎉BONUS🎉

611 51 44
                                    

Yongbok měl za sebou další z mnoha ranních cvičení díky kterým se jeho pohybové ústrojí zotavilo,dokonce si stihl dát i sprchu a momentálně opřený o rám dveří zíral na spícího Hyunjina.

Jeho dráha polovička stále spala,i když ne zrovna klidně. Hyun měl zpocenou tvář,co chvilku sebou škubal a z úst vypouštěl neúplná slova.

Staršímu bylo jasné že Hyuna trápí noční můry a tak se rozhodl pro citlivé probuzení.
Od dveří přešel k posteli na kterou se položil.
Hned na to položil svou ruku na mladšího bok, který začal hladit.
Tváří se přiblížil co nejvíce k ústům mladšího a začal mu dávat jemné polibky.
,, Sweetie,probuď se! Všechno je už v pořádku! Sweetie jsem u tebe! Neboj se!"...

Mladší po chvilce vystřelil do sedu s výkřikem,,Felixi neeee"na jeho tváři byl znatelný strach a zděšení.

Yongbok svého přítele ihned sevřel v objetí a začal ho utěšovat ,, Sweetie to nic,byl to jenom sen! Jsem tu! Pššš...už se nemusíš bát..."

Mladší byl schoulený v náručí Yongboka a naplno se rozbrečel. Ještě teď měl před očima svůj sen, kdy Felix padal z okna a on mu nemohl pomoct.
Yong zapletl svoje prsty do světlých vlasů mladšího a začal mu dávat polibky do vlasů ,, Sweetie jsem tady! Jsem tu u tebe! Neboj se! Nikdo nás už nerozdělí!" Yongbok pevně sevřel mladšího aby měl pocit bezpečí.

Hyun zvedl tvář ze staršího hrudi a vyjádřil svoje obavy ,,Hyung já se bojím že tě tady najde policie a odvedou tě."na mladším bylo vidět jak moc ho ta představa děsí.

Yongbok nebyl překvapený a tak se rozhodl jednat,aby zlepšil mladšímu náladu.
Položil ho na záda,rukou mu zajel pod tričko aby mu byl co nejblíže a řekl mu svůj plán, který si schovával jako překvapení.

,,Hyunie teď ti řeknu něco,co mělo být překvapení,ale nech si to nejdřív projít hlavou než mi odpovíš....Ano?" Yongbok se tvářil záhadně zatím co Hyun byl úplně vedle,dokonce tak moc,že zapomněl na své noční můry.

Hyun jen kývl na souhlas aby starší mohl pokračovat ve své myšlence.

,,Hyunie policie mě tu nenajde a víš proč?...Protože příští týden se vracím domů a moc si přeju aby jsi šel se mnou."starší zářil štěstím jen co domluvil.

,,Počkej hyung! Ty si myslíš že u strýčka tě najít nemůžou?" Hyunjin si už myslel že se jeho přítel zbláznil,ale hned na to se mu dostalo vysvětlení,,Ne Sweetie špatně jsi to pochopil. Příští týden se vracím do Austrálie,do domu kde jsem vyrůstal a teď a tady se tě ptám.Hwangu Hyunjine přestěhuješ se sennou do mého rodinného domu? Tam kde nás nikdo nezná a kde můžeme začít úplně od začátku?" Yongbok netrpělivě čekal na odpověď.

Hyunjinovi se po dlouhé době objevil na tváři úsměv plný štěstí,,Hwangu Yongboku miluji tě a půjdu s tebou kamkoliv."mladší na nic nečekal vzal staršího za týl a přitáhl si ho do polibku.
Ani Yong na nic nečekal přesunul se na klín mladšího aniž by na minutu opustil jeho ústa.
Rukou pod Hyunovým tričkem stále prozkoumával dokonalé tělo mladšího.
Young byl v sedmém nebi když cítil jak moc po něm mladší touží,proto se trochu posunul čímž způsobil že Hyun dost hlasitě zavzdychal.

Yong najednou přestal líbat mladšího a narovnal se.
Hyun byl z toho zmatený,,Hyung udělal jsem něco špatně?"mladší se díval do tváře staršího a nedokázal rozpoznat co se mu honí hlavou.

Starší podal mladšímu ruku a pomohl mu posadit se,, Sweetie ani nevíš jak jsem trpěl když jsem neslyšel tvůj hlas,neviděl tvou tvář a teď když jsem slyšel jak vzdycháš bojím se že ti ublížím." Yong odvrátil tvář a byl poprvé plný obav.

PSYCHO (FELIX X HYUNJIN)  DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat