Policejní vyšetřování

417 41 2
                                    

Detektivové Min a Seo po dvou hodinové cestě konečně dojeli na místo, kam se měli dostavit.
Po vystoupení z auta je uvítal čerstvý vzduch, hluboký les a místo kde dříve stála chata. Teď se zde nacházelo jen jedno velké spáleniště ve kterém hasiči hledali cokoliv, co by jim ukázalo co se zde stalo.
Velitel hasičů se přivítal s detektivy a hned je informoval co zatím našli,, No pánové v chatě se našlo tělo, koroner si ho už převzal a jediné co vám můžu zatím říct je to, že to vypadá na únik plynu. Kdyby se objevilo něco nového tak vám dám hned vědět."s tímto se muž zase vrátil ke své práci.

Detektivy upoutalo přijíždějící auto, po zastavení kousek od jejich auta se jim naskytl pohled na starší manželský pár.
Žena v slzách hned padla na kolena a rukama si zakryla ústa v šoku, když viděla že na místě kde dříve stála jejich chata nic není. Její muž jí pevně uchopil za ramena a snažil se jí uklidnit.
Ona se ale zvedla a šla k detektivům.
,, Co se stalo? Kde je náš syn? "žena měla mnoho dalších otázek.

Až Min si vzal slovo,, Madam promiňte, ale vyšetřování teprve začalo. V chatě se našlo tělo, ale zatím nevíme jestli je to váš syn to budeme vědět až po pitvě. Měl jsem přístup i někdo jiný? A jezdil sem váš syn často?" detektiv chtěl znát co nejvíce podrobností.

Manželé se na chvilku zamysleli,, Ne nikdo jiný kromě nás sem přístup neměl. A syn sem jezdil pokaždé, když měl delší volno aby měl klid na učení. Nenechal nám žádný vzkaz a doma taky nebyl tak nás napadlo zajet sem. Mysleli jsme si že jen zapomněl a nebo že neměl dost peněz na cestu domů.
Prosím, že zjistíte co se tu stalo? "manželé byli zoufalí, ale za každou cenu chtěli znát pravdu.
Najednou Minovi zazvonil telefon. Slušně se proto omluvil a šel si vyřídit hovor stranou.
Seo se zatím věnoval rodičům a zjišťoval další informace.

,,Slyším! Co se děje?" detektiv byl zvědavý, už si myslel že mu volá koroner.
,, Čau Mine.. Hele za klubem pana Leeho našli mrtvolu." sdělil mu do mobilu kolega.
,, A to mě má zajímat? Víš že řeším ten požár chaty v lese! Asi tě to překvapí, ale taky je tady jedna mrtvola. "Min se snažil rychle hovor ukončit.
,, To vím, ale možná tě bude zajímat že ta mrtvola za klubem znala vaší oběť z chaty." kolega byl celý nadšený s každým slovem.
,, Cože? Jak to víš? A kdo je ten za klubem? "Min byl plný zvědavosti.
,, No volal koroner a řekl že ten kluk z chaty je Dong Su poznal to podle zubních záznamů a taky řekl, že umřel ještě před požárem. A aby to nebylo málo tak ten kluk za klubem byl Jung Hwa a chceš vědět co je spojuje?" kolega se snažil Mina napínat.

,, Můžeš mi to už laskavě říct,ať vím co se děje!" Min začal ztrácet nervy.
,, Ti kluci studovali na jedné škole a co víc, byli spolužáci. A to hlavní víš kdo ze svých obětí dělá doslova cedník? "muž z telefonu mohl slyšet jen zalapání po dechu.
,, To si ze mě děláš prdel! Tak ti dva patří na seznam toho zmrda co po něm jdeme už takovou dobu?" Min neskrýval překvapení.
,, Vypadá to že jo. Koroner mi do hodiny pošle pitevní zprávu tak ti dám vědět. Ale ty by jsi měl ihned i se svým parťákem vyrazit za ten klub. Naši to tam už uzavřeli a čekají na vás."...

Min si snažil srovnat myšlenky v hlavě. Věděl že v jeho revíru řadí sériový vrah, ale pořád neměl dost důkazů na to, aby ho dostal.
,, Hele vezmu parťáka a jedeme tam, hlavně ať nikdo na nic nesahá."
Ještě nějakou chvilku se spolu bavili než Min ukončil hovor a šel pro svého kolegu.

Rychle dali rodičům základní informace a už byli na cestě za klub. Oba chtěli vidět místo činu, aby si byli jistí že znova zaútočil jejich sériový vrah.
Min porušil snad všechna dopravní nařízení jen aby se rychle dostal na další místo činu.
Břehem cesty přišel Seo se zajímavým nápadem, přizvat k případu člena federálního týmu behaviorální analýzi.
Po krátké rozmluvě se shodli, že to nebude špatný nápad mít pořádný pofil pachatele.
Seo zvedl mobil a začal všechno zařizovat. Ještě než dojeli na místo měl vše potřebné zařízené , teď už jen počkat až přijede nějaký agent který jim pomůžu.

Oba vystoupili z auta a vydali se do uličky. Cestou se pozdravili s kolegy a jeden je hned zasvětil do nového objevu. Pro oba detektivky to byl šokující pohled. Mladík ležel na břiše, tvář měl zabořenou v kaluži a přes celá záda měl vyřezaný nápis zloděj. Až po otočení těla je čekalo to hlavní. Chlapec byl bez očí a jeho trup vypadal jako po útoku divoké zvěře. Asistent koronera musel chlapci vrátit zpět vnitřnosti, které se po otočení těla vyvalily ven. Poté už šlo všechno jako na běžícím pásu focení, sbírání vzorků, naložení těla a následné odvezení do márnice.

Min i Seo se zadívala na zadní vchod od klubu bylo jim jasné, že tahle oběť byla jen varování pro ostatní. Jenže mohl tohle udělat zrovna ten, po kom jdou už takovou dobu?
Minovi se ozval v kapse mobil. Rychle ho vyndal a přijal hovor. Jeho kolega mu řekl že Dong Su ještě předtím než uhořel byl brutálně mučený a pobodaný.
Pachatel byl prý dost agresivní a požárem chtěl jen zamést stopy.

Min ukončil hovor a podíval se na svého kolegu,, Tak to v tom lese je práce toho magora. " Seo nebyl ani překvapený tak nějak to tušil,, A co chceš dělat teď?" podíval se zvědavě na Mina.
,, Počkáme na toho profilovače z Quantica a uvidíme co nám řekne. Třeba když budeme mít od něho popis tak budeme moct zúžit okruh podezřelých. "
Seo souhlasně kývl hlavou, než se odebrali k autu a jeli na služebnu.
Chtěli tam připravit veškeré složky nevyřešených vražd za posledních pár let. I když se vraždy od sebe lišily jedno je spojovalo a to pachatel.

                       💙💚💙💚💙💚

Mezitím Felix přišel domů, všude byla tma, tak usoudil že Hyun už spí.
Podíval se na své oblečení které bylo od krve, nechtěl aby to mladší viděl, tak rychle vešel do koupelny kde ze sebe sundal špinavé oblečení.
Hodil ho do pračky a zapl program chtěl mít jistotu že to Hyun nenajde.
Poté se odebral do sprchy rychle se pod teplým proudem opláchl a šel do ložnice.
Z šuplíku si vzal boxerky které si natáhl a šel si lehnout k mladšímu.
Ten jak vedle sebe ucítil pohyb a následné teplo i ze spaní se instinktivně co nejvíce přimáčkl na tělo staršího.
Felix hned omotal svoje ruce kolem trupu spícího Hyuna. Ještě než usnul po náročném dni dal mladšímu polibek na po otevřené rty a popřál mu tiše dobrou noc.
Hyunjin se jen víc uvelebil a také Lixovi z polospánku popřál.
Pak už v místnosti zvládlo ticho, které narušovalo jen klidné oddechování spícího páru.

Sorry za chyby. Možná to zítra trochu upravím podle toho jak bude čas a nálada. Děkuji za přečtení, hlasování a komentáře :)

PSYCHO (FELIX X HYUNJIN)  DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat