Sladké sny

416 38 3
                                    

Felix klidně spal vedle svého přítele, zatímco jeho mozek jel na plné obrátky.
Dával si dohromady všechny předešlé dny a události.
Ve snech se mu zjevilo snad vše co za svůj život zažil. Od autonehody kdy přišel o rodiče,první setkání se strýcem,ale i jeho trauma které ho zavedlo na cestu temnoty a on přestal věřit ve vše dobré.

°°°°°°°°°°°°° Sweet Dream ?°°°°°°°°°°°

,,Lixi...hej...Lixi stůj!"volal chlapec na svého kamaráda,který přes sluchátka neslyšel.
Až rána do zad ho donutila vyndat si špunty z uší a vnímat svět.
Felix se otočil na osobu která ho vyrušila při cestě na hodinu.
Nebyl to nikdo jiný než jeho nejlepší kamarád Yoongi.

Ano Felix a Yoongi byli nejlepší přátelé už od prvního dne co se poznali na škole. Oba chlapci měli těžké životy,ale ani to jim nebránilo rozdávat úsměvy na všechny strany.

Yoongi znal Lixovu celou minulost a dokonce věděl i o tom co dělá jeho strýc,jenže jemu to bylo u prdele.
Měl toho malého pihatého kluka rád,už jen proto,že nefňukal a šel hrdě s hlavou vztyčenou.
I Felix na tom byl podobně. Moc dobře věděl jak těžké to má doma Yoongi se svým otcem,potom co umřela jeho máma.
Yoongi často chodil do školy s modřinama,které způsobil jeho otec v opileckém afektu.
Vždy když se tak stalo Felix svého kamaráda utěšil a nabídl mu přespání u sebe.   

Ani dneska tomu nebylo jinak. Chlapec měl zase pod okem monokl,který hrál všema barvama.

,,To si ze mě děláš srandu? Už zase?" Lix prstem opatrně přejel kolem bolavého místa na tváři Yoongiho. Ten jen smutně zamířil svůj pohled někam k zemi,aby se nemusel dívat do ustarané tváře toho australského sluníčka. Jak svého přítele často nazýval.
,,Neřeš to! Včera bylo výročí,tak proto."vyjasnil chlapec situaci.

,,Je to jasný dneska po škole jdeš ke mě a rovnou tam přespíš! A žádné odmlouvání a nebo remcání! Nic z toho na mě neplatí. Stejně strýc se vrací z cesty až pozdě večer a víš že mu to nevadí." Felix hned na to Yoongiho pevně objal a vydal se s ním na první hodinu.

Kluci nějakým záhadným způsobem přežili celý den ve škole. Zrovna scházeli schody když na ně zatroubilo černé luxusní auto.
Byl to šofér co Felixe každý den vyzvedával a vozil ho buď to do školy a nebo ze školy.
Přeci jenom vila pana Leeho nebyla zrovna nejblíže a takhle to pro Felixe bylo pohodlnější. Vždy během cesty měl čas připravit se na zkoušky a testy.

Oba chlapci slušně pozdravili šoféra a nastoupili do auta. Normálně by se Lix v autě nudil a zabíjel by těch 45 dlouhých minut cesty špunty v uších ,ale díky Yoongimu si ani jeden nevšiml toho že auto zastavuje u luxusní vily a šofér otevírá dveře.

Felix i Yoongi se rozloučili s řidičem,který měl v plánu ještě vyzvednout pana Leeho na letišti a odvést ho domů.
To už ale chlapcům bylo jedno. Jako neřízené střely běželi do domu,aby mohli zahodit školní tašky,sundali těsné uniformy a konečně se mohli bavit o tom co těch pár hodin bez sebe dělali.

Zrovna byla hodina kdy to ve vile žilo a do doslova. Zahradník upravoval zahradu před příjezdem pána, služebné uklízely o sto šest jen aby nevynechali jediné smítko prachu a kuchař chystal pohoštění nejen pro pana Leeho,ale i pro dva puberťáky.

Od příchodu chlapců až do 18té hodiny se nikdo nezastavil.
I proto byl Felix rád když v 19 hodin za sebou zabouchl dveře poslední člen  služebnictva. Jediný kdo tu zůstal byl jeden člen ostrahy,který měl svůj pokoj v zadní části vily a v případě nouze,bylo možné se mu dovolat pouze přes mobil.

Felix si na to,že je jeho strýc člen podsvětí už zvykl,ale Yoongi z toho byl vždy na větvi a často si dělal srandu,že tu žijí jako Králové.
Jeho australské sluníčko to vždy přešlo s úsměvem.

PSYCHO (FELIX X HYUNJIN)  DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat