Nevíš o tom něco?

437 39 3
                                    

Ranní paprsky ještě ani nezasáhly okna bytu,když se o svou pozornost přihlásil budík.
Felix se natáhl,vzal mobil do ruky a rychle vypnul ten otravný zvuk ,který mu připomínal ,že dneska se jde zase do školy.
S mobilem položeným vedle sebe si promnul oči a za zvuků křupání kloubů se protáhl. Líně se posadil do tureckého sedu a zadíval se na spícího Hyuna.
Rukou ho začal hladit po zádech,aby ho probral aspoň trochu něžně.

Mladší se po chvilce otočil na druhý bok,aby tak ukázal svůj protest vůdčí rannímu vstávání. Jenže to ještě nevěděl ,že je mu to prd platné.Felix se totiž naklonil k jeho tváři na které zanechal letmý polibek a hned na to zajel rukou na mladšího bok ,kde ho začal lechtat.
Hyun doslova vytřeštil oči,chytil Lixovo zápěstí a za hlasitého smíchu se snažil zachránit.

Po tomto probuzení jako z pohádky už šlo všechno jako po másle. Sprcha a jiná nutná hygiena,oblékání,lehká snídaně a mohli vyrazit.

Cesta chlapcům trvala o trochu déle,než bylo zvykem. Mohly za to Hyunovi problémy s chůzí. Mladší se snažil dělat pomalé a krátké kroky,aby tak ulehčil svému pozadí ,které ho stále bolelo. Felix si toho všiml a ze všech sil se snažil být mladšímu oporou.
Konečně seděli v učebně a upíjeli kávu v domnění,že je nápoj trochu nakopne.
Mezi tím postupně přicházeli i ostatní žáci. Na každém nově příchozím bylo vidět s jak velkou radostí sem přišel.

Hyunjin se zrovna opíral o Felixovo rameno,když do učebny vešel profesor a s ním další tři muži. Veškerá pozornost žáků padla na neznámé cizince. Všichni se sborově postavili,aby tím uvítali poslední návštěvníky této učebny.

,,Posaďte se!"nakázal profesor žákům.
Studenti splnili jeho přání s dosti překvapenýma tvářema.

,,Studenti dneska bohužel musím začít smutnou zprávou."profesor sklopil svůj pohled ke stolu co měl před sebou.
I pro něho to bylo těžké,když zjistil proč oni neznámý přišli.
Narovnal se,párkrát zamrkal víčky,aby zahnal slzy  a dal se do vysvětlování.

,,Asi jste si všimli,že tu chybí dva studenti."celá třída se začala ohlížet a šeptat si,ale jen do té doby než si profesor odkašlal,aby zase upoutal jejich pozornost.
Všichni se uklidnili a čekali co jim profesor řekne.

,,Vaši spolužáci pan Dong Su a pan Jung Hwa jsou bohužel po smrti."celá třída byla v šoku,někteří studenti začali brečet,jiní se ptali na to co se stalo a někteří jen nevěřícně koukali před sebe a snažili se zpracovat novou  informaci.

Byl to třeba Hyunjin,který si vzpomněl na krvavý ručník v koupelně. Ale hlavně se mu vybavila ta noc na kterou chtěl zapomenout. Moc dobře věděl jak se Lix díval na své spolužáky,kteří chtěli ublížit Hyunovi. Felix byl té noci vzteky bez sebe.
Mladšímu bylo divné,že zemřeli zrovna tihle dva.
Nedalo mu to a naklonil se k Felixovi,teda hlavně k jeho uchu do kterého začal šeptat.
,,Nevíš o tom něco?" Hyun se odtáhl.

Felix se na něho překvapeně podíval a začal kývat hlavou v nesouhlasu.
Potom mu tiše řekl ,,Jsem stejně překvapený a v šoku jako ty!" Lix se snažil ze všech sil,aby na něm mladší nic nepoznal. A vedl si dobře,protože Hyun se na něho jemně usmál a více mu stiskl ruku za,kterou ho celou dobu držel.

,,Studenti,prosím uklidněte se! Já vím že je to tragédie,ale tady detektivové na vás mají pár otázek." celá třída se podívala na muže,kteří tam zatím jen tiše stali.
Jen jeden se odtrhl a postavil se vedle profesora.

,, Dobrý den já jsem detektiv Min,tohle je detektiv Seo a zvláštní agent Kim Haru. Jsme tu proto ,aby jste nám pomohli. Vaši kamarádi se podle nalezených důkazů stali oběťmi sériového vraha."v celé místnosti se rozléhaly zvuky překvapení.
Snad jen dva studenti vypadali že se co chvilku zhroutí.
Kang Dae a Hyun Ki se podívali jeden na druhého a pak jejich pohled nenápadně putoval k lavici,kde seděl Hyunjin a Felix.
Jen díky panice která panovala ve třídě si toho nikdo nevšiml.

PSYCHO (FELIX X HYUNJIN)  DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat