První kroky

547 38 3
                                    

Felix se probral do brzkého rána. Za oknem ještě ani nezačalo pořádně svítat a on už seděl na posteli. Rukou si promnul obličej a podíval se vedle sebe na spícího Hyunjina. Jaký to krásný pohled, pomyslel si.

Chlapec ležel na břiše, jednu ruku maje pod hlavou a druhou pod bradou. V koutku úst měl jeden slabší pramen vlasů, ale podle spokojeného spánku mu to asi ani nevadilo. Lix sjel pohledem níž a usmál se, když uviděl jak Hyunovo pozadí zakrývá jen menší kousek deky. A jeho dlouhé a pevné nohy jsou do široka od sebe kvůli pohodlí.

Lix se naklonil k mladšímu a prsty mu od beder začal pomalu jet, až ke krku a rtům ze kterých, vyndal pramen vlasů. Hyun ze spaní jen lehce mlaskl a více schoval obličej do polštáře. Po včerejší noci byl hodně vyčerpaný, v tom dobrém smyslu. Starší mu začal dávat drobné polibky na pootevřené rty, ale nic, žádná reakce. Proto nasál spodní ret mladšího a přejel po něm jazykem v domnění, že to už bude lepší motivace pro probuzení.

Hyunjin najednou dal svojí ruku kolem pasu Lixe. A zatím jen líně se přidával do polibku, kterým ho starší probouzel. Uběhlo jen pár minut a mladší se díval do usměvavé tváře svého přítele,který ho hladil po zádech.

,, Dobré ráno Sweetie, jak jsi se vyspal? "Felix chtěl znát mladšího pocity po jejich první noci. I pro něho to byla premiéra, starší se vždy probouzel sám zatím co, jeho oběti, už takové štěstí neměli.

Hyun se chtěl přetočit na záda, aby i on mohl chlapci vedle sebe popřát dobré ráno. Ale ostrá bolest v jeho pozadí mu změnila plány,, Au, au.. "to byla jeho první slova, která doplnil rukou na bolavém místě.

,, OH Sweetie musíš pomalu, ale neboj zítra už to bude lepší."Felix dal Hyunovi polibek a rukou jemně pohladil jeho bok.
,, Víš co? Bude lepší, když zavoláš do školy a vezmeš si pár dnů volna, aspoň si odpočineš!" Lix našel mladšího mobil a podal mu ho,myslel to s ním dobře. I když Hyun spal celou noc bylo vidět, jak ho předchozí den vyčerpal.

Hyunjin rychle zavolal do školy, aby se omluvil. Podle jeho tichého a chraplavého hlasu s tím nebyl žádný problém,aby mu někdo nevěřil. Poté odložil mobil a stále na boku se díval na Lixe, který si mezitím oblékl boxerky a díval se do svého telefonu.

,, Hyunie musím si něco zařídit, ale neboj se, ještě než půjdu tak se o tebe postarám! "a tak se také stalo. Felix pomohl mladšímu do sprchy, pak ho uložil zpět do postele a na noční stolek mu připravil vše, co by mohl v jeho nepřítomnosti potřebovat.

Ještě než Felix opustil byt, patřičně se s Hyunem rozloučil a ujistil ho, že se co nejdříve vrátí. Mladší ani ne pár minut po jeho odchodu usnul, Lix mu řekl, že musí něco zařídit pro svého strýce a to mu jako odpověď bohatě stačilo. Aby mohl klidně spát a nabral sílu na další dny.

Felix usedl do svého auta, mobil hodil vedle sebe a připoutal se. Nebyl nadšený z toho, že ho čeká hodinová cesta do domu strýce, ale chtěl podniknout první kroky pro svou pomstu. Pořád měl v hlavě to, co provedli jeho spolužáci Hyunjinovi. A byl rozhodnutý jim to oplatit.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Felix zaparkoval své auto, před domem kde od svých 6 let vyrůstal. Při prvním pohledu usoudil že se nic nezměnilo a tak vystoupil a vydal se do domu. Vstoupil do obývacího pokoje, kde už čekali strýcovi lidé. Všichni moc dobře věděli kdo to tu vede, když je pan Lee starší pryč.

Ano Lix byl jeho práva ruka i přes svůj mladistvý věk. A hlavně každý věděl, čeho je chlapec schopný, proto ho všichni poslouchali na slovo.

Dočasný šéf toho to domu se pohodlně posadil na gauč a vyzval muže, aby mu sdělili veškeré informace. Od fungování nelegálních klubů, prodeje drog na ulicích až po seznam dlužníků. Lix všechny informace rychle zpracoval a řekl mužům co mají dělat, aby vše fungovalo jak má. Ti se jen postavili a s úklonou se vydali splnit vše co jim bylo nařízeno.

Najednou v místnosti zůstal jen Felix a naproti němu kluk zhruba v jeho věku.
Který byl při pohledu na Lixe bílý jako stěna.
,, A ty jsi kdo? "zadíval se Lix na kluka, který by tu radši nebyl. Ale I tak v sobě našel dost odvahy, aby odpověděl. Byl dobře obeznámen s aktivitama pánova synovce.

,, Já jsem San, váš strýc mě zaměstnal jako specialistu přes internet. Chce totiž své pole působnosti rozšířit i do těchto míst. A tak mě ubytoval zde, aby měl přehled. "drobný chlapec ze sebe všechno vyklopil jako by mu šlo o život.

Felixovi se v očích objevily jiskry s příchozím nápadem. Vyndal z kapsy u kalhot přeložený papír a podal ho Sanovi.
Ten ho rozevřel a podíval se co je tam napsané. Byly tam jen 4 jména a nic víc. Zmateně se na Lixe podíval a čekal jestli mu k tomu něco řekne.

Lix se nadechl a začal Sanovi vysvětlovat o co jde,, Chci aby jsi mi zjistil všechno o těch lidech co jsou na papíře! Jaký mají denní plány, co dělají v noci, s kým se baví prostě všechno! Rozumíš! " chlapec celou dobu tiše poslouchal se zrakem sklopným do země. A kýval na souhlas.

,, A do kdy to potřebujete?" San jen mírně zvedl hlavu. Než uslyšel odpověď.
,,Už včera bylo pozdě a teď běž a snaž se! "Felix dal chlapci ještě instrukce kam mu má své poznatky poslat. Ten se hluboce uklonil a zmizel v útrobách domu.

Felix byl se svou práci hotový a proto usoudil, že jeho přitomnost v domě je zbytečná. Zvedl se a tak jak rychle přišel, zase odešel. Věděl že kdyby se něco dělo všichni ví jak ho mají kontaktovat.

Konečně usedl do auta, rychle se podíval na mobil, ale nic tam nebylo. Proto ho hned hodil zpět, zapnul si pásy a rozjel se zpět do bytu za Hyunjinem.

Teď už jen počká na potřebné informace o životě svých spolužáků a pak jim začne to pravé peklo. Na tohle myslel Lix celou cestu a byl na sebe hrdý, že ho to napadlo, aspoň si ušetří dost práce.

A on tak bude mít dost času pro sebe.

Moc se omlouvám za chyby/i.
Snad se bude kapitola líbit.

Komentáře a hlasování jako vždy moc potěší :)

PSYCHO (FELIX X HYUNJIN)  DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat