Já Tě Zabiju

588 51 8
                                    

Teprve teď mu to došlo a byl z toho červený až na zadku. Jeho rozrušení netrvalo ale dlouho, podíval se totiž do zrcadla umístěného na skříni a viděl poprvé svůj odraz.

Krk, ramena i hrudník mu hrál všema barvama. Vypadal jako by ho někdo přepadl a on si to nepamatoval. Nevěřil vlastním očím jak moc se na něm Felix vyřádil. A zároveň nechápal sebe, jak je možné, že něco tak bolestného se změnilo na něco tak vášnivého.

Pro teď to nechal být. Sebral ze země oblečení z předešlé noci a odnesl ho do pračky. Vzápětí na to se šel rychle obléknout, aby nepřišel pozdě na přednášku.

Černý rolák, černé rifle, pár doplňků a vlasy rozpuštěné. Takhle se Hyunjin vydal z bytu na zastávku. Už teď si v hlavě představoval, jak staršímu vynadá za tu paseku na svém těle.

Felix mezitím byl už v učebně. Vždy chodil dřív, aby měl čas přemýšlet, když ho zrovna někdo od toho nevyrušil s prosbou o pomoc. Dneska měl díky bohu klid. Většina studentů řešila nález mrtvého těla v parku. Žáci se předháněli v teoriích, co se mohlo tu noc stát. Lix je jen pobaveně poslouchal a musel se smát nad tím, jak daleko od pravdy všichni byli.

Až teď si periferním viděním všiml, že vedle něho někdo stojí. Pomalu se natočil na osobu, aby spatřil svého milého Hyunjina. I když teď zrovna moc mile nevypadal. Vražedný pohled, ruce v bok a aby tomu dodal tu správnou jiskru mafiána, pomalu podupával špičkou boty.

Felix se snažil tomu roztomilému stvoření nesmát,, Ahoj Sweetie. Víš že ti to v té černé moc sluší. Jo a koupil jsem ti kávu, pro lepší začátek dne. "starší hned popadl připravený kelímek a natáhl ruku směrem k mladšímu.

Mladší si chtěl zachovat poker face, ale zase na druhou stranu, tohle gesto ho trochu uklidnilo. Rychle si z tašky vyndal laptop položil ho na lavici a tašku hodil na zem. Posadil se a přijal od staršího kávu, kterou doma nestihl dopít,, Ta káva je moc dobrá. Ale stejně se zlobím! " Hyun se snažil hrát na uraženého, dokonce od Lixe odvrátil tvář.

Ten jen překvapeně zamrkal,, Ale no tak Hyunii, copak tě tak naštvalo?" Lix se snažil hrát hloupého. Otočil se k mladšímu úplně, loktem se opíraje o lavici,, A proč máš ten rolák? Vždyť je docela teplo." čekal na reakci.

Hyunjin se na Felixe otočil rychlostí blesku, oči vyvalené div mu nevypadly z důlků,, To si ze mě děláš srandu? Víš jak pod tím blbým rolákem vypadám? Jasně že mi je v tom hadru vedro!" mladší byl ve svém proslovu k nezastavení.

To už Felix nevydržel, byl skoro vnitřně mrtvý smíchy, jak se snažil udržet se v klidu. Rychle svou pravou rukou našel mladšího zátylek a přitáhl si ho do menšího polibku. Věděl, že si jich nikdo nevšímá. Po rozpojení jejich rtů se mladšímu zadíval z hluboka do očí,, Sweetie vím moc dobře co pod tím rolákem schováváš. Je to přeci moje práce!"Lix na mladšího mrkl a laškovně si u toho skousl spodní ret.

Hyunjin se už nadechoval, aby mohl dát staršímu pořádné kázání, ale vyrušil ho příchod učitele. Proto se na staršího pořádně zamračil aby věděl, že tato debata bude po hodině pokračovat.

Poté se oba pořádně usadili do lavice ve snaze dávat pozor. Teda aspoň jeden z chlapců to měl v plánu. Dneska mělo být téma,, Chování Sociopatů" a proč by to měl zrovna Lix poslouchat, když byl jedním z nich..

Proto si hledal jinou zábavu místo učení. A mladšího stehno mu přišlo jako dobrá zábava. Nejdříve jen z lehka položil svou ruku na to krásné místo. Jenže Hyun byl zabraný do výkladu a ani to s ním nehlo. Zapisoval si poznámky a plně se soustředil na učitele.

Zrovna když se chtěl Hyunjin přihlásit, aby se na něco zeptal a neťukal do kláves laptopu. Felix využil příležitosti, přesunul ruku na vnitřní stranu stehna mladšího. Ten se na něho zděšeně podíval ve stylu WTF, to jako vážně?

Lix si skousl ret, když viděl jak je mladší na rozpacích. Proto svou ruku posunul o trochu výš. Mladší se na židly narovnal jako pravítko.

Felix se naklonil k jeho uchu,, Sweetie, jsi tak sladký když se červenáš! "a mírně mladšího zmáčkl.

Hyunjin zachytil jeho ruku, zhluboka se nadechl, aby se trochu uklidnil a také se naklonil k Lixovi se slovy,, Já tě zabiju!" mladší z toho krátkého doteku začal být lehce indisponován. Sice si ráno dopřál menší rozptýlení , ale starší ho znova přiváděl do varu.

Felix začal tušit proč tak mladší jedná a měl z toho radost. Možná že o přestávce vytáhne Hyunjina na jedno ze svých tajných míst a trochu se tam pobaví oba dva.

Proto starší jen zvedl nenápadně ruce do obranného gesta a začal se také věnovat tomu, čemu se chtěl věnovat mladší už od příchodu učitele. Po zbytek hodiny byl klid zbraní. Jen chvilkama po sobě házeli očka a nebo Lix posílal vzdušné polibky, ve snaze vidět zase mladšího červená líčka.....

°°°°°°°°° Pokračování příště :D

Jako nechci být otravná, ale co na to zatím říkáte?

Baví vás to a jaký máte názor na postavy?

A co celkový děj, co se vám na tom líbí?

Jinak moc děkuji za přečtení a hlasování.. Jste úžasní a kdo říká opak, tak ten kecá...

A ještě na závěr sorry za chyby znáte to ,jak člověk v zápalu píše tak si to moc nehlídá.
Určitě se časem dostanu k tomu, abych to opravila.

Snad se i tak bude tahle část líbit..

Pac a pusu

PSYCHO (FELIX X HYUNJIN)  DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat