Ohh.... Sweetie

667 42 8
                                    

Hned otevřel oči, aby viděl jak mu Lix mokrý od hlavy až k patě, projíždí po těle houbou na koupání ze které cítil lehce sladkou vůni

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hned otevřel oči, aby viděl jak mu Lix mokrý od hlavy až k patě, projíždí po těle houbou na koupání ze které cítil lehce sladkou vůni . Jednou rukou ho stále držel za bok a druhou z mladšího pomalu smýval doteky na které chtěl Hyun rychle zapomenout. A to jen proto, aby je vystřídali doteky staršího.

Zrovna když Lix zamířil houbou k intimním partiím mladšího. Ten jen zaklonil prudce hlavu, kterou si málem v náporu rozkoše rozbil o stěnu sprchového kouta, ale Felix mu včas dal ruku za hlavu, položil si jí na své rameno a dravýma polibkama na krk a rameno ho nutil vnímat, každý moment.

Hyunjin svíral ramena staršího, z hluboka oddechoval a dokonce omotal svou nohu kolem pasu staršího v domnění, že teď nastal ten čas, kdy i on pozná co je to ta pravá rozkoš.

Ano, Lix ho stále hladil přes houbu na mytí,penis mladšího a volnou rukou bloudil po jeho těle. Za to mladší byl na pokraji šílenství. Chtěl cítit staršího za každou cenu, a proto i on zamířil svou rukou k penisu Felixe. Trochu nejistě ho uchopil a začal pomalu jezdit nahoru a dolů. Nebyl si jistý jestli to dělá správně, ale Lixovi zuby, které uvěznily kůži na jeho rameni mu daly jasně najevo, že i starší si to užívá.

Felix zahodil houbu a vyměnil jí za vlastní ruku. Hyun to hned poznal a v očekávání spojil jejich rty v jedny.

Chlapci si pod sprchou vyměňovali ne jen polibky, ale i vzájemné doteky. Mladšího doteky začaly být více intenzivní, jak se blížil k vrcholu. Ale najednou, jako blesk z čistého nebe vše ustalo.

Hyunjin se podíval před sebe, aby viděl zadýchaného Felixe, kterému se v očích odrážel chtíč. Ten se k němu naklonil, položil mu jednu ruku na krk, který začal jemně hladit a druhou si ho k sobě přitáhl, aby mu mohl zašeptat do ucha ,,Tady ne Sweetie! Ložnice bude lepší! "Lix se poté odtáhl, aby viděl Hyunovu reakci.

Mladší se na chvilku zamyslel. Doopravdy chtěl dát Lixovi své svolení, aby ho zrovna on zasvětil do tajů mileneckého života?

Ale pak... si vzpomněl na výraz staršího, když našel Hyuna bezmocného na zemi v obklopení spolužáků. Nikdy nezapomene na ten konejšivý pohled, kterým ho Felix obdařil, než ho zachránil.

Hyunjin po celou dobu co přemýšlel jezdil prsty po hrudi staršího. Byl natolik zabraný do svých myšlenek, až ho z nich musel Lix vytrhnout.
Obejmutí a další polibek, kterým Felix uvěznil Hyunjinův spodní ret mezi těma svýma. Rukama ho silně chytil v oblasti beder a více se na mladšího natiskl.

Hyunjin ucítil příjemný tlak na svém klíně, což ho probralo z jeho přemýšlení. Zapletl ruce do Lixových vlasů a oddal se polibku, který ho zbavil veškerého rozumu, až když se chlapci od sebe odtáhli, tak se Hyunjin podíval do očí svého přítele ,, Půjdeme do ložnice? "Hyun mírně zvedl koutek svých rtů a věděl, že teď už není cesty zpět.

PSYCHO (FELIX X HYUNJIN)  DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat