미안합니다

443 41 7
                                    

,,Nad čím přemýšlíš?"Seo chtěl znát důvod proč jeho kolega už hodinu kouká doblba,mezi tím co mu stydne kafe.
Min se probral a protáhl se,po tak dlouhém sezení v jedné pozici byl celý ztuhlý.
,,Pořád si v hlavě opakuju co nám řekl Haru o tom magorovi a za boha nemůžu přijít na to,co z něho udělalo takovou bestii. A co ty ? Už jsi volal do té školy ?" Seo kývl na souhlas a posadil se za svůj stůl.
,,Ředitel mi řekl ,že se studenti zítra vrací do školy ,tak to prý není problém ." hned na to se Seo zakousl do své snídaně . Tak nějak na to neměl čas doma a tak to doháněl v práci.

,,Ok. Až potkám Haru tak mu to řeknu. Musí tam jít s náma třeba uvidí něco ,co my ne. Stejně mám takový pocit,že ten magor chodí do té třídy a zítra se nám bude tiše vysmívat ." Min si frustrovaně podložil rukou hlavu plnou starostí.

Jeho kolega i přes plná ústa souhlasil. Moc dobře věděl kolik času tomu případu Min věnoval .
Ještě než Seo stihl spolknout sousto,aby se i on mohl podělit o své myšlenky .
Min se zvedl od svého stolu a rozešel se někam do útrob policejní stanice .
Nejspíše šel hledat zvláštního agenta Haru,aby mu mohl říct plány na zítra .

Seo si v klidu dojedl svoji snídani a začal pátrat ve složkách jestli jim něco náhodou neuteklo.

                 (•‿•)(◠‿◕)(◔‿◔)◉‿◉

Hyuna probrala ostrá bolest jeho pozadí,když se chtěl přetočit na záda.Trochu nemotorně se rozhlédl po pokoji.
Po chvilce zjistil že je venku tma a Felix tam není. Nechtěl z toho dělat drama,pomyslel si, že šel Lix třeba pro jídlo nebo něco podobného.
Velmi opatrně spustil nohy z postele ,aby se mohl jít vysprchovat.Jen co se pokusil postavit zjistil jak hloupý nápad to byl.
Bolest byla snad větší než když ležel.Proto se svalil zpět na postel a přemýšlel jak se dostane bez pomoci do koupelny.

V ten moment přišla jeho záchrana v podobě Lixe,který měl na tváři provinilý výraz a v rukách držel podnos s jídlem.
,, Sweetie omlouvám se,moc se ti omlouvám,ale když jsem tě viděl v té kuchyni a viděl jsem jak ti to sluší. Prostě to nešlo jinak. Byl jsem z tebe tak nadržený ,že bych to celý den nevydržel ."starší chtěl pokračovat dál v sypání popela na svou hlavu,ale mladší ho s úsměvem zastavil.
,,To je dobrý.Jen příště bys mě mohl aspoň varovat,že další den nebudu moct chodit. Už se vidím jak jdu zítra do školy." v ten moment oba chlapci propukli v hlasitý smích .

Felix šel položit podnos na noční stolek a pomohl Hyunjinovi najít aspoň trochu přijatelnou polohu na ležení.
Sám se posadil na kraj postele,podnos si položil na klín a začal krmit mladšího ,jako by byl malé mimino.
Chtěl se o Hyuna co nejlépe postarat,když to byl on ,kdo hned ráno zničil jeho krásné tělo .
,,Neboj se zítra to bude o trochu lepší . Neříkám že nebudeš chodit jako naprcnutá kačka,ale ta bolest bude snesitelnější ."Felix se snažil aspoň trochu uklidnit chlapce ,který se na něho díval s ústy dokořán .

,,To jako fakt?Lee Felixi ty si ze mě snad děláš srandu .Já tady trpím a ty mi říkáš ,že zítra budu chodit jako ...."mladší se styděl zopakovat staršího přirovnání a tak, naštvaný výraz musel stačit .

Lixovi to hned došlo a začal se znova omlouvat. Sám si uvědomil jak jeho slova musela vyznít,ale až mladšího rty ho umlčely .
Hyun se naklonil a začal líbat Lixe bez přemýšlení ,ale za to náruživě .
Bylo mu jedno co mu starší udělal,hlavně že to udělal on .

Felix se po chvilce odtáhl ,, Ty se nezlobíš ?"byl překvapený mladšího reakcí.
Hyun se mu zadíval do očí ,,Ne nemám důvod. Co jsem s tebou ,tak zažívám nejlepší dny svého života. " mladší hned vykouzlil na tváři zářivý úsměv,který mu Lix hned oplatil .

,,Víš co ? Pomůžu ti do sprchy a než se vykoupeš,tak já připravím popcorn a budeme se koukat na filmy.Co ty na to ?" Hyun hned souhlasil. Stejně byl unavený a potřeboval si odpočinout,než se další den vrátí do školy.
Oba chlapci se vydali do koupelny ,kde se Felix ujistil,že to mladší zvládne sám. Hned na to odešel do kuchyně a dal se do přípravy něčeho menšího k snědku .

Do půl hodiny konečně leželi v posteli a přemýšleli co si pustí,než se konečně shodli.Felix se pohodlně položil s jednou rukou za hlavou a druhou rukou hladil mladšího záda .
Hyun si našel zase pohodlí na Felixově hrudi ,kdy jednou rukou objímal jeho pas a nohu měl přehozenou přes tu jeho .

Neuběhla ani půlka filmu ,když Lix uslyšel spokojené a klidné oddechování mladšího . Lehce se naklonil aby viděl do jeho tváře . Zavřené oči ,rty lehce pootevřené a pevné objetí staršího pasu. Felix měl jistotu ,že Hyunjin spí . Vzal ovladač a vypnul televizi . Více si k sobě přitáhl mladšího tělo a s polibkem do jeho vlasů se vydal do říše snů .

PSYCHO (FELIX X HYUNJIN)  DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat